• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Tjejen kommer in yrvaken och undrar varför jag grÄter :D jag försöker förklara att jag i sjÀlva verket skrattar :woot:

Bytte iaf klocka sen innan vi drog ut pÄ stan
IMG_4806.JPG

Kollat in 38mm SOH?

Man behöver ju inte testa det för att veta att det kommer sitta precis som ett pro 3. Det Àr ju bara strukturen som skiljer.

Nja. Har provat Aero strap nu och jÀmfört med Ocean Racer skiljer det en hel del. Aero kÀnns smidigare, och Àr mer flexibelt och böjligt. Ocean Racer Àr mao kraftigare.

TvÄ olika uttryck. Bra att alternativen finns.
Aeron Àr elegantare, Ocean sportigare.

IMG_2829.JPG
TÀnkte köpa en butiksny. Ska bara bestÀmma mig för vilken. Gillar verkligen Avenger II Seawolf, och hade redan köpt den om jag inte haft sÄ smala handleder. MÄste prova lite till för att se om jag klarar av att bÀra den. Alternativet Àr en Avenger II GMT som ju ser nÀstan likadan ut, men lite mer petit. ;)
a1733110-bc31-169a.jpg
a3239011-bc34-170a.jpg
Löve Breitling

Ingen gillar en mespropp! Man up and buy a Breitling son!

(Det finns inga onödiga frÄgor men...)

:p:D;)
Edit. Och dÀrmed inte sagt att det aldrig funnits mercedesvisare pÄ Breitling. Skulle nÀstan bli förvÄnad om det inte funnits. Men Google Àr en indikator iaf

Hehe, sant, ska man öht ha en Bratte mĂ„ste man nog grow a pair... â˜ș

Tjejen kommer in yrvaken och undrar varför jag grÄter :D jag försöker förklara att jag i sjÀlva verket skrattar :woot:

Bytte iaf klocka sen innan vi drog ut pÄ stan
IMG_4806.JPG
Nice, Àr det en Crosswind med extra utc? Hade exakt en sÄdan för mÄnga Är sedan

Ser ju helt ok ut. Tycker fortfarande den dÀr Àr vÀrd ett spillans bekvÀmt Pro3 med det dÀr spÀnnet. :)

Mmm...fÄr fundera pÄ det, men det kÀnns som att det funkar med hÄlen iaf, vad kostar ett sÄdant gummi @JensBP?!

PÄ tal om nÄgot helt annat, sÄg att jag missade den gula Superocean som fanns till salu :shifty:!!!!!!

Mmm...fÄr fundera pÄ det, men det kÀnns som att det funkar med hÄlen iaf, vad kostar ett sÄdant gummi @JensBP?!

PÄ tal om nÄgot helt annat, sÄg att jag missade den gula Superocean som fanns till salu :shifty:!!!!!!
Du fick ju specifikt frÄgan av JÀnsbepe om du inte skulle köpa den :rolleyes:

Minns inte rrp, typ 1400 med stÄlspÀnne?
Den gula pingade ju jag dig om för nÄgra dagar sedan. :)

Du fick ju specifikt frÄgan av JÀnsbepe om du inte skulle köpa den :rolleyes:

Minns inte rrp, typ 1400 med stÄlspÀnne?
Den gula pingade ju jag dig om för nÄgra dagar sedan. :)

Vet...glömde bort den, har haft fullt upp med annat hela veckan, dÄ arbetsgivaren jag jobbade för innan olyckan hade stÀllt till stora problem för mig, har mesta dels suttit i telefon bÄde med facket och min a-kassa, fast idag kom jag pÄ det, och dÄ blev den sÄld :smug:! Bara att gratulera köparen :cool:!

Hej pÄ er!
Har börjat lÀsa igenom denna trÄd, för jag tÀnker köpa mig en breitling :) modellen heter Y1739310/BF45/162A.
Är det nĂ„gon som har en och kan berĂ€tta lite hur du har upplevt den. Skickar med en bild. Tack pĂ„ förhand.

Mvh Micke

Bilagor

• IMG_0011.JPG
    IMG_0011.JPG
    62.5 KB · Visningar: 53
Tillbaka
Topp