Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hej,
Det kommer att komma ett grönt gummiband, se bilden. Men exakt nÀr kan Breitling per idag inte sÀga.
Det finns redan, dock vet jag inte om det börjat levereras Ànnu.NÄgon ny info i denna frÄga?
Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ nya klĂ€der till min!
Mycket bra! Vad tÀnker du anvÀnda för band?Denna kom med posten idag. Lite ovanligare Àn dem flesta guld brattarna.![]()
![]()
Tack! TÀnkte variera lite med ett svart nato, Àr Àven sugen pÄ att testa ett krokodil band. Har du nÄgra tips pÄ band som skulle kunna passa?Mycket bra! Vad tÀnker du anvÀnda för band?
Ett brunt canvas hade nog gjort sig bra pĂ„ den dĂ€r. Ănnu bĂ€ttre om man kan fĂ„ till ett guldspĂ€nne ocksĂ„!Tack! TĂ€nkte variera lite med ett svart nato, Ă€r Ă€ven sugen pĂ„ att testa ett krokodil band. Har du nĂ„gra tips pĂ„ band som skulle kunna passa?![]()
Svart nato av hög kvalitet och med guldspÀnne lÄter bra.Tack! TÀnkte variera lite med ett svart nato, Àr Àven sugen pÄ att testa ett krokodil band. Har du nÄgra tips pÄ band som skulle kunna passa?![]()
Jag ger vÀl samma tips som jag fick för nÄgra sidor sen. Rios. Sydda efter typ samma mÄtt som OEM. Och sÄ C24/ebay för ett OEM-spÀnne i guld. Nato och perlon och annan smörja Àr pÄ tok för förfulande!Tack! TÀnkte variera lite med ett svart nato, Àr Àven sugen pÄ att testa ett krokodil band. Har du nÄgra tips pÄ band som skulle kunna passa?![]()
KvalitÀÀÀÀt
Precis som Dixies men mer pk. Feeeeet.Kom en hÀmnare idag
![]()
![]()
Ruskigt finVad tycker ni om min nya pÀrla ?![]()
![]()
Vad tycker ni om min nya pÀrla ?![]()
![]()
Att en kille med sÄ bra klocksmak, kan vara sÄ fel pÄ det hÀr med bilarRiktigt fin! Du skulle ha matchat den med en BMW sÄ hade du varit hemma!
Tackar !Ruskigt fin![]()
Riktigt fin! Du skulle ha matchat den med en BMW sÄ hade du varit hemma!
Jag har ett svart diver pro lll som skulle passa perfekt.Försöker hitta ett fint gummiband till den. Rekommenderar ni nÄgot ?![]()
Att en kille med sÄ bra klocksmak, kan vara sÄ fel pÄ det hÀr med bilar![]()