BÄde enklare och bÀttre att gÄ full retard dÄ och köpa en sub istÀllet.Du sa oyster - utvisning 2 minuter. Passa pÄ att gÄ ett varv och tÀnk över vad du skrev
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÄde enklare och bÀttre att gÄ full retard dÄ och köpa en sub istÀllet.Du sa oyster - utvisning 2 minuter. Passa pÄ att gÄ ett varv och tÀnk över vad du skrev
BÄde enklare och bÀttre att gÄ full retard dÄ och köpa en sub istÀllet.![]()
Men helt allvarligt sÄ Àr Breitling sjukt bra pÄ att bygga lÀnkar som Àr bÄde snygga och gedigna. Det vore inte helt fel med en "riktig" brattelÀnk pÄ SOH.BÄde enklare och bÀttre att gÄ full retard dÄ och köpa en sub istÀllet.![]()
Jag fingrade pÄ den i fredags. Oerhört lÀcker med blÄ fÀrg. Det blir mer liv Àn i svart. Nu har den ju Tudorverk i sig och det otroliga Àr att den inte dragit ivÀg i pris.NÄgon som har fingrat pÄ den nya SOH?
@JensBP?
Tycker att den ser riktigt fin ut i blÄtt.
![]()
![]()
Visarna, datumet och vridringen Àr klockrena förbÀttringar. Speciellt visarna som Àr riktigt tilltalande.
Detta Àr kanske ett förebud om en kommande fusion bolagen emellan...? Det blir att köpa mer aktier i Breitling!SpÀnnande Àr vÀl Àven det nya urverket B20 frÄn Tudor. Varför de skriver att det Àr Manufactured pÄ hemsidan, har jag ingen aning om.
Den Àr iofs cool men gummi pÄ navitimer Àr full retard. PÄ riktigt.NÀr det gÀller Navitimer,: QP kÀnns som det givna valet. Hur kan man fÄ in 500 delar i en liten klocka? Bara det borde föranleda ett köp!
![]()
Jag har fingrat pÄ den! Men bara fingrat en kort stund och i kombo med att vara >full retard< sÄ minns jag inte sÄ mycket. Har för mig att jag blev vÀldigt impad dock.NÄgon som har fingrat pÄ den nya SOH?
@JensBP?
Tycker att den ser riktigt fin ut i blÄtt.
![]()
![]()
Visarna, datumet och vridringen Àr klockrena förbÀttringar. Speciellt visarna som Àr riktigt tilltalande.
bĂ€sta combon pĂ„ en guling,,,stanna dĂ€r nuBoys... Jag har Ă„ngest. Ăr sĂ„ himla nöjd med min setup just nu sĂ„ jag surfar knappt lĂ€ngre den dagliga rundan pĂ„ ebay efter fynd. Jag hoppas denna kĂ€nsla gĂ„r över.
![]()
Finns ett STORT problem som inte syns pÄ bilden. Gissa vad...bÀsta combon pÄ en guling,,,stanna dÀr nu![]()
aha törnlÄs,,,,Finns ett STORT problem som inte syns pÄ bilden. Gissa vad...
Bulls eye. TörnlÄs Àr full retard.aha törnlÄs,,,,
full ArnstadBulls eye. TörnlÄs Àr full retard.
Det Àr ju extremt skönt med törnlÄs men viklÄs Àr sÄ mycket smidigare och snyggare. SvÄrt att dribbla med törnlÄs nÀr man Àr helt inkörd pÄ vikisar.
Ăr det dĂ€r nĂ„got skinnbeklĂ€tt gummi eller? Jag har sett nya krokogummit men inte den dĂ€r, om jag ser rĂ€tt med kanten dĂ€r?![]()
SOH II 42mm Àr sÄ bra att tiden stannar nÀstan. Har inte klÀmt pÄ den blÄ, bara den bruna. Och den gav mersmak!
riktigt lÀcker ,,,just datumflytten och keramikring lyfter den enormt,,visarna Àr bÀttre pÄ de gamla imho![]()
SOH II 42mm Àr sÄ bra att tiden stannar nÀstan. Har inte klÀmt pÄ den blÄ, bara den bruna. Och den gav mersmak!
Ja, antingen lite för stort eller lite för litet pÄ mig, aldrig helt perfekt. ViklÄsen Àndrar jag som rolex-boysen flera gÄnger per dag bereonde pÄ kÀnsla, aktivitet, svullnad och temp.full Arnstad
nja törnlÄs och jag har svÄrt att hitta den dÀr absoluta komforten,,,
Ja, jag Ă€r inte helt övertygad om att det Ă€r vad jag skulle vĂ€lja som rem för det fall jag skulle shoppa men det Ă€r bekvĂ€mtĂr det dĂ€r nĂ„got skinnbeklĂ€tt gummi eller? Jag har sett nya krokogummit men inte den dĂ€r, om jag ser rĂ€tt med kanten dĂ€r?
à hfan, för gummiviklÄs antar jag? Jag gillar den dÀr bruna fÀrgen. Kan tÀnka mig att den gör sig grymt bra pÄ min svarta Blackbird. Undrar vad skinngummina listar löst?Ja, jag Àr inte helt övertygad om att det Àr vad jag skulle vÀlja som rem för det fall jag skulle shoppa men det Àr bekvÀmt
Vi. Ăverens. DĂ€r.riktigt lĂ€cker ,,,just datumflytten och keramikring lyfter den enormt,,visarna Ă€r bĂ€ttre pĂ„ de gamla imho
för ljust till en svarting?à hfan, för gummiviklÄs antar jag? Jag gillar den dÀr bruna fÀrgen. Kan tÀnka mig att den gör sig grymt bra pÄ min svarta Blackbird. Undrar vad skinngummina listar löst?
För gummiviklÄs. SÀkert hyfsat apdyrtà hfan, för gummiviklÄs antar jag? Jag gillar den dÀr bruna fÀrgen. Kan tÀnka mig att den gör sig grymt bra pÄ min svarta Blackbird. Undrar vad skinngummina listar löst?
haha ,Ă€ntligenVi. Ăverens. DĂ€r.
Vi Àr faktiskt överens om en hel del. T ex gula brattar, blacksteel, Hirsch Capitano, Hadley Romas förtrÀfflighet m.m.haha ,Àntligen![]()
jo det e sant ,,hÀrlig stÀmning idag, kÀnns harmonisktVi Àr faktiskt överens om en hel del. T ex gula brattar, blacksteel, Hirsch Capitano, Hadley Romas förtrÀfflighet m.m.![]()
VafallsNja... kanske inte vore sÄ dumt...