• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

IMG_2629.JPG
IMG_2630.JPG
IMG_2627.JPG
IMG_2628.JPG
FrÀcka! Synd att de inte Àr borstade bara...

Senast Àndrad:
De verkar vara ganska nice?
Det Àr nog inget fel pÄ den. Jag tycker subtavlorna sitter lite vÀl lÄngt ut pÄ tavlan men utöver det tycker jag den Àr nice.
Kanske vÀrldens bÀsta klocka.
Troligtvis! Lite synd med titan pÄ en sÄ liten boett men den Àr ju lite tjockare Àn Aerospace sÄ det kanske lirar fint ÀndÄ. Tror jag kommer bli tvungen att köpa en sÄdan.

2A6CE68F-AF78-4D61-82DE-66D7EBDA7BF1.jpeg
Firar tvĂ„ Ă„rs jubileum med min Colt sedan den plockades ut frĂ„n AD. Underbar pjĂ€s. Min frĂ„ga till Breitling experterna Ă€r hur viktigt Ă€r det att trycktesta en sĂ„dan ”relativt” ny klocka? Garantin har ju precis gĂ„tt ut tĂ€nkte jag. Kan tillĂ€ggas att den inte utsĂ€tts för mer vatten Ă€n vid tvĂ€tt nĂ„gon gĂ„ng ibland
I garantivillkoren för bÀgge mina Breitlings (SOH & Avenger 2 GMT) stÄr det kristallklart att klockor med mekaniska verk omfattas av 5 (fem) Ärs garanti. OM! de trycktestas vartannat Är. Dessa test utförs kostnadsfritt. SÄ gÄ till en AD och testa innan den första tvÄÄrs perioden löper ut.
(edit.) GĂ€ller förresten nog bara ”inhouse” verken, inte de vanliga ETA baserade.

Senast Àndrad:
TÀnkte bara berÀtta en liten rolig anekdot. NÀr jag var i Japan kÀkade jag middag med chefen för SEIKO (Takahashi), vi snackade design i allmÀnhet och design av klockor i synnerhet.

Han nÀmnde ett enda annat klockmÀrke dÀr han gillade designen, Breitling. Lite kul med tanke pÄ att mina favomÀrken designmÀssigt Àr just SEIKO och Breitling. SÄ bra smak pÄ honom. :)
Helt rÀtt. Rullar runt pÄ min Colt och Sarb033 ungefÀr 50/50 sen ett tag, och Àr sÄ nöjd att jag blir orolig... :)

tycker denna kombon Àr trevlig
dock gÀrna nÄgot lÀder med mindre paddning

breitling-aerospace-advantage-silver-dial-brown-leather-mens-watch-e7936210g606brlt.jpg

Wow det var snyggt!
TitanlÀnken Àr absolut ingen hit!
Men ska definitivt kolla pÄ ett brunt lÀderarmband som pÄ bilden!
NÄgra tips pÄ var jag kan köpa grymma kanvasband av kvalité?

• Like
Reactions: PCB
IMG_2684.JPG
IMG_2685.JPG
IMG_2690.JPG
IMG_2691.JPG

@Adro , 43mm x 11 nÄnting mm, titan, mellantid, HAQ.
riktigt cool klocka!
och sÀkert fin i den serietillverkade versionen ,,,men mÄste sÀga att förserien Àr detaljmÀssigt bedrövlig!
nivÄn pÄ bezelsiffrorna ,pushers/krona och tidigare nÀmda endlinks Àr en skam för breitling,,fattar inte varför de valde att visa upp den i detta skick?

Senast Àndrad:
Wow det var snyggt!
TitanlÀnken Àr absolut ingen hit!
Men ska definitivt kolla pÄ ett brunt lÀderarmband som pÄ bilden!
NÄgra tips pÄ var jag kan köpa grymma kanvasband av kvalité?
fÄr snart bli klistrat nÄnstans,har skrivit det snart pÄ varje sida,,but here it goes igen;)
Hadly Roma Cordura
weston watch straps

Grymt:) Tackar!!
De gröna Àr ocksÄ ruggigt fint! Svart eller grönt blir det iaf kan inte bestÀmma mig bara!

Jens kanske vill sÀlja vidare? :)
Ska in till stan imorgon och kika hos Bergströms eller Jarls om dom har nÄgot inne.

Tillbaka
Topp