Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
haha sÄ denna trÄden kunde likvÀl hetat "Den officiella pizzabagare, dörrvakts och bankrÄnar trÄden"Han har rÀtt. De flesta hÀr Àr pizzabagare, dörrvakter, avdankade bankrÄnare och frÄn Göteborg. Utom @PCB han Àr sushikock/rullare.![]()
Hyysscchhh!! HÀng inte ut osshaha sÄ denna trÄden kunde likvÀl hetat "Den officiella pizzabagare, dörrvakts och bankrÄnar trÄden"![]()
FörlÄt mig! För mycket fotboll och öl. Min erfarenhet av bezeln Àr ganska snarlik det jag nÀmnde avseende bandet. Det finns inga tecken pÄ gummit tröttnat, börjat Àndra nyans eller liknande. Det Àr ju en repfri bezel som dessutom Àr ganska ovanliggummit pÄ bezeln?
http://www.ebay.co.uk/itm/Breitling-Chrono-Avenger-Titanium-Men-s-Watch-E13360-/263254726953Tror jag blivit mer sugen pÄ en Leo, Àr svÄrt titanberoende
riktigt lÀcker ,,,just datumflytten och keramikring lyfter den enormt,,visarna Àr bÀttre pÄ de gamla imho
Vi. Ăverens. DĂ€r.
NejdÄ. Bratte sind fur allesJag försökte rekommendera en kompis att köpa en Breitling som nÀsta ur, men ha sa att det bara var pizzabagare och krogvakter som bÀr Breitling. Han tyckte att Breitling var lite förstört tack vare detta.. Vad sÀger ni i trÄden ang detta?
Blev lite sugen pÄ den Superocean 42 som kom ut hÀr pÄ K&S igÄr, men hur tÄligt Àr egentligen gummit pÄ bezeln?
TÀnkte isf ha den som beater pÄ jobbet men Àr rÀdd att gummit kommer skrapas bort/ bli repor och revor och klockan dÀrför se för jÀklig ut ganska fort med tanke pÄ att stÄlet kommer lysa igenom det svarta..
NĂ„gon som har erfarenhet utav denna modell?
![]()
Ja. Men ni fÄr lÀra er att applicera sprÀngramarna ordentligt. Det blir ju liksom inte sÄ mycket kvar att köpa nya brattar för.@gruby och jag har typ 15 vtr under bÀltet.... klart en kör bratte dÄ liksom....
SprÀngramar Àr för pizzabagare. Vi kör hottade truppminor som vi utlöser med grg! Hade vi anvÀnt ramar hade vi istÀllet kört med AP....![]()
Ja. Men ni fÄr lÀra er att applicera sprÀngramarna ordentligt. Det blir ju liksom inte sÄ mycket kvar att köpa nya brattar för.
UngefÀr 34000 mil pizza, klart man har bratte.@gruby och jag har typ 15 vtr under bÀltet.... klart en kör bratte dÄ liksom....
Finns du med i pizza-appen?UngefÀr 34000 mil pizza, klart man har bratte.
![]()
gör inget ,,en Leo ska vara pÄ lÀder.http://www.ebay.co.uk/itm/Breitling-Chrono-Avenger-Titanium-Men-s-Watch-E13360-/263254726953
Letade lite, hittade den hÀr. Trodde inte ens lÀnkarna kunde bli sÄ hÀr, aldrig sett nÄgot liknande. Nog inte rÀtt exemplar att bjuda pÄ.
![]()
Eller , vi som gillar gott hantverk, utan att vara sÄ skitnödigahaha sÄ denna trÄden kunde likvÀl hetat "Den officiella pizzabagare, dörrvakts och bankrÄnar trÄden"![]()
Men för i helvete!@gruby och jag har typ 15 vtr under bÀltet.... klart en kör bratte dÄ liksom....
Eller VTRSprÀngramar Àr för pizzabagare. Vi kör hottade truppminor som vi utlöser med grg! Hade vi anvÀnt ramar hade vi istÀllet kört med AP....
Vi har inga datamaskiner och sÄnt tjafs.Finns du med i pizza-appen?
Faktiskt. TvÄ gÄnger. De Àr prutbara. En av gÄngerna returnerade jag, gick smidigt, fick retursedlar och allt om jag minns rÀtt.NÄgon som har handlat frÄn zeitauction? @JensBP
Samma erfarenhet! Jag gissar pÄ att meshet Àr konstruerat sÄ att hÄr inte ska skövlas jÀmt! Mycket bekvÀmt och lÀtt!Meshet Àr sjukt bekvÀmt. Jag fastnade aldrig med hÄr eller annat i det. Otroligt bekvÀmt. Hade inte koll pÄ att det var kermisk ring pÄ dom nya. MÄste kolla upp. Kanske kan bli en Äterförening.
Ăr sugen pĂ„ nĂ„got maffigt vulgoband till StĂ„lfisken...kontaktade en av skinnprofilerna hĂ€r pĂ„ forumet men han hade ej tid sĂ„ tĂ€nkte kolla om nĂ„gon annan tillverkar eller vet var jag in fĂ„ tag pĂ„ det jag söker.
Skall försöka komplettera detta inlÀgg med en bild eller tvÄ pÄ vad jag tÀnker mig.
Fy fan!Det behövs inte, jag kompletterar Ät dig. Vet dock inte vart man köper det nÄgonstans. Hör med @PCB , han gillar udda grejer.
![]()
Skulle tro att det Àr skicket som gör den svÄrsÄld. Skorsten Àr sliten och ser ut att ha fÄtt rejÀlt med stryk och skrap? SvÄrt polera en skorsten utan att göra den rund, vilket man ofta ser pÄ "italien-brattar". Jack i glas gör vÀl ocksÄ sitt. Saknar vÀl Àven cert? Det stÄr inget Ärtal heller, men den lÀr vara ca 2009-2010 sÄ en service bör nÀrma sig.Kan man fÄ lite input kring pris pÄ denna?
https://klocksnack.se/threads/breitling-superocean-a17360-shadow-dial.81177/
Har fĂ„tt en hel del bytesförslag men dĂ„ligt med kontantbud. Tycker sjĂ€lv det Ă€r en fin klocka och jĂ€mför man priset med C24 eller ebay sĂ„ finns det inget ex (med denna tavla) i samma hĂ€rad ens vad jag kan se. Visst den Ă€r anvĂ€nd men ge den en polering sĂ„ blir den garanterat kanonfin. Ăr det Breitlingförbannelsen hĂ€r pĂ„ KS eller Ă€r jag ute och cyklar helt?
TillÀggas ska vÀl att oavsett vad kommer jag ha gjort en dÄlig affÀr, men det Àr som vanligt i denna svÀng.