Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BÀttre med svensk AD. Samma pris som de som garanterat sÀljer Àkta pÄ ebay.@JensBP
Kan du rekommendera en sÀljare pÄ ebay som alltid sÀljer Àkta?
BÀttre med svensk AD. Samma pris som de som garanterat sÀljer Àkta pÄ ebay.
Swatch kom ju till för att rÀdda det som gick under av industrin under 70 -talet och tidigt 80-tal. Det argumentet köper jag inteswatch har tjÀnat en slant eller 2 pÄ fÀrgglada plastklockor![]()
Mosa pannorna!631 sidor. Vi nÀrmar oss Paneristerna![]()
Mer bilder för att öka mitt köpsug tack!Nattuppdrag ikvÀll! Snart dags för Johan Glans
![]()
Ett tygshot Àr bÀttre Àn ett wristshot. Kameran vill tydligen tolka det gröna bandet som brunt mot den Ànnu grönare bakgrunden. Jag önskar denna fÀrg fanns pÄ riktigt...
![]()
vadan denna alibabastrap epidemi?Nattuppdrag ikvÀll! Snart dags för Johan Glans
![]()
Hahah alibabastrap epidemi? NĂ„got som jag missat?vadan denna alibabastrap epidemi?
Ja alla blanka tygband som florerar pÄ forumet pÄ sistone som man kan köpa för inte mÄnga kronor styck i bulk frÄn alibaba/express. Usch...Hahah alibabastrap epidemi? NÄgot som jag missat?
Men klockan Àr feeeeeeet. Nöjd eller?Nattuppdrag ikvÀll! Snart dags för Johan Glans
![]()
LÀnka igen för oss uberlataYonsson lÀnkade till en grym strap sida innan!
Blir ett brunt strap till Aerospace dÀrifrÄn!
Bilder kommer sĂ„ snart det Ă€r pĂ„ plats. Prislappen har nog de flesta koll pĂ„, det Ă€r ju inte gratis med originalprylar men visst fick jag lite âKS rabattâJaha trodde att du hade samma problem som mig, att det buktade ut för mycket under armen!
Mitt centreras bra faktiskt
Nice dÄ vÀntar vi pÄ bilder helt enkelt! Fick du betala 4K för viklÄset?
Men klockan Àr feeeeeeet. Nöjd eller?![]()
Jaaa den hoppar runt mellan karlarna den dÀr.Haha ja den Àr grymkÀnns möjligen liite utnyttjad, men de behöver ju inte alltid vara en dÄlig sak
![]()
Helt oslagbart! En riktig breitlingman in action! Nu blir det mÄnga nya bretling-avkommor. TrÄden kommer att exploderaJaaa den hoppar runt mellan karlarna den dÀr.
Firar med lite custom (eller?) brattereklam...
![]()
Det Àr fredag.
vĂ€rdegund jens! ...VĂRDEGRUNDJaaa den hoppar runt mellan karlarna den dĂ€r.
Firar med lite custom (eller?) brattereklam...
![]()
Det Àr fredag.
Oj förlĂ„t jag krĂ€nkte hen eller?vĂ€rdegund jens! ...VĂRDEGRUND
shes been around the block, that girlHaha ja den Àr grymkÀnns möjligen liite utnyttjad, men de behöver ju inte alltid vara en dÄlig sak
![]()
haha ,ja jag brukar ju vara lÀttkrÀnktOj förlÄt jag krÀnkte hen eller?![]()
Till och med jag fick smaka. Jag trodde att jag var den ende pÄ regementet. Fan va besviken jag blirshes been around the block, that girl![]()