• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Kan inte byta modell, dÄ jag anvÀnt mellanhand för att köpa klockan.

Vad Àr ett okej pris att lÀgga ut pÄ köp och sÀlj för?

@Simpatico
Grattis!
Postar inte mycket hÀr men nu kan jag inte hÄlla mig...
Kul att se en Blacksteel, sjĂ€lv sĂ„ har jag alltid haft en skrĂ€ckblandad förtjusning till dessa. Ända tills i vĂ„ras dĂ„ jag slog till...
Numera Àr det denna som fÄr mest handledstid vilket fÄtt till följd att jag tom vÀljer klÀder som passar klockan... sjukt. SÄ se upp
Tackar och den du sitter med Àr ju underbart stenhÄrd den med. Dom kompletterar varandra bra.
Ett brödrapar.
Hehe fÄr ta det i berÀkningen, har nÄgra fler klockor som ocksÄ vill vara med i rotationen.

BestÀlllde en ny Avenger II GMT Svart/StÄl Ø43 mm A3239011.BC35.170A, som jag hÀmtar imorgon.

Har under leveranstiden insett att jag ville ha en helsvart ist.

Hojta till om nÄgon vill köpa den, alt byta mot en den svarta.
Om du Àr snÀll sÄ finns möjligheten att jag slÀpper min ny:ish svarta gmt som inte fÄr sÄ mycket handled efter att ytterligare svart kommit in. ;)

Blev ingen 81950 dÄ sÀljaren slutade svara sÄ jag slog till pÄ denna b13352 istÀllet!

IMG_20170907_140256.jpg
SÄ grym! Ufo:n har verkligen blivit poppis i trÄden pÄ sistone. Rent estetiskt Àr ju moderna 13352an den snyggaste utan tvekan, Àven om jag gillar möglet med de Àldre.

SÄ grym! Ufo:n har verkligen blivit poppis i trÄden pÄ sistone. Rent estetiskt Àr ju moderna 13352an den snyggaste utan tvekan, Àven om jag gillar möglet med de Àldre.
Skönt att höra att den blev godkÀnd av experten #1 :) och stort tack för att du tar dig tid och delar med dig av dina kunskaper, underbart!

Finns det nÄgon snabb fix pÄ Breitling lÀnk för att förkorta det?

Behövs det skruvas för att sÀtta dit gummi armband ist?

Finns det nÄgon snabb fix pÄ Breitling lÀnk för att förkorta det?

Behövs det skruvas för att sÀtta dit gummi armband ist?
Stoppa inte in vilka mejslar som helst. Kör Bergeon 1,6 eller 1,8 pÄ din lÀnk. Fel mejslar gör skruvarna sÄ himla trÄkiga, som man ser pÄ sÄ mÄnga begklockor. Har man rÄd att köpa dyra klockor har man rÄd med nÄgra hundra till rÀtt tillbehör, sÄ tycker jag. :)

Nej, du behöver inte skruva för att fÄ bort lÀnken. Jag brukar gilla att dela den först, men det behövs egentligen inte. Samma sak hÀr, du behöver verktyg. Bergeon 6111 eller 6767F gör jobbet. (För att dela lÀnken behövs dock bara ett gem, Àven om det Àr trevligare med ett verktyg).

Tillbaka
Topp