• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

IMG_0478.GIF
BÄde enklare och bÀttre att gÄ full retard dÄ och köpa en sub istÀllet. :D

NÄgon som har fingrat pÄ den nya SOH?
@JensBP?
Tycker att den ser riktigt fin ut i blÄtt.
IMG_1767.jpg
IMG_1768.jpg

Visarna, datumet och vridringen Àr klockrena förbÀttringar. Speciellt visarna som Àr riktigt tilltalande.
Jag fingrade pÄ den i fredags. Oerhört lÀcker med blÄ fÀrg. Det blir mer liv Àn i svart. Nu har den ju Tudorverk i sig och det otroliga Àr att den inte dragit ivÀg i pris.

NÄgon som har fingrat pÄ den nya SOH?
@JensBP?
Tycker att den ser riktigt fin ut i blÄtt.
IMG_1767.jpg
IMG_1768.jpg

Visarna, datumet och vridringen Àr klockrena förbÀttringar. Speciellt visarna som Àr riktigt tilltalande.
Jag har fingrat pÄ den! Men bara fingrat en kort stund och i kombo med att vara >full retard< sÄ minns jag inte sÄ mycket. Har för mig att jag blev vÀldigt impad dock. ;)

Bulls eye. TörnlÄs Àr full retard. ;)
Det Àr ju extremt skönt med törnlÄs men viklÄs Àr sÄ mycket smidigare och snyggare. SvÄrt att dribbla med törnlÄs nÀr man Àr helt inkörd pÄ vikisar.
full Arnstad:)

nja törnlÄs och jag har svÄrt att hitta den dÀr absoluta komforten,,,

full Arnstad:)

nja törnlÄs och jag har svÄrt att hitta den dÀr absoluta komforten,,,
Ja, antingen lite för stort eller lite för litet pÄ mig, aldrig helt perfekt. ViklÄsen Àndrar jag som rolex-boysen flera gÄnger per dag bereonde pÄ kÀnsla, aktivitet, svullnad och temp. :)

• Like
Reactions: PCB
Ja, jag Àr inte helt övertygad om att det Àr vad jag skulle vÀlja som rem för det fall jag skulle shoppa men det Àr bekvÀmt
Åhfan, för gummiviklĂ„s antar jag? Jag gillar den dĂ€r bruna fĂ€rgen. Kan tĂ€nka mig att den gör sig grymt bra pĂ„ min svarta Blackbird. Undrar vad skinngummina listar löst?

Tillbaka
Topp