Bas
Diamant
Watchcorner1 var det.Vilken sÀljare var det pÄ ebay?
Han garanterade att det var Àkta Haha
Ska in och lÀmna sÀmsta omdömet nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Watchcorner1 var det.Vilken sÀljare var det pÄ ebay?
gÀllande borstningen ,sÄ hade jag gÄtt pÄ en finare duk ,och kört med lÀtta fingrar,,,,,grejen Àr att inte trycka för hÄrt,,,
Àr ju lite kÀnsla att fÄ det bra ,,men övar man inte sÄ lÀr man sej inteJag körde nog alldeles för lÀngemen de Skitsamma för det var ju endÄ fejk
![]()
Aha men dÄ var det avgjort. FejkspÀnnen och kronor frÄn rolex, omega, breitling m.fl. Han har sÄlt flera Är, har anmÀlt flera annonser, men han tillÄts sÀlja vidare. Ebay Àr rÀtt oseriösa pÄ det sÀttet faktiskt.Jag körde nog alldeles för lÀngemen de Skitsamma för det var ju endÄ fejk
![]()
easy nu,, man kan handla seriösa grejjor pÄ bayen med ,,,gÀller bara att göra lite research,,,,vi har alla varit lite ivriga och gÄtt pÄ en mina ibland ,,,var inte för hÄrd mot killen nuAha men dÄ var det avgjort. FejkspÀnnen och kronor frÄn rolex, omega, breitling m.fl. Han har sÄlt flera Är, har anmÀlt flera annonser, men han tillÄts sÀlja vidare. Ebay Àr rÀtt oseriösa pÄ det sÀttet faktiskt.
Exakt det jag skrev. Att ebay Àr det bÀsta stÀllet för begfynd sÄ man ska inte avfÀrda ebay.easy nu,, man kan handla seriösa grejjor pÄ bayen med ,,,gÀller bara att göra lite research,,,,vi har alla varit lite ivriga och gÄtt pÄ en mina ibland ,,,var inte för hÄrd mot killen nu
Hmmm. FörstĂ„r inte 100 hur ett âvanligtâ spĂ€nne skulle förbĂ€ttra? Mitt dilemma Ă€r att spĂ€nnet hamnar för lĂ„ngt Ă„t sidan. ViklĂ„svariantens band justerar man dock in för en âcentrerad passningâ, för mig vĂ€rt den extra pengen. Ălskar vikĂ„s ocksĂ„! Fick just samtal frĂ„n Erikson att det kommit in, hĂ€mtar nog i morgon
![]()
Vilken bedragare. Kollade snabbt igenom hans pinsamma blandningar av nytt kinaskit och billigare vintage.
Vilken bedragare. Kollade snabbt igenom hans pinsamma blandningar av nytt kinaskit och billigare vintage.
HÀrligt prÀglad fejkkroko med fejktext...
![]()
![]()
![]()
SÄ mycket fejk sÄ det blöder i ögonen. Det roligaste Àr denna "lot" rolexspÀnnen. RÀtt bra utgÄngspris med tanke pÄ att motsvarande Àkta plÀterade spÀnnen listar flera tusen kronor stycket.
https://www.ebay.co.uk/itm/LOT-OF-5...819522?hash=item3d4cd1bf82:g:D3AAAOSwn2JZ4jQG
AnmÀl honom till ebay.
LÀr ju inte hjÀlpa tyvÀrr. Ebay Àr sÄ oseriösa med pirater.Jag ska absolut anmÀla honom direkt. Men hoppas det hjÀlper?
eller?....Tydligen kan brightlite tillverkas med alla möjliga fÀrger. Det hÀr blir spÀnnande...!
skulle ju inte lÀgga upp fejk i trÄden juVilken bedragare. Kollade snabbt igenom hans pinsamma blandningar av nytt kinaskit och billigare vintage.
HÀrligt prÀglad fejkkroko med fejktext...
![]()
![]()
![]()
SÄ mycket fejk sÄ det blöder i ögonen. Det roligaste Àr denna "lot" rolexspÀnnen. RÀtt bra utgÄngspris med tanke pÄ att motsvarande Àkta plÀterade spÀnnen listar flera tusen kronor stycket.
https://www.ebay.co.uk/itm/LOT-OF-5...819522?hash=item3d4cd1bf82:g:D3AAAOSwn2JZ4jQG
AnmÀl honom till ebay.
Var inte riktigt det jag menade. Det kan komma mÄnga skiftningar o coola fÀrger. Kanske att mateialet kan skifta diskret pga av ljus? Bara coolt enligt mig!eller?....
vill inte se att breitling gör en swatch
jo rÀtt förvaltat kan det ju bli det,,,Var inte riktigt det jag menade. Det kan komma mÄnga skiftningar o coola fÀrger. Kanske att mateialet kan skifta diskret pga av ljus? Bara coolt enligt mig!
bra gjort ,,slÀpp det nu och gÄ vidare,,,,man gÄr pÄ minor ibland ,du fick öva pÄ borstning sÄ helt bortkastat var det ju inteJa vi fÄr vÀl se, nu har jag gjort mitt iaf !
![]()
bra gjort ,,slÀpp det nu och gÄ vidare,,,,man gÄr pÄ minor ibland ,du fick öva pÄ borstning sÄ helt bortkastat var det ju inte
Och rollekopior dessutom....skulle ju inte lÀgga upp fejk i trÄden ju![]()
absolut ,men vad de nya Àgarna hittar pÄ ,stÄr Ànnu skrivet i stjÀrnornaVarför skulle breitling förvalta det fel! De Àr skickliga nog!
en wristshot och 3 ave maria pÄ dej.Och rollekopior dessutom....![]()
kom ihÄg ,,lÀÀÀÀtta fingrar lÄt duken göra magin, inte tricepsCopy that
Borstningen var absolut kul! Ska jag ge mig pÄ annat att borsta![]()
De nya Àgarna vill bara tjÀna pengar och det innebÀr att man kommer lÄta cheferna husera som de gjort. DÀr har du pengarna! Breitling Àr nu en stor kassako, annars hade de inte köpts upp. Med riskkapitalbolagets pengar kan de öka ambitionerna rejÀlt och bli Ànnu större. Passar mig bra,absolut ,men vad de nya Àgarna hittar pÄ ,stÄr Ànnu skrivet i stjÀrnorna
Hahah absolut, hade halva kroppsvikten pÄ spÀnnetkom ihÄg ,,lÀÀÀÀtta fingrar lÄt duken göra magin, inte triceps![]()
swatch har tjÀnat en slant eller 2 pÄ fÀrgglada plastklockorDe nya Àgarna vill bara tjÀna pengar och det innebÀr att man kommer lÄta cheferna husera som de gjort. DÀr har du pengarna! Breitling Àr nu en stor kassako, annars hade de inte köpts upp.
nej ,jag skulle naturligtvis berÀttat lite mer innan jag rÄdde dej att prova,har jobbat en hel del med metallberabetning/finishering ,sÄ jag tÀnkte inte sÄ lÄngt,,,,Hahah absolut, hade halva kroppsvikten pÄ spÀnnet![]()
Ett tygshot Àr bÀttre Àn ett wristshot. Kameran vill tydligen tolka det gröna bandet som brunt mot den Ànnu grönare bakgrunden. Jag önskar denna fÀrg fanns pÄ riktigt...en wristshot och 3 ave maria pÄ dej.