• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hej pÄ er!
Har börjat lÀsa igenom denna trÄd, för jag tÀnker köpa mig en breitling :) modellen heter Y1739310/BF45/162A.
Är det nĂ„gon som har en och kan berĂ€tta lite hur du har upplevt den. Skickar med en bild. Tack i förhand för svar.

Mvh Micke
Grymt bra modell! Har inte sett nÄgon i trÄden ha stÄlvarianten Àn. Passar pÄ tyg, gummi och lÀnk. MÄngsidig.

Blev en Breitling idag, denna gÄngen en superocean. Dom har onekligen klockor som Àr svÄra att sÀga nej till.
Tack @Ansgar för en toppen affÀr!

image.jpeg

Tidigare som har fÄtt lÀmna
image.jpeg

image.jpeg
VĂ€lkommen till din fina nya gula bratte.

Bilagor

• IMG_2857.JPG
    IMG_2857.JPG
    125.5 KB · Visningar: 32
Hej pÄ er!
Har börjat lÀsa igenom denna trÄd, för jag tÀnker köpa mig en breitling :) modellen heter Y1739310/BF45/162A.
Är det nĂ„gon som har en och kan berĂ€tta lite hur du har upplevt den. Skickar med en bild. Tack pĂ„ förhand.

Mvh Micke
Har varken haft eller upplevt den, men tycker modellen Àr grymt snygg.

Skulle justera lÀnken och rÄkade dra av skruvhuvudet pÄ ena lÀnkbiten. Kunde ha blivit det dyraste jag gjort med en skruvmejsel dÄ enda lösningen var att köpa ny komlett lÀnkbit.

Hörde dÄ av mig till @ERIKSON URHANDEL och det visade sig att de hade en bottendel liggandes i gömmorna sÄ min lÀnkbit kunde lagas.

Jag Àlskar bra service och nÀr man Àven fÄr den snabbt och galet prisvÀrt ;)sÄ blir jag imponerad!

Som tack för denna fantastiska service och för att det blev galet billigt sÀtter jag in 500kr till BCF!
74BE4926-8817-4E95-9BB5-8E060FBE2583.jpeg

Tillbaka
Topp