• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

20170716_090422.jpg
Klipper in en Àldre bild. Var för dÄligt ljus nu.

QXoWDvA

Det e lugnt det finns plats för alla brattar. StÄlis, fiskar, gula, svarta och allt annat dÀremellan.
Du har sÄklart rÀtt :p lÄt oss se till allas inre vÀrde och inte döma utifrÄn fÀrg.

SkÀmt Äsido, Àlskar att det alltid Àr full fart och gött engagemang i Bratte-trÄden :D

NÄgot skoj pÄ ingÄng?
TÀnkte köpa en butiksny. Ska bara bestÀmma mig för vilken. Gillar verkligen Avenger II Seawolf, och hade redan köpt den om jag inte haft sÄ smala handleder. MÄste prova lite till för att se om jag klarar av att bÀra den. Alternativet Àr en Avenger II GMT som ju ser nÀstan likadan ut, men lite mer petit. ;)
a1733110-bc31-169a.jpg
a3239011-bc34-170a.jpg

TÀnkte köpa en butiksny. Ska bara bestÀmma mig för vilken. Gillar verkligen Avenger II Seawolf, och hade redan köpt den om jag inte haft sÄ smala handleder. MÄste prova lite till för att se om jag klarar av att bÀra den. Alternativet Àr en Avenger II GMT som ju ser nÀstan likadan ut, men lite mer petit. ;)
a1733110-bc31-169a.jpg
a3239011-bc34-170a.jpg
Avenger ll GMT har jag bestÀllt, fantastiskt trevlig klocka. Seawolf Àr riktigt tjock i jÀmförelse.
02ACF5BD-7DA3-488D-9725-4FB9E6AC00CF.jpeg

a1733110-bc31-169a.jpg
a3239011-bc34-170a.jpg
Grymt fina oavsett vilken du vÀljer :cool: skulle sjÀlv kunna tÀnka mig seawolf med gul tavla :hungry:

a1733110-bc31-169a.jpg
a3239011-bc34-170a.jpg
BĂ„da Ă€r ju grymma! Även om jag tycker att Seawolf pĂ„ lĂ€nk blir lite för mycket, men pĂ„ gummi Ă€r den Nice ;)
Gmtn Àr ju mycket mera mÄngsidig och typ vÀrldens skönaste klocka pÄ lÀnk :)
IMG_0375.JPG
IMG_1999.JPG
IMG_2637.PNG

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp