Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad hÄrd den svarta Àr alltsÄ !NÀr man vill kÀnna sig normal och glad:
![]()
NÀr man vill kÀnna sig hÄrd och förbannad:
![]()
Bra dÀr, mer StÄlfisk Ät folket![]()
Första bilden i denna trÄdriktigt nöjd med denna klocka.
Bra dÀr, mer StÄlfisk Ät folketvi mÄste enas och stÄ upp mot allt svart i trÄden pÄ sistone
![]()
Once you go blackFan vad hÄrd den svarta Àr alltsÄ !
Thnx
HahaBra dÀr, mer StÄlfisk Ät folketvi mÄste enas och stÄ upp mot allt svart i trÄden pÄ sistone
![]()
Du har sÄklart rÀttDet e lugnt det finns plats för alla brattar. StÄlis, fiskar, gula, svarta och allt annat dÀremellan.
Jag hoppas kunna deltaga inom kort.Kan vi se till Ä öka takten hÀr sÄ att vi gÄr om den dÀr j*vla Panerai-trÄden i antal inlÀgg?![]()
Kan vi se till Ä öka takten hÀr sÄ att vi gÄr om den dÀr j*vla Panerai-trÄden i antal inlÀgg?![]()
NÄgot skoj pÄ ingÄng?Jag hoppas kunna deltaga inom kort.![]()
En för alla, alla för enKan vi se till Ä öka takten hÀr sÄ att vi gÄr om den dÀr j*vla Panerai-trÄden i antal inlÀgg?![]()
TÀnkte köpa en butiksny. Ska bara bestÀmma mig för vilken. Gillar verkligen Avenger II Seawolf, och hade redan köpt den om jag inte haft sÄ smala handleder. MÄste prova lite till för att se om jag klarar av att bÀra den. Alternativet Àr en Avenger II GMT som ju ser nÀstan likadan ut, men lite mer petit.NÄgot skoj pÄ ingÄng?
Avenger ll GMT har jag bestÀllt, fantastiskt trevlig klocka. Seawolf Àr riktigt tjock i jÀmförelse.TÀnkte köpa en butiksny. Ska bara bestÀmma mig för vilken. Gillar verkligen Avenger II Seawolf, och hade redan köpt den om jag inte haft sÄ smala handleder. MÄste prova lite till för att se om jag klarar av att bÀra den. Alternativet Àr en Avenger II GMT som ju ser nÀstan likadan ut, men lite mer petit.
![]()
![]()
Grymt fina oavsett vilken du vÀljerTÀnkte köpa en butiksny. Ska bara bestÀmma mig för vilken. Gillar verkligen Avenger II Seawolf, och hade redan köpt den om jag inte haft sÄ smala handleder. MÄste prova lite till för att se om jag klarar av att bÀra den. Alternativet Àr en Avenger II GMT som ju ser nÀstan likadan ut, men lite mer petit.
![]()
![]()
Det Àr bra att den Àr tjock, sÄ man inte riskerar att den försvinner in under Àrmen.Avenger ll GMT har jag bestÀllt, fantastiskt trevlig klocka. Seawolf Àr riktigt tjock i jÀmförelse.
![]()
Ja gillar man det sÄ absolutDet Àr bra att den Àr tjock, sÄ man inte riskerar att den försvinner in under Àrmen.![]()
2017, Breitlings Är...Kul att det dyker upp nya BreitlingvÀnner allt eftersom.
VÀlkomna in i vÀrmen, ingen nÀmnd ingen glömd![]()
BĂ„da Ă€r ju grymma! Ăven om jag tycker att Seawolf pĂ„ lĂ€nk blir lite för mycket, men pĂ„ gummi Ă€r den NiceTĂ€nkte köpa en butiksny. Ska bara bestĂ€mma mig för vilken. Gillar verkligen Avenger II Seawolf, och hade redan köpt den om jag inte haft sĂ„ smala handleder. MĂ„ste prova lite till för att se om jag klarar av att bĂ€ra den. Alternativet Ă€r en Avenger II GMT som ju ser nĂ€stan likadan ut, men lite mer petit.
![]()
![]()
Bra morgon...Kollat stand-up sen 07:30 med denna pÄ armen.
![]()
Min första klocka utan batteri
Köpt av @Rojalisten som dÀrmed dragit ner mig i trÀsket
Den kommer snart att fÄ sÀllskap av iallafall en ny bratte![]()