PCB
Guld
Fast dÀr börjar det rycka i ena ögonlocket,,,,Fy fan!
TÀnker mer pÄ dessa (hittade bilden nu)
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fast dÀr börjar det rycka i ena ögonlocket,,,,Fy fan!
TÀnker mer pÄ dessa (hittade bilden nu)
![]()
Ge det mer tid. Köp och sÀlj har varit otroligt segt sedan slutet av Augusti.Kan man fÄ lite input kring pris pÄ denna?
https://klocksnack.se/threads/breitling-superocean-a17360-shadow-dial.81177/
Har fĂ„tt en hel del bytesförslag men dĂ„ligt med kontantbud. Tycker sjĂ€lv det Ă€r en fin klocka och jĂ€mför man priset med C24 eller ebay sĂ„ finns det inget ex (med denna tavla) i samma hĂ€rad ens vad jag kan se. Visst den Ă€r anvĂ€nd men ge den en polering sĂ„ blir den garanterat kanonfin. Ăr det Breitlingförbannelsen hĂ€r pĂ„ KS eller Ă€r jag ute och cyklar helt?
TillÀggas ska vÀl att oavsett vad kommer jag ha gjort en dÄlig affÀr, men det Àr som vanligt i denna svÀng.
Haha ja du. Jag tycker dessa tvÄ Àr sÄ fel att de blir cool.Fast dÀr börjar det rycka i ena ögonlocket,,,,
Lika coola som mina foppisar, rÀtt var för sej, men inte ihop,,,Haha ja du. Jag tycker dessa tvÄ Àr sÄ fel att de blir cool.
Aha Àr det du som snor alla mercamÀrken?Lika coola som mina foppisar
![]()
Aha Àr det du som snor alla mercamÀrken?![]()
Börjar fundera pÄ om det Àr dags att gÄ över till annat mÀrke nu nÀr man börjar fÄ en bÀttre uppfattning om vad det Àr för nivÄ pÄ en typisk Breitling-bÀrareLika coola som mina foppisar, rÀtt var för sej, men inte ihop,,,
![]()
Skulle tro att det Àr skicket som gör den svÄrsÄld. Skorsten Àr sliten och ser ut att ha fÄtt rejÀlt med stryk och skrap? SvÄrt polera en skorsten utan att göra den rund, vilket man ofta ser pÄ "italien-brattar". Jack i glas gör vÀl ocksÄ sitt. Saknar vÀl Àven cert? Det stÄr inget Ärtal heller, men den lÀr vara ca 2009-2010 sÄ en service bör nÀrma sig.
Edit: 12000 skulle var jÀttebilligt för en sÄdan dÀr i finare skick.
Ge det mer tid. Köp och sÀlj har varit otroligt segt sedan slutet av Augusti.
Har legat ute mÄnga modeller som vanligtvis gÄr pÄ en kvart, i flera veckor (eller till och med mÄnader), och vissa ligger fortfarande kvar, korrekt prissatta. DÄ pratar jag bÄde dyrare och billigare klockor.
Inte din klocka det Àr fel pÄ, bara trög marknad pÄ KS just nu.
Hahahahha.Lika coola som mina foppisar, rÀtt var för sej, men inte ihop,,,
![]()
Aha, tack.Hej
Det han menar med skorsten Àr ringen nÀrmast glaset.
Denna har ca 1 mm markeringar runtom 12 st som STD Att denna har en del del jack/repor (inte den du kan vrida pÄ)
Om man skulle slipa/polera denna sÄ skulle denna bli rund inte plan som dom Àr i std utförande.
SĂ€tt ut Ă„rtal i annonsen om du vet detta.
//Simon
Jag har aldrig testat Breitlings mesh. Ăr det bekvĂ€mt eller blir man luggad i hĂ„ret som av vissa andra fabrikat? Jag har alltid varit sugen pĂ„ den du hade men nu, med keramisk ring, lumeplupp och de andra förĂ€ndringarna, det gjorde suget större. Som du sĂ€ger, den passar lika bra pĂ„ mesh som lĂ€der och gummi.
Klart det Àr! bÀsta hÀmtapostenskornaHahahahha.
NÀ foppatofflor Àr ALDRIG okej.
Klart det Àr! bÀsta hÀmtapostenskorna
ALDRIG bland folk dock
![]()
Du har iaf en fin klockaKlart det Àr! bÀsta hÀmtapostenskorna
ALDRIG bland folk dock
![]()
Det Àr kopior dessutom!
SkÀms @PCB nu fÄr inte Foppa sin provis. Nu fÄr han vÀlja en vanlig stor stark istÀllet för en Ale pÄ Berns nÀsta gÄng.Det Àr kopior dessutom!
Gult Àr fortfarande inne va?Klart det Àr! bÀsta hÀmtapostenskorna
ALDRIG bland folk dock
![]()
av all smaklöshet samlad i en bild,Àr det DET du reagerar pÄ!Det Àr kopior dessutom!
alltid gult,jens!Gult Àr fortfarande inne va?
![]()
av all smaklöshet samlad i en bild,Àr det DET du reagerar pÄ!
![]()
Japp, true whitetrash,lÄgutbildad sluskDu har Foppatoffel-aura! SÄ jag blev inte förvÄnad![]()
Japp, true whitetrash,lÄgutbildad slusk
Men jag hankar mej fram,,,,
![]()
Superocean chrono?TÀnkte mest pÄ klockorna!
Förövrigt Àr det vÀl en Superocean Chrono han har?
Keaune Reeves-stilen Àr den bÀsta!Japp, true whitetrash,lÄgutbildad slusk
Men jag hankar mej fram,,,,
![]()
Superocean chrono?
à fan , bra smak har karlnJag kom bara pÄ att det Àr en sÄn Foppa har tror jag.