Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan så bra! Det sandfärgade var riktigt bra men det Brattegröna tog priset. Helt rätt nyans. Finns det med törnlås eller är det bara viklås som gäller. Antar att det senare kostar huggorm.Men Bs egna gröna äger faktiskt...
![]()
Och även Hirsch Capitano Alligator som sitter på för dagen...
![]()
Vet inte om färgen finns på militärcanvas-gummina faktiskt? Min är ett vanligt hederligt canvas med törnlås.Fan så bra! Det sandfärgade var riktigt bra men det Brattegröna tog priset. Helt rätt nyans. Finns det med törnlås eller är det bara viklås som gäller. Antar att det senare kostar huggorm.
Edit
Såg just nu att du hade törnlås på det. My bad.
Ja. Och ofantligt mycket trevligare prisbild än breitlings original.Men min favorit är nog alligatorn. Det känns alltid lite extra speciellt att dra på sig mördarreptil. Någon som skulle äta upp en utan att tveka...
![]()
![]()
B:s har för mycket stoppning i sina med tycker jagJa. Och ofantligt mycket trevligare prisbild än breitlings original.
Och faktiskt både ballare och bättre.Ja. Och ofantligt mycket trevligare prisbild än breitlings original.
Två snygga band, behåller jag svartingen är ett B canvas ett måsteMen Bs egna gröna äger faktiskt...
![]()
Och även Hirsch Capitano Alligator som sitter på för dagen...
![]()
Alligatorer är snälla och coola, krokodiler är mest ondskefulla.Och faktiskt både ballare och bättre.
Vattensäkert = bättre.
Alligator = så mkt ballare än krokodil. Som en bengaliskt tiger kontra ett svenskt lodjur.
![]()
Möjligen är Capitano aningen mindre stoppning än Bs original. Nu har jag inget B kvar att jämföra med. Men inget man märker direkt. Capitano är rätt stoppad och gjord efter Bs som förlaga, fast till halva priset och med häftigare djur.B:s har för mycket stoppning i sina med tycker jag
Möjligen är Capitano aningen mindre stoppning än Bs original. Nu har jag inget B kvar att jämföra med. Men inget man märker direkt. Capitano är rätt stoppad och gjord efter Bs som förlaga, fast till halva priset och med häftigare djur.![]()
Typ som B, aningen tunnare. Men framförallt tunnare kanter/sidor. Men har man de inte bredvid varandra märker man typ ingen skillnad.Hur är Hirsch heavy calf i stoppningen?
Behåll! Svarta brattar går ju att kombinera med nästan alla band.Två snygga band, behåller jag svartingen är ett B canvas ett måste
Svart å brunt
Tack så hjärtligt!!!!Fyfan va rättvist! Grattis till fru och på födelsedagen
Grattis till både hustrun och klockan. Kärleken är störst.Just fått en mycket fin 50års present av min kära hustru.
![]()
Tack för det! En riktig överraskning var detGrattis50 år och en grym Breitling är inte dåligt!
Visst är det så!!! Tack!!!!!Grattis till både hustrun och klockan. Kärleken är störst.
Haha det är ju det som är den snyggaste kombon. Det jag helst vill ha är det bruna B military, det skulle bli optimalt.Svart å brunt![]()
Vettefan vad som hänt, men vi e ovanligt överrens nuförtiden
Jooo de e läckertSvart å brunt![]()
Lika läckert som foppatofflor...Jooo de e läckert
B levererar ett flertal blacksteels på bruna band så helt galna är vi inte.Lika läckert som foppatofflor...
Ja usch för det, aka the wrist digger. Men man ju köpa törnlåsvarianten om man vill.Det bruna cavaset är assnyggt på nightmission! Tyvärr gör låset det obärbart![]()
Kan faktiskt sträcka mig till gilla första bilden. Måste vara det gula som gör att det flyger.B levererar ett flertal blacksteels på bruna band så helt galna är vi inte.
Snodda bilder...
![]()
![]()
![]()
Är lite osäker på om den sista är brunt eller samma gröna som jag har? Snyggt oavsett.![]()