Inte?
Tycker dom blir sköna rÀtt fort
DÀremot vissa andra , som sÀljs hÀr pÄ ks, Àr ruskigt obekvÀma
FÄr de inte sÄ mjuka som jag skulle vilja, har du nÄgot tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte?
Tycker dom blir sköna rÀtt fort
DÀremot vissa andra , som sÀljs hÀr pÄ ks, Àr ruskigt obekvÀma
StenhÄrdNÀmen heej,
![]()
Ărnen har landat!
![]()
Den ser fin ut. Ser inget som sticker ut som fake eller sÄ... Men det Àr alltid svÄrt med bilder. Men de tre grejera jag kollade pÄ sÄg bra ut. Kolla in min recension en gÄng till om du vill ha lite exempel pÄ tellsVad tror ni om denna? Ska givetvis försöka prutta lite fÄ jag tycker den ligger lite högt.
https://maxwatches.jimdo.com/uhren/...chronograph-lc100-1/#cc-m-product-15248388296
@Dixie @JensBP
Stort tack!Den ser fin ut. Ser inget som sticker ut som fake eller sÄ... Men det Àr alltid svÄrt med bilder. Men de tre grejera jag kollade pÄ sÄg bra ut. Kolla in min recension en gÄng till om du vill ha lite exempel pÄ tells
Och "köp" sÀljaren först...Stort tack!
Nja , brukar rulla ihop dom frÄn bÄda hÄll ett par ggr, sen bÀr man dom mjuka pÄ nÄn veckaFÄr de inte sÄ mjuka som jag skulle vilja, har du nÄgot tips?
Hyfsat mÄnga positiva reviews pÄ C24 och kontakten kÀnns bra. Ska i sÄ fall anvÀnda C24 betaltjÀnst.Och "köp" sÀljaren först...
Schysst duo....Batman och Robin ,en dynamisk duo
![]()
Lycka till med förhandlingen, kan inte se nÄgot knas, fin klocka![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DÄsÄ. Nu Àr förhandlingen pÄbörjad. NÄgon annan som ser nÄgra konstigheter pÄ bilderna![]()
Den eeee ju fett Vacker.Dubbelpostar med nyförvÀrvet.
![]()
Alldeles för högtVad ligger viklÄsen för gummi pÄ nu för tiden?
Det finns i trÄden i nÀrtid. Kommer inte ihÄg exaktVad ligger viklÄsen för gummi pÄ nu för tiden?
Saknas lumepluppen pÄ vridringen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DÄsÄ. Nu Àr förhandlingen pÄbörjad. NÄgon annan som ser nÄgra konstigheter pÄ bilderna![]()
Saknas lumepluppen pÄ vridringen?
Ser bra ut tycker jag med. Det man möjligen kan frÄga sig Àr om den Àr polerad. En 9 Är gammal blankpolerad Bratte brukar se ut dÀrefter annars (vet jag av erfarenhet)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mitt nyförvÀrv sÀger hej!Dubbelpostar med nyförvÀrvet.
![]()
Ser ju galant ut.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha sÄ smÄningom sÄDet Àr bara och köpa en vet jag![]()
//Simon
Hyffsat stekig den dÀr! perfekt dörrvaktsklockaDet Àr bara och köpa en vet jag![]()
//Simon