PCB
Guld
Finns det bruna med törnlÄs?!Ja usch för det, aka the wrist digger. Men man ju köpa törnlÄsvarianten om man vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns det bruna med törnlÄs?!Ja usch för det, aka the wrist digger. Men man ju köpa törnlÄsvarianten om man vill.
NÀ kanske inte finns?Finns det bruna med törnlÄs?!
Trippelt Grattis, pÄ bemÀrkelsedagen, till klockan och till hustrun!Just fÄtt en mycket fin 50Ärs present av min kÀra hustru.
![]()
Tror inte det tyvÀrr,,,NÀ kanske inte finns?
Tack sÄ mycket!!! Trippel glÀdjeTrippelt Grattis, pÄ bemÀrkelsedagen, till klockan och till hustrun!
Tycker den Àr vÀrd det priset.Tjenare breitling experter, tÀnkte höra mig för efter lite hjÀlp att vÀrdera/dubbelkolla vad ni tycker Àr vÀrt att betala för denna klocka?
https://klocksnack.se/threads/breitling-superocean-a17360-shadow-dial-prisbump-17-10.81177/
Obs hÀvdar verkligen inte att det Àr för dyrt eller sÄ utan undrar efter en andra tredje Äsikt angÄende vad de kan vara vÀrt att betala för en sÄdan klocka i det skicket. Mvh Emil
Tycker priset kÀnns okTjenare breitling experter, tÀnkte höra mig för efter lite hjÀlp att vÀrdera/dubbelkolla vad ni tycker Àr vÀrt att betala för denna klocka?
https://klocksnack.se/threads/breitling-superocean-a17360-shadow-dial-prisbump-17-10.81177/
Obs hÀvdar verkligen inte att det Àr för dyrt eller sÄ utan undrar efter en andra tredje Äsikt angÄende vad de kan vara vÀrt att betala för en sÄdan klocka i det skicket. Mvh Emil
Tjenare breitling experter, tÀnkte höra mig för efter lite hjÀlp att vÀrdera/dubbelkolla vad ni tycker Àr vÀrt att betala för denna klocka?
Som boysen ovan. Grymt pris nu. Grym beater nu för ett grymt beater-pris!Tjenare breitling experter, tÀnkte höra mig för efter lite hjÀlp att vÀrdera/dubbelkolla vad ni tycker Àr vÀrt att betala för denna klocka?
Ha! CooltTÀnkte bara berÀtta en liten rolig anekdot. NÀr jag var i Japan kÀkade jag middag med chefen för SEIKO (Takahashi), vi snackade design i allmÀnhet och design av klockor i synnerhet.
Han nÀmnde ett enda annat klockmÀrke dÀr han gillade designen, Breitling. Lite kul med tanke pÄ att mina favomÀrken designmÀssigt Àr just SEIKO och Breitling. SÄ bra smak pÄ honom.![]()
StenrÀtt!Nu pÄ gummi.
![]()
Alltid tyckt att den var lite plottrig nÀr man tittat pÄ bilderna pÄ B's hemsida. Men den vÀxte helt klart med den dÀr bilden. Trevligt och vÀlkommen till familjen.Har nu köpt min första bratte![]()
Superocean 44. Inte bÀsta bilden men i mitt tycke jÀvligt snygg.
SÄ jÀkla fint skick den va i. Kul att ses idag... Om Àn att det var endast ett par minuterNu pÄ gummi.
![]()
Har missat den helt , bara sett blacksteelversionen, cool grattis!Har nu köpt min första bratte![]()
Superocean 44. Inte bÀsta bilden men i mitt tycke jÀvligt snygg.
Detsamma! Ja, jag Àr sjukt nöjd med den. KÀnns som en av Breitlings mest lyckade modeller.SÄ jÀkla fint skick den va i. Kul att ses idag... Om Àn att det var endast ett par minuter
Den hÀr skulle jag vilja kÀnna pÄ i verkligheten. NÄgon som har gjort det?
![]()
B60 !!!Bratte suget börjar komma tillbaka.
Finns det nÄgra svarta quartzare, helst kronograf men inget mÄste.
Skyracern tilltalar mig inte