• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Var inne pÄ Bergströms i Gbg idag och skulle kolla pÄ Exp och Exp II. Slutade med att jag stod dÀr med Transocean Crono Panda pÄ armen och kÀnde mig sÄ himla glad. Klockan hamnade direkt pÄ 1a plats pÄ inköpslistan. Nu Àr ju Exp och Exp II tvÄ helt olika klockor och inte alls lika Transocean crono pÄ ngt vis men de blev ordentligt uppiskade :D (blev rejÀlt besviken pÄ Exp btw. Exp II svart var mkt hÀrlig dock)

Kör Dixie! Transocean chrono panda Àr underbar!

Gammbratten lyser Àn!!;-)
image.jpg

Är priset vĂ€ldigt vĂ€ldigt bra? MisstĂ€nksamt bra? Är han genuint intresserad av att sĂ€lja sĂ„ skickar han bĂ€ttre bilder. Jag passerar PiteĂ„ pĂ„ mĂ„ndag eftermiddag om det kan vara till hjĂ€lp?

Priset ligger inte misstÀnkt för lÄgt. Men han skickar fortfarande lite halv taskiga bilder. Tack för att du erbjuder dig att titta pÄ den Eurenius men jag har bestÀmt mig för att inte köpa den. Jag har en annan seawolf i Malmö pÄ gÄng och den kan jag Äka och göra upp affÀren pÄ Bergströms ur. Har dock blivit vÀldigt sugen pÄ en super avenger!

Rolig trÄd! Dock Àr inte Breitling mitt favoritmÀrke med sÄ klart finns det modeller som Àr mycket fina.
Min pappa rockar faktiskt Breitling sÄ brukar testa den lite dÄ och dÄ, tror den Àr frÄn 80/tidigt 90-tal, hÀr kommer bild!

IMG_4718.JPG

Priset ligger inte misstÀnkt för lÄgt. Men han skickar fortfarande lite halv taskiga bilder. Tack för att du erbjuder dig att titta pÄ den Eurenius men jag har bestÀmt mig för att inte köpa den. Jag har en annan seawolf i Malmö pÄ gÄng och den kan jag Äka och göra upp affÀren pÄ Bergströms ur. Har dock blivit vÀldigt sugen pÄ en super avenger!
Klokt agerat :)

IMG_0176.JPG
IMG_0268_zps42b4320a.jpg

MÄste ha en superquartz och har kollat pÄ Colt 44, har redan en super avenger och en seawolf, bÄda Àr mycket svÄra att ta av sej. Hade ingen aning om det lilla b:t pÄ bezelen, nu jÀvlar blir det köp! Breitling har verkligen insett att det Àr de smÄ, smÄ detaljerna som göret!
IMG_0176.JPG

IMG_0176.JPG
IMG_0268_zps42b4320a.jpg

MÄste ha en superquartz och har kollat pÄ Colt 44, har redan en super avenger och en seawolf, bÄda Àr mycket svÄra att ta av sej. Hade ingen aning om det lilla b:t pÄ bezelen, nu jÀvlar blir det köp! Breitling har verkligen insett att det Àr de smÄ, smÄ detaljerna som göret!
IMG_0176.JPG
Gört! :)

Köpte min första Breitling för 2 Är sedan. En superocean ifrÄn 2007. Blev fast med en gÄng :) SÄ förra Äret fick det bli en helt ny. Som bilden visar Àr det en Avenger II, kompletterade klockan Àven med ett gummiarmband som jag nu anvÀnder. Toknöjd! Suget pÄ ytterligare en Breitling att lÀgga till samlingen Àr stort :)

Bilagor

• photo (1).jpg
    photo (1).jpg
    223.3 KB · Visningar: 133
Köpte min första Breitling för 2 Är sedan. En superocean ifrÄn 2007. Blev fast med en gÄng :) SÄ förra Äret fick det bli en helt ny. Som bilden visar Àr det en Avenger II, kompletterade klockan Àven med ett gummiarmband som jag nu anvÀnder. Toknöjd! Suget pÄ ytterligare en Breitling att lÀgga till samlingen Àr stort :)

Super avengern Àr super snygg! Hittar jag en sÄn i rÀtt pris blire en sÄn istÀllet för en seawolf.

Tillbaka
Topp