• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jag körde nog alldeles för lÀnge:) men de Skitsamma för det var ju endÄ fejk :(
Aha men dÄ var det avgjort. FejkspÀnnen och kronor frÄn rolex, omega, breitling m.fl. Han har sÄlt flera Är, har anmÀlt flera annonser, men han tillÄts sÀlja vidare. Ebay Àr rÀtt oseriösa pÄ det sÀttet faktiskt.

Aha men dÄ var det avgjort. FejkspÀnnen och kronor frÄn rolex, omega, breitling m.fl. Han har sÄlt flera Är, har anmÀlt flera annonser, men han tillÄts sÀlja vidare. Ebay Àr rÀtt oseriösa pÄ det sÀttet faktiskt.
easy nu,, man kan handla seriösa grejjor pÄ bayen med ,,,gÀller bara att göra lite research,,,,vi har alla varit lite ivriga och gÄtt pÄ en mina ibland ,,,var inte för hÄrd mot killen nu

Hmmm. FörstĂ„r inte 100 hur ett ”vanligt” spĂ€nne skulle förbĂ€ttra? Mitt dilemma Ă€r att spĂ€nnet hamnar för lĂ„ngt Ă„t sidan:(. ViklĂ„svariantens band justerar man dock in för en ”centrerad passning”, för mig vĂ€rt den extra pengen. Älskar vikĂ„s ocksĂ„! Fick just samtal frĂ„n Erikson att det kommit in, hĂ€mtar nog i morgon:D

Jaha trodde att du hade samma problem som mig, att det buktade ut för mycket under armen!
Mitt centreras bra faktiskt:)
Nice dÄ vÀntar vi pÄ bilder helt enkelt! Fick du betala 4K för viklÄset?

SÄna hÀr fina vintagespÀnnen Àr t ex svÄrt att hitta pÄ andra stÀllen Àn ebay. :)
IMG_8886.jpg

Vilken bedragare. Kollade snabbt igenom hans pinsamma blandningar av nytt kinaskit och billigare vintage.

HÀrligt prÀglad fejkkroko med fejktext...
s-l1600-18.jpg

s-l1600-19.jpg

s-l1600-20.jpg

SÄ mycket fejk sÄ det blöder i ögonen. Det roligaste Àr denna "lot" rolexspÀnnen. RÀtt bra utgÄngspris med tanke pÄ att motsvarande Àkta plÀterade spÀnnen listar flera tusen kronor stycket. ;)
https://www.ebay.co.uk/itm/LOT-OF-5...819522?hash=item3d4cd1bf82:g:D3AAAOSwn2JZ4jQG

AnmÀl honom till ebay.

Vilken bedragare. Kollade snabbt igenom hans pinsamma blandningar av nytt kinaskit och billigare vintage.

s-l1600-18.jpg

s-l1600-19.jpg

s-l1600-20.jpg

SÄ mycket fejk sÄ det blöder i ögonen. Det roligaste Àr denna "lot" rolexspÀnnen. RÀtt bra utgÄngspris med tanke pÄ att motsvarande Àkta plÀterade spÀnnen listar flera tusen kronor stycket. ;)
https://www.ebay.co.uk/itm/LOT-OF-5...819522?hash=item3d4cd1bf82:g:D3AAAOSwn2JZ4jQG

AnmÀl honom till ebay.

Jag ska absolut anmÀla honom direkt. Men hoppas det hjÀlper?

s-l1600-18.jpg

s-l1600-19.jpg

s-l1600-20.jpg

AnmÀl honom till ebay.
skulle ju inte lÀgga upp fejk i trÄden ju;)

absolut ,men vad de nya Àgarna hittar pÄ ,stÄr Ànnu skrivet i stjÀrnorna
De nya Àgarna vill bara tjÀna pengar och det innebÀr att man kommer lÄta cheferna husera som de gjort. DÀr har du pengarna! Breitling Àr nu en stor kassako, annars hade de inte köpts upp. Med riskkapitalbolagets pengar kan de öka ambitionerna rejÀlt och bli Ànnu större. Passar mig bra,

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp