Haha nej, med bmw skulle Passa med en regal i sÄ fall![]()
![]()
Ha! Du har inte hÀngt hÀr tillrÀckligt mÀrker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha nej, med bmw skulle Passa med en regal i sÄ fall![]()
![]()
Breitling for Audi skulle ha varit fint !Ha! Du har inte hÀngt hÀr tillrÀckligt mÀrker jag.![]()
JÀvligt lÀcker, hamnar den gula i lÄdan nu? eller blir det en pÄ var armKom en hÀmnare idag
![]()
![]()
Försöker hitta ett fint gummiband till den. Rekommenderar ni nÄgot ?![]()
Kör med blacksteel viklÄs, @JensBP sÀljer ju ett till bra prisTitta pÄ ett gummi med viklÄs militÀrt gummi med tyg/contura svart ca 1600 Kr plus viklÄset, i samma fÀrg som klockan eller svart
Om du kör med pro 3 gummi ca 600 Kr plus viklÄset hos AD
ViklÄs i guld kostar 120000 Kr
Eller den som Breitlingfan rek jag tror att det Àr blacksteeal Pvc pÄ törnlÄset(inte helt sÀker)
//Simon
Kommer inte passa. Dels Àr det fel finish, svart pÄ en polerad klocka samt sÄ Àr det fel storlek. Chronomat 41 Àr 20mm i luggarna.Kör med blacksteel viklÄs, @JensBP sÀljer ju ett till bra pris
gul pÄ sommarn , svart pÄ vintern blir vÀl braJÀvligt lÀcker, hamnar den gula i lÄdan nu? eller blir det en pÄ var arm
SkitsnyggVad tycker ni om min nya pÀrla ?![]()
![]()
Lite detaljer
![]()
Bra duo!Batman och Robin ,en dynamisk duo
![]()
Batman och Robin ,en dynamisk duo
![]()
Du tÀnker pÄ mig naken alltsÄ. Lite ovÀntat. NÀ jag tar alltid av mig klockan vid dusch och bad som Àr av renande karaktÀr. Bad i havet vÀljer jag klocka som kan följa med. HÀmnaren fÄr ofta följa med@Dixie tÄl din hÀmnare vatten i nÄgon högre utstrÀckning? Vet ju att du inte direkt gullar med den, men fÄr den följa med i badet ocksÄ?
Jag tror nÀstan alla i trÄden fantiserar om din hÀmnare och du i duschen.Du tÀnker pÄ mig naken alltsÄ. Lite ovÀntat. NÀ jag tar alltid av mig klockan vid dusch och bad som Àr av renande karaktÀr. Bad i havet vÀljer jag klocka som kan följa med. HÀmnaren fÄr ofta följa med
Inte?
Jag tror nÀstan alla i trÄden fantiserar om din hÀmnare och du i duschen.![]()
AIK fÀrger! En pÄ varje handled sen Àr det bara att Äka pÄ derbyBatman och Robin ,en dynamisk duo
![]()
Jag skulle vara smickrad
AIK fÀrger! En pÄ varje handled sen Àr det bara att Äka pÄ derby
Be den glasmÀstaren sÀtta dit en bit vanligt fönsterglas, det gör RolexJag har tappat glaset pÄ min nya klocka! Vad ska jag göra?!
![]()
![]()