• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nej nej nej, du har drabbats av gulfeber. NÀsta steg Àr guldfeber. Dock finns det en liknande sjukdom med lite vÀrre symtom och dÄ gÄr man och köper G/S. Helsjukt
Mille-syndromet kallas det som @yonsson har:
IMG_7642.JPG

Nu Àr jag, Äterigen, ute efter en hÀrlig Breitling Chronomat 81950. Har i flera Är varit ute efter en sÄdan. Förra hösten kom jag över en via kaplans. En riktigt snygg 81950 med pilotlÀnk men fick tyvÀrr lov att lÀmna tillbaka den dÄ den gick skitkasst. Hade tyvÀrr inte varit ekonomiskt försvarsbart att serva den heller tyvÀrr..

Letar ett pro diver. Det finns ett blÄtt pÄ k/s, fast egentligen vill jag ha ett svart. Men, hur blÄtt Àr det? NÄgon som har bÄde ett blÄtt och ett svart och vill posta en bild?
Har tyvÀrr ingen bild pÄ dem brevid varann men jag skulle sÀga att den blÄ fÀrgen Àr mörkare Àn det blÄ pÄ vÄr flagga men ljusare Àn polisens uniformer typ... vet inte riktigt vad namn ska jÀmföra med annars. Kommer inte pÄ nÄgot med den nyansen. Schysst blÄ fÀrg Àr det iallafall.

GÄr det att köpa en pÄ lÀnk och köpa den blÄa rubbern vid sidan?

Vad kostar en blÄ rubber isf?
Det dĂ€r med priser pĂ„ gummin Ă€r en hel vetenskap men jag har för mig typ 3800kr för pro III-gummi pĂ„ viklĂ„s. Är man smart sĂ„ köper man klockan pĂ„ lĂ€nk och köper det blĂ„a gummit som ligger pĂ„ köpa & sĂ€lj.

Tillbaka
Topp