FrÀcka! Synd att de inte Àr borstade bara...
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FrÀcka! Synd att de inte Àr borstade bara...
De verkar vara ganska nice?
FrÀcka! Suns att de inte Àr borstade bara...
Den ser jÀkligt schysst ut.
Chronospace?Bratte suget börjar komma tillbaka.
Finns det nÄgra svarta quartzare, helst kronograf men inget mÄste.
Skyracern tilltalar mig inte
Det Àr nog inget fel pÄ den. Jag tycker subtavlorna sitter lite vÀl lÄngt ut pÄ tavlan men utöver det tycker jag den Àr nice.De verkar vara ganska nice?
Troligtvis! Lite synd med titan pÄ en sÄ liten boett men den Àr ju lite tjockare Àn Aerospace sÄ det kanske lirar fint ÀndÄ. Tror jag kommer bli tvungen att köpa en sÄdan.Kanske vÀrldens bÀsta klocka.
Ăr inte sĂ„ mycket för fet röv sĂ„ avstĂ„r gĂ€rnaChronospace?
![]()
Ps. Skyracer Àger fet röv
I garantivillkoren för bĂ€gge mina Breitlings (SOH & Avenger 2 GMT) stĂ„r det kristallklart att klockor med mekaniska verk omfattas av 5 (fem) Ă„rs garanti. OM! de trycktestas vartannat Ă„r. Dessa test utförs kostnadsfritt. SĂ„ gĂ„ till en AD och testa innan den första tvĂ„Ă„rs perioden löper ut.Firar tvĂ„ Ă„rs jubileum med min Colt sedan den plockades ut frĂ„n AD. Underbar pjĂ€s. Min frĂ„ga till Breitling experterna Ă€r hur viktigt Ă€r det att trycktesta en sĂ„dan ârelativtâ ny klocka? Garantin har ju precis gĂ„tt ut tĂ€nkte jag. Kan tillĂ€ggas att den inte utsĂ€tts för mer vatten Ă€n vid tvĂ€tt nĂ„gon gĂ„ng ibland![]()
Helt rÀtt. Rullar runt pÄ min Colt och Sarb033 ungefÀr 50/50 sen ett tag, och Àr sÄ nöjd att jag blir orolig...TÀnkte bara berÀtta en liten rolig anekdot. NÀr jag var i Japan kÀkade jag middag med chefen för SEIKO (Takahashi), vi snackade design i allmÀnhet och design av klockor i synnerhet.
Han nÀmnde ett enda annat klockmÀrke dÀr han gillade designen, Breitling. Lite kul med tanke pÄ att mina favomÀrken designmÀssigt Àr just SEIKO och Breitling. SÄ bra smak pÄ honom.![]()
Snyggt med vit tavla inte sÄ vanligt
Den framhÀver arm hÄret bra![]()
LOL
Jo det Àr snart vinter iofs
//Simon
aero ĂR klart bĂ€ttre pĂ„ textilband Ă€n pĂ„ den klibbiga titanlĂ€nkenNog den första klocka jag haft som jag tycker nĂ€stan flyger bĂ€ttre utan lĂ€nk.
![]()
![]()
Sjukt nöjd med senaste Bratten! Ute efter ett gummiband eller canvas som passar den vita tavlan! Tips nÄgon?
![]()
BestĂ€llt ett grĂ„tt Hadley Roma idagaero ĂR klart bĂ€ttre pĂ„ textilband Ă€n pĂ„ den klibbiga titanlĂ€nken
dÀremot passar inte det glansiga budgetkanvaset![]()
tycker denna kombon Àr trevlig
dock gÀrna nÄgot lÀder med mindre paddning
![]()
riktigt cool klocka!
fÄr snart bli klistrat nÄnstans,har skrivit det snart pÄ varje sida,,but here it goes igenWow det var snyggt!
TitanlÀnken Àr absolut ingen hit!
Men ska definitivt kolla pÄ ett brunt lÀderarmband som pÄ bilden!
NÄgra tips pÄ var jag kan köpa grymma kanvasband av kvalité?
Haha sorry, har faktist inte lÀst igenom!fÄr snart bli klistrat nÄnstans,har skrivit det snart pÄ varje sida,,but here it goes igen
Hadly Roma Cordura
weston watch straps
Breitlings egna Àr ju snyggast!Wow det var snyggt!
TitanlÀnken Àr absolut ingen hit!
Men ska definitivt kolla pÄ ett brunt lÀderarmband som pÄ bilden!
NÄgra tips pÄ var jag kan köpa grymma kanvasband av kvalité?
Breitlings egna Àr ju snyggast!
![]()
![]()
Det var mitt! Skickade dessvĂ€rre med det nĂ€r jag sĂ„lde klockan..Ja ett sĂ„nt mĂ„ste jag ha!! Ăr det ditt? SĂ€lja?
Ska kika pÄ ett brunt lÀder band samt ett som du precis la upp!
Det var mitt! Skickade dessvÀrre med det nÀr jag sÄlde klockan..
Men imo det bÀsta/snyggaste bandet pÄ en Aerospaceoerhört bekvÀmt var det ocksÄ
Sjukt nöjd med senaste Bratten! Ute efter ett gummiband eller canvas som passar den vita tavlan! Tips nÄgon?
![]()