Ja in och rösta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja in och rösta
Tjejen kommer in yrvaken och undrar varför jag grÄterBra morgon...
Kollat in 38mm SOH?
Man behöver ju inte testa det för att veta att det kommer sitta precis som ett pro 3. Det Àr ju bara strukturen som skiljer.
Löve BreitlingTÀnkte köpa en butiksny. Ska bara bestÀmma mig för vilken. Gillar verkligen Avenger II Seawolf, och hade redan köpt den om jag inte haft sÄ smala handleder. MÄste prova lite till för att se om jag klarar av att bÀra den. Alternativet Àr en Avenger II GMT som ju ser nÀstan likadan ut, men lite mer petit.
![]()
![]()
Vad har du för spÀnne nu?SuperOcean.
Den Àr allt bra goer!
![]()
![]()
Ingen gillar en mespropp! Man up and buy a Breitling son!
(Det finns inga onödiga frÄgor men...)
Edit. Och dÀrmed inte sagt att det aldrig funnits mercedesvisare pÄ Breitling. Skulle nÀstan bli förvÄnad om det inte funnits. Men Google Àr en indikator iaf
Varmt vÀlkomna till bÀsta trÄden!!
@Oscarmessi; med gamla kvartsare Àr verket det allra viktigaste, skit i box och cert och hitta en med rÀtt, och fungerande urverk!! Eller köp en automatisk Colt!![]()
Jag tycker att Chronomat med lÀnk Àr sÄÄÄÄÄÄ Snygg.Det vart en liten bratte iaf Det fÄr bli lÀnk senare![]()
Nice, Àr det en Crosswind med extra utc? Hade exakt en sÄdan för mÄnga Är sedanTjejen kommer in yrvaken och undrar varför jag grÄterjag försöker förklara att jag i sjÀlva verket skrattar
Bytte iaf klocka sen innan vi drog ut pÄ stan
![]()
Yes! Grym klocka!Nice, Àr det en Crosswind med extra utc? Hade exakt en sÄdan för mÄnga Är sedan
Just dÀr & dÄ vill man INTE! att ett bandstift drarKollar in UmeÀlven. Bratten Àr sjÀlvklart med.
![]()
Haha, nej. Hade varit vÀldigt trÄkigt!Just dÀr & dÄ vill man INTE! att ett bandstift drar![]()
Vad har du för spÀnne nu?
Ser ju helt ok ut. Tycker fortfarande den dÀr Àr vÀrd ett spillans bekvÀmt Pro3 med det dÀr spÀnnet.Nu sitter det ett 18k original som följde med klockan!
![]()
![]()
![]()
Ser ju helt ok ut. Tycker fortfarande den dÀr Àr vÀrd ett spillans bekvÀmt Pro3 med det dÀr spÀnnet.![]()
Du fick ju specifikt frÄgan av JÀnsbepe om du inte skulle köpa denMmm...fÄr fundera pÄ det, men det kÀnns som att det funkar med hÄlen iaf, vad kostar ett sÄdant gummi @JensBP?!
PÄ tal om nÄgot helt annat, sÄg att jag missade den gula Superocean som fanns till salu!!!!!!
Minns inte rrp, typ 1400 med stÄlspÀnne?Mmm...fÄr fundera pÄ det, men det kÀnns som att det funkar med hÄlen iaf, vad kostar ett sÄdant gummi @JensBP?!
PÄ tal om nÄgot helt annat, sÄg att jag missade den gula Superocean som fanns till salu!!!!!!
Du fick ju specifikt frÄgan av JÀnsbepe om du inte skulle köpa den![]()
Minns inte rrp, typ 1400 med stÄlspÀnne?
Den gula pingade ju jag dig om för nÄgra dagar sedan.![]()
Minns inte rrp, typ 1400 med stÄlspÀnne?
Den gula pingade ju jag dig om för nÄgra dagar sedan.![]()
Det dÀr kan vi köra som pump, istÀllet för #gulfeber som Àr sÄÄÄÄÄ H1 2017.![]()
#svartfnatt
Jag hade först funderat pÄ #blackwatchesmatters![]()
#svartfnatt