• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Lite detaljer

IMG_4805.PNG

Försöker hitta ett fint gummiband till den. Rekommenderar ni nÄgot ?:)

Titta pÄ ett gummi med viklÄs militÀrt gummi med tyg/contura svart ca 1600 Kr plus viklÄset, i samma fÀrg som klockan eller svart ;)
Om du kör med pro 3 gummi ca 600 Kr plus viklÄset hos AD

ViklÄs i guld kostar 120000 Kr :eek:

Eller den som Breitlingfan rek jag tror att det Àr blacksteeal Pvc pÄ törnlÄset ;) (inte helt sÀker)

//Simon
Kör med blacksteel viklÄs, @JensBP sÀljer ju ett till bra pris

@Dixie tÄl din hÀmnare vatten i nÄgon högre utstrÀckning? Vet ju att du inte direkt gullar med den, men fÄr den följa med i badet ocksÄ?

@Dixie tÄl din hÀmnare vatten i nÄgon högre utstrÀckning? Vet ju att du inte direkt gullar med den, men fÄr den följa med i badet ocksÄ?
Du tÀnker pÄ mig naken alltsÄ. Lite ovÀntat. NÀ jag tar alltid av mig klockan vid dusch och bad som Àr av renande karaktÀr. Bad i havet vÀljer jag klocka som kan följa med. HÀmnaren fÄr ofta följa med

Tillbaka
Topp