Var det nÄn hÀr som knep Blackbirden som lÄg pÄ k&s?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JÀvlar va sugen jag var pÄ den!Var det nÄn hÀr som knep Blackbirden som lÄg pÄ k&s?![]()
Ja.Grym kvalitÚ men kostar vÀl typ huggorm?
Me too! Behöver nÄtt svart nÀr jag ska ninja-runt i radhusomrÄdet eller pÄ jobbet. Min gula Àr mycket men den Àr inte ninja.JÀvlar va sugen jag var pÄ den!
Haha samma hÀr! Men det absolut bÀsta skulle vara en SVART/GUL! Dom Àr sÄ jÀvla heta!Me too! Behöver nÄtt svart nÀr jag ska ninja-runt i radhusomrÄdet eller pÄ jobbet. Min gula Àr mycket men den Àr inte ninja.
Nytt jobb med start pÄ mÄndag, firar med inköp av Breitling
![]()
Allt efter Arlanda Àr Norrland.Pfft.. Höga kusten Àr knappt Norrland!![]()
Pfft.. Höga kusten Àr knappt Norrland!![]()
Köp @JensBP s svarta Avenger gmt. Den verkar stenhÄrd och underbar. Snygg Àr den ocksÄ.Haha samma hÀr! Men det absolut bÀsta skulle vara en SVART/GUL! Dom Àr sÄ jÀvla heta!
Ska sÀlja av lite för att kunna köpa nÄgot i den stilen![]()
Köp @JensBP s svarta Avenger gmt. Den verkar stenhÄrd och underbar. Snygg Àr den ocksÄ.
Det Àr segt att sÀlja nu, köp mer istÀlletInte sett den, den ligger inte pÄ K&S iaf.
Ăr sugen pĂ„ @PCB Avenger som Ă€r tillbakadragen!
Men mÄste som sagt sÀlja av lite först![]()
Det Àr segt att sÀlja nu, köp mer istÀllet
Jens Avenger har han inte annonserat, jag vet bara att han Àger den.
Wow, den skulle nog ingen tacka nej tillBra drag i trÄden nu!
![]()
En sÄn hÀr vill jag ha i julklapp.
Vad önskar du dig?
Den hÀr vill jag ha.Bra drag i trÄden nu!
![]()
En sÄn hÀr vill jag ha i julklapp.
Vad önskar du dig?
Ăr den guld, eller bara en fotograf som saknar vitbalans i CV't?Den hĂ€r vill jag ha.
![]()
Guld. En gammal C24 annons som jag fastnade för. Price on request osv. Ingen aning om den Ă€r Ă€kta men jefleigt coolĂr den guld, eller bara en fotograf som saknar vitbalans i CV't?
bra combo!Dubbelpost...
![]()
Inte sÄ pjÄkigt va, bandnazi?
23SÄ kan det nog vara. Har skamligt dÄlig koll pÄ Breitling
Vad fÄr man vara beredd att betala för ett fullset SOH begagnad? Kronograf-varianten finns inte i 42mm?
Ja, det Àr ju samma modell med olika fÀrger. Den röda Àr limiterad till 2000 ex medan gul och orange till 1000 ex vardera.Jag vet inte sÄ mycket om modellen, men jag uppskattar att det Àr quartz. Har den mycket gemensamt med den med gula detaljer?![]()
Aha! Orange ocksÄ. Tackar.Ja, det Àr ju samma modell med olika fÀrger. Den röda Àr limiterad till 2000 ex medan gul och orange till 1000 ex vardera.
![]()