• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ok grappar (och tjejer?)
TÀnkte komplettera med en navitimer! Vad ska man tÀnka pÄ? Finns det nÄgra referenser med uppenbara fallgropar? TÀnker mig att den ska vara under 44mm men 43 gÄr bra. @JensBP @Dixie

Ok grappar (och tjejer?)
TÀnkte komplettera med en navitimer! Vad ska man tÀnka pÄ? Finns det nÄgra referenser med uppenbara fallgropar? TÀnker mig att den ska vara under 44mm men 43 gÄr bra. @JensBP @Dixie
Jag Ă€r fel person att frĂ„ga om det gĂ€ller moderna Navis. För mig gĂ€ller 806 och 7806, och vĂ€ntar ivrigt pĂ„ att @TiE fĂ„r total guldrollefeber och mĂ„ste finansiera fler guldrollar genom att sĂ€lja sin 806 till mig i panik ĂŒberbilligt haha. :D

Av moderna sÄ Àr ju @klockodile 's Navitimer kunglig. Alla Àr egentligen schyssta. SvÄrt att gÄ fel hÀr faktiskt. Om vi snackar traditionella Navis.

Ok grappar (och tjejer?)
Jag tycker att du ska först göra valet pĂ„ urverk, Ă„lder och stl. AlltsĂ„ nytt eller gammalt eller t.o.m vintage. @JensBP Ă€r klarsynt som vanligt. Är det stl som gĂ€ller sĂ„ satsa pĂ„ max 41 sĂ€ger jag. Mindre Ă€r nya svarta

hej en frÄga om breitling crosswind special, Àr det en kopia om det inte finns ref nummer pÄ bakboetten?
nÄgon som kan hjÀlpa mig lite=)

26066C73-D2B9-4B07-BC1C-C09AE8373197.jpeg

A13322 @Jerico

Nu förstÄr jag inte riktigt;), klockan pÄ högerarmen, javisst, men det Àr vÀll allt... vad skulle mer vara konstigt?o_O

Nu kommer du hit och snurrar till det ocksÄ! Jag tror att Àgaren i frÄga har tvÄ högerarmar och en av armarna sitter fel vÀg. Det skulle kunna betyda att han Àr frÄn TimrÄ, eller möjligtvis SkellefteÄ.

Nu kommer du hit och snurrar till det ocksÄ! Jag tror att Àgaren i frÄga har tvÄ högerarmar och en av armarna sitter fel vÀg. Det skulle kunna betyda att han Àr frÄn TimrÄ, eller möjligtvis SkellefteÄ.
Klockan sitter pÄ vÀnster arm. FörstÄr inte vadÄ ni menar?

Tillbaka
Topp