• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nattuppdrag ikvÀll! Snart dags för Johan Glans

270CEA33-9B46-41AF-A7C2-5220AE3EE53C.jpeg

Att ett sÄ obskyrt företag som Panerei (medvetet) ska ha fler aktiviteter Àn Breitling'-trÄden Àr sjukt. Breitling Àr ur marknadsföringsmessigkeit större Àn alla SwissmÀrken i Norden och Baltikum. Orsaken Àr givetvis kvallen och rÄ konkurrens!

Jaha trodde att du hade samma problem som mig, att det buktade ut för mycket under armen!
Mitt centreras bra faktiskt:)
Nice dÄ vÀntar vi pÄ bilder helt enkelt! Fick du betala 4K för viklÄset?
Bilder kommer sĂ„ snart det Ă€r pĂ„ plats. Prislappen har nog de flesta koll pĂ„, det Ă€r ju inte gratis med originalprylar men visst fick jag lite ”KS rabatt”;)

shes been around the block, that girl;)
Till och med jag fick smaka. Jag trodde att jag var den ende pÄ regementet. Fan va besviken jag blir:grumpy: Jag vill bara vara helt Àrlig: Hon sa till mig att hon aldrig haft med andra mÀn att göra och att hon var giftasvillig och helt ren... Har ni andra pÄ Klocksnack hört samma story?
Jag tror att dessa oskulder dras till vÄra Breltlingklockor och ett liv i sus och dus!

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp