• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Avseende Watchout: Jag Àr inte helt opartisk, men Breitlings monter var sÄ mycket bÀttre Àn de flesta andra mÀrken. VD var dÀr och fabrikschefen. Breitling Sverige tog det hÀr pÄ största allvar, levererade och vann. Det var som en japansk tunnelbanestation pÄ Breitlings spot. Om jag vore boss in der Schweiz, skulle jag vara mycket nöjd med laguppstÀllningen i Sverige. Som vanligt tog sig medarbetarna tid och förklarade allt för alla besökare. Vissa andra mÀrken hade inte ens folk pÄ plats.

Avseende Watchout: Jag Àr inte helt opartisk, men Breitlings monter var sÄ mycket bÀttre Àn de flesta andra mÀrken. VD var dÀr och fabrikschefen. Breitling Sverige tog det hÀr pÄ största allvar, levererade och vann. Det var som en japansk tunnelbanestation pÄ Breitlings spot. Om jag vore boss in der Schweiz, skulle jag vara mycket nöjd med laguppstÀllningen i Sverige. Som vanligt tog sig medarbetarna tid och förklarade allt för alla besökare. Vissa andra mÀrken hade inte ens folk pÄ plats.
Ska bli spÀnnande att höra om detta i podden @Denke
FördjÀvla dÄligt med brattetugg i den!

Ta med @JensBP Ä gör en brattespecial nu!

Med vd menar du vd för "hela Breitling" eller för typ Breitling scandinavia:isch?

IMG_1359.JPG

Verkar ju vara helt jÀvla omöjligt att hitta en lÀnk till en aerospace evo. Skulle inte vilja köpa en splitterny frÄn AD eftersom att nÀrmsta finns 50 mil ifrÄn mig och den blir ÀndÄ skrÄmad direkt. NÄgon som köpt en lite begagnad eller frÄn en grÄhandlare och vill tipsa varifrÄn?
Garantin skall vÀl hÄlla fast jag lÀgger pÄ en lÀnk?

Verkar ju vara helt jÀvla omöjligt att hitta en lÀnk till en aerospace evo. Skulle inte vilja köpa en splitterny frÄn AD eftersom att nÀrmsta finns 50 mil ifrÄn mig och den blir ÀndÄ skrÄmad direkt. NÄgon som köpt en lite begagnad eller frÄn en grÄhandlare och vill tipsa varifrÄn?
Garantin skall vÀl hÄlla fast jag lÀgger pÄ en lÀnk?
Klart som fan garantin hÄller men var du kan fÄ tag i lÀnk vet i sjutton. EBay? Chrono24?

Klart som fan garantin hÄller men var du kan fÄ tag i lÀnk vet i sjutton. EBay? Chrono24?
TÀnkte det! :D kollat igenom eBay och c24 dagligen och ibland kommer det upp lÀnkar som saknar bitar för 10k-kronor och dÄ köper jag hellre frÄn AD. LÀnkar till Avantage finns i mÀngder men verkar vara vÀldigt begrÀnsat till EVO.

LÄter som ett vettigt pris Ätminstone. Tack! LÀnkarna verkar t.o.m vara svÄra att fÄ tag pÄ. Bekanta var pÄ resa till malta och de hade varken extra lÀnkar vid AD:n i stan eller Flygplatsen. Detta kan förstÄs bero pÄ okunnig personal.
Ingen tröst för dig men mitt mantra Àr: köp aldrig en Breitling utan lÀnk. Man vill ÀndÄ alltid ha lÀnken och det Àr alltid svÄrare eller dyrare Àn man tror att fÄ tag pÄ den.

Jag har gjort samma sak mÄnga gÄnger men försöker hÄlla mig nu. Inte alltid lÀtt men det finns en anledning till de priserna man ofta ser pÄ brattar utan lÀnk.

Jaa! Jag var fast besluten att köpa med lÀnk men nÀr det vid ADn skilde 10k pÄ priset sÄ blev jag snÄl och tÀnkte att jag hittar en begagnad. Ack sÄ fel man kan ha!

Timepromotions utstÀllningsyta var vÀlplacerad, vÀlbemannad och vÀldigt trevlig och relevant. BÀst pÄ mÀssan i mitt tycke. (Missade dock Rolex lite halvt om halvt).

Omega kÀndes ocksÄ bra, relevant och med gott bemötande. Men de hade inte satsat lika stort som Breitling.

LÄter som ett vettigt pris Ätminstone. Tack! LÀnkarna verkar t.o.m vara svÄra att fÄ tag pÄ. Bekanta var pÄ resa till malta och de hade varken extra lÀnkar vid AD:n i stan eller Flygplatsen. Detta kan förstÄs bero pÄ okunnig personal.
Tror knappast nÄgon AD i vÀrlden har dessa lÀnkar över disk, gÄr inte att lagerföra sÄdant som knappt sÀljs, men alla kan bestÀlla dem.

Tror knappast nÄgon AD i vÀrlden har dessa lÀnkar över disk, gÄr inte att lagerföra sÄdant som knappt sÀljs, men alla kan bestÀlla dem.
SÀkert, men dÄ borde de vÀl ha 1 lÀnk per klocka de har inne? DÄ skulle det sÀkert lönas att sÀlja en lÀnk till en köpsugen turist och bestÀlla in en ny Ät dem sjÀlva. NÀr jag köpte klockan fick jag Ätminstone bilden av att lÀnkar och band finns att fÄ tag pÄ direkt i butiken. :)

Tjena alla Breitling Àlskare !

Vad tycker ni om en Breitling Superocean A17360?
Hittat en fullset för 16k som jag Àr intresserad av, nyservad med papper!
Är det nĂ„got att ha eller kan nĂ„gon rekommendera en annan modell i samma prisklass som vardags beater vid skitgöra?

VĂ€nligen
BasOmega

Tillbaka
Topp