Tack för den!Det Àr som gamla talesÀttet "den som vÀntar pÄ time promotion vÀntar vÀldigt lÀnge"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack för den!Det Àr som gamla talesÀttet "den som vÀntar pÄ time promotion vÀntar vÀldigt lÀnge"
Tjena! Ăr det nĂ„gon hĂ€r som vet vilken storlek pĂ„ mejsel man behöver för att lossa skruvarna till titanlĂ€nken?![]()
Tack, skönt att ha en quartz i samlingenGott! Grattis, den Àr bra den dÀr.
Sa ju det. SmÄ1.5mm funkar bra!
![]()
FÄr man ge runt 20'?Tack, skönt att ha en quartz i samlingen![]()
Ja. Kanske klickar hem en Aero ikvÀll. Men @Fliegerchronograph spelar sÄ jefla svÄr hela tiden.Tack, skönt att ha en quartz i samlingen![]()
Denna Àr tyvÀrr limiterad sÄ det blev 26 KFÄr man ge runt 20'?
Va inte ledsen för det. Tokfet juDenna Àr tyvÀrr limiterad sÄ det blev 26 K
Jag vet inte sÄ mycket om modellen, men jag uppskattar att det Àr quartz. Har den mycket gemensamt med den med gula detaljer?Denna Àr tyvÀrr limiterad sÄ det blev 26 K
Ska bara komplettera den med nytt gummiband, sen Àr den perfektVa inte ledsen för det. Tokfet ju
ViklÄs? Jag har ett oceanracer med törnlÄs annars?Ska bara komplettera den med nytt gummiband, sen Àr den perfekt![]()
Pfft.. Höga kusten Àr knappt Norrland!Trevlig helg önskar
The King in the North!
The Wall börjar nÄgonstans vid UppsalaPfft.. Höga kusten Àr knappt Norrland!![]()
Tackar!1.5mm funkar bra!
![]()
Tror de Àr identiska förutom fÀrgerna.Jag vet inte sÄ mycket om modellen, men jag uppskattar att det Àr quartz. Har den mycket gemensamt med den med gula detaljer?![]()
ViklÄs? Jag har ett oceanracer med törnlÄs annars?[/QUOTE
Funderar pÄ viklÄs med Pro III
Tack. Lycka till pÄ jobbet och posta flitigt med wristshots i trÄden. Det Àr en kickass-klocka.Tror de Àr identiska förutom fÀrgerna.
Kör inte för smĂ„. Det Ă€r dĂ€rför sĂ„ mĂ„nga begagnade klockor som Ă€r hemskruvade ofta har sĂ„ fula skruvar, pga fel mejselstrorlekar och Classe.Tjena! Ăr det nĂ„gon hĂ€r som vet vilken storlek pĂ„ mejsel man behöver för att lossa skruvarna till titanlĂ€nken?![]()
Eller.....?Ska bara komplettera den med nytt gummiband, sen Àr den perfekt![]()
1.8mm Àr för stort för min titanlÀnk iaf!Kör inte för smÄ. Det Àr dÀrför sÄ mÄnga begagnade klockor som Àr hemskruvade ofta har sÄ fula skruvar, fel mejselstrorlekar och classe.
De flesta brattar har 1,8 men Bergeon Àr lite svÄr att fÄ tag i 1,8 numera av nÄgon anledning? Deras 1,6 fungerar bra.
Tyst. Försöker sÀlja strap för Guds skull.Eller.....?
![]()
Ăr det Breitling eller Hadley-Roma?Eller.....?
![]()
Detta Ă€r breitling,Ăr det Breitling eller Hadley-Roma?
Ja vissa titanlÀnkar avviker. T ex 22-20-lÀnken till Aerospace har jag för mig jag körde 1,2 bergeon pÄ.1.8mm Àr för stort för min titanlÀnk iaf!
1.5mm satt perfekt, 1.6mm Bergeon passar pÄ hÄret, har den ocksÄ!
Dock passar ditt orginalspÀnne pÄ ett romaDetta Àr breitling,
NĂ€r bra film var riktigt bra.Vad annars?
![]()
Grym kvalitÚ men kostar vÀl typ huggorm?Detta Àr breitling,