MAIN
Basic
Den ĂR kanon! Ser fram emot att klĂ€mma mer pĂ„ den. Jag tĂ€nker grönt nato, gummi kĂ€nns knas och lĂ€nk har jag aldrig gillat pĂ„ titanklockor.
Har du sett den / prövat den? Finns den ute i butikerna redan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den ĂR kanon! Ser fram emot att klĂ€mma mer pĂ„ den. Jag tĂ€nker grönt nato, gummi kĂ€nns knas och lĂ€nk har jag aldrig gillat pĂ„ titanklockor.
Provade den under Baselworld, den har inte kommit till butikerna Àn.Har du sett den / prövat den? Finns den ute i butikerna redan?
Riktigt![]()
DÄ börjar vi gott folk.
Lite skönt ofokus och regn pÄ klockan.
![]()
NĂ€ naturligtvis inga lĂ€nkarNĂ€men det kan vĂ€l Ă€ndĂ„ inte var FEL med gummi pĂ„ en flygare!?! JĂ€mför tex Skydiver frĂ„n Sjöö Sandström som Ă€r helt RĂTT pĂ„ gummi, och det Ă€r sĂ„ den bĂ€rs av flygvapnet. Inga lĂ€nkar i JAS Cockpit inte
Men en strap borde ju kunna vara OK ...
SÄdÀrja, code yellow, grattis. Kul o se den tidigare generationen seawolf![]()
DÄ börjar vi gott folk.
![]()
Minns inte, var ju ett halvÄr sedan. Jag tycker ocksÄ Aerospace Àr för tunn, speciellt eftersom den Àr i titan. Jag hade nog gillat B60 bÀttre i stÄl men man kan ju inte fÄ allt.Hatar nato , men grönt canvas lÀr vara stenrÀtt
Ogillar med titanlÀnkar,
Hur upplevde du tjockleken kontra aerospace?
Hoppas mycket pÄ dom extra mm pÄ B60
DÄ jag tycker aeron Àr för tunn
Grattis och GRATTIS!Idag firar min fantastiska fru och jag 1Ärig bröllopsdag. Det har vi firat enligt konstens alla regler och som kronan pÄ verket och eftersom gul Àr kÀrleken och höstens fÀrg sÄ slog jag ikvÀll till pÄ denna!
![]()
Sicken pjÀs! TrÄkigt ljus nu, fler bilder kommer imorgon. Tack @chribba75 för en smidig affÀr och alla ni som visat upp era gulingar.
Mycket bra! Mölndal blev precis en lite bÀttre plats. Grattis!![]()
DÄ börjar vi gott folk.
![]()
Tack sÄ mycket. Finns ju bara 1000 av dom sÄ man fÄr ju klippa sig ett ex.SÄdÀrja, code yellow, grattis. Kul o se den tidigare generationen seawolf
Visst blev det sÄ och tack sÄ mycket.Mycket bra! Mölndal blev precis en lite bÀttre plats. Grattis!
Du har haft den sen i vÄras men skriver först nu?!@Simpatico
Grattis!
Postar inte mycket hÀr men nu kan jag inte hÄlla mig...
Kul att se en Blacksteel, sjĂ€lv sĂ„ har jag alltid haft en skrĂ€ckblandad förtjusning till dessa. Ănda tills i vĂ„ras dĂ„ jag slog till...
Numera Àr det denna som fÄr mest handledstid vilket fÄtt till följd att jag tom vÀljer klÀder som passar klockan... sjukt. SÄ se upp
![]()
Blev ingen 81950 dÄ sÀljaren slutade svara sÄ jag slog till pÄ denna b13352 istÀllet!
![]()
Tack tackGrattis, sÄ jÀvla fin![]()
Tack tack![]()
SÄ jÀvla stenhÄrd!@Simpatico
Grattis!
Postar inte mycket hÀr men nu kan jag inte hÄlla mig...
Kul att se en Blacksteel, sjĂ€lv sĂ„ har jag alltid haft en skrĂ€ckblandad förtjusning till dessa. Ănda tills i vĂ„ras dĂ„ jag slog till...
Numera Àr det denna som fÄr mest handledstid vilket fÄtt till följd att jag tom vÀljer klÀder som passar klockan... sjukt. SÄ se upp
![]()
Grymt fint !Blev ingen 81950 dÄ sÀljaren slutade svara sÄ jag slog till pÄ denna b13352 istÀllet!
![]()
JÀkla snygga subdials! Verkar vara toppenskick pÄ den ocksÄ. GrattisBlev ingen 81950 dÄ sÀljaren slutade svara sÄ jag slog till pÄ denna b13352 istÀllet!
![]()
Jo det tar ett tag innan man kan övertyga(lÀs lura) sig sjÀlv att man Àr man nog att bÀra upp den. Men det vÀl Àr överstökat sÄ lÄter man gladeligen klockan vara sÄ dÀr knallhÄrd som man vill varaSÄ jÀvla stenhÄrd!![]()
God dag klockvÀnner!
Jag passar pÄ att gratulera mig sjÀlv pÄ 40-Ärs dagen!
Eftersom jag Àr en simpel man sÄ blir det inget klockrelaterat nu nÀr jag har kommit halvvÀgs i livet, dÄ jag har sagt ifrÄn mig alla eventuella presenter.
Men om nÄgon skulle vilja hjÀlpa till med ett bidrag till haven som Àr ett av mina stora intressen i livet sÄ skulle jag vara evigt tacksam.
Lev vÀl farbröder!
HÀr Àr lÀnken:
http://egeninsamling.wwf.se/raddahaven/5-6533
Haha jag förstÄr det! en svart bratte har funnits i mitt blickfÄng lÀnge men har inte kommit hela vÀgen i processen ÀnnuJo det tar ett tag innan man kan övertyga(lÀs lura) sig sjÀlv att man Àr man nog att bÀra upp den. Men det vÀl Àr överstökat sÄ lÄter man gladeligen klockan vara sÄ dÀr knallhÄrd som man vill vara![]()
Den helsvarta Ă€r underbart badass och skönt toolig. Köp! Det finns alldeles för fĂ„.BestĂ€lllde en ny Avenger II GMT Svart/StĂ„l Ă43 mm A3239011.BC35.170A, som jag hĂ€mtar imorgon.
Har under leveranstiden insett att jag ville ha en helsvart ist.
Hojta till om nÄgon vill köpa den, alt byta mot en den svarta.
Returnera och byt modell? Ăr vĂ€l smartare, om det Ă€r OK för butiken.BestĂ€lllde en ny Avenger II GMT Svart/StĂ„l Ă43 mm A3239011.BC35.170A, som jag hĂ€mtar imorgon.
Har under leveranstiden insett att jag ville ha en helsvart ist.
Hojta till om nÄgon vill köpa den, alt byta mot en den svarta.
Jag fÄr en stark kÀnsla av att om du lÀmnar dessa obevakade, kommer bratten Àta upp flickan till höger om honom. Tragiskt, men ÀndÄ naturens gÄng...Nu nÀr jag ÀndÄ har börjat i trÄden sÄ varför inte hÀnga pÄ Cordura-spÄret. Inser att den vita saken i bild förtar hÄrdheten men se det som prinssessan och draken
![]()