• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NĂ€men heej,
image.jpeg

Örnen har landat!
image.png
StenhÄrd :D

Vart plötsligt lite sugen pÄ en tvÄtons chronomat med B01 verk, dörrvaktsklocka deluxe :D

IMG_0342.JPG
IMG_0343.jpg
IMG_0344.jpg
IMG_0345.jpg
IMG_0346.jpg
IMG_0347.jpg
IMG_0348.jpg
IMG_0349.jpg
DÄsÄ. Nu Àr förhandlingen pÄbörjad. NÄgon annan som ser nÄgra konstigheter pÄ bilderna
Ser bra ut tycker jag med. Det man möjligen kan frÄga sig Àr om den Àr polerad. En 9 Är gammal blankpolerad Bratte brukar se ut dÀrefter annars (vet jag av erfarenhet) :D Men det kan ju vara sÄ att den inte varit buren sÄ mycket annars. Just pÄ blanka Brattar tycker jag personligen att polering inte Àr en deal braker i vilket fall. De Àr ju sÄ trevliga nÀr de Àr sÄ dÀr gött blanka. Snygg modell Àr det onekligen, lycka till med förhandlingen!

Om nĂ„gon har en bratte till salu sĂ„ fĂ„r ni skicka ett PM eller dra en post hĂ€r. Vet inte riktigt vad jag Ă€r sugen pĂ„. StĂ„lfisk med blĂ„ eller svart tavla Ă€r alltid aktuellt. Äldre fin chronomat Ă€r kanske ocksĂ„ av intresse.

Tillbaka
Topp