Vet faktiskt inte, fÄr jag erkÀnna.
Skickas frÄn min iPhone
Refnr a78xxx har superquartz-verk
Tidigare vanliga quartzverk hade ref a68xxx
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vet faktiskt inte, fÄr jag erkÀnna.
Skickas frÄn min iPhone
Tack! Tagna med en risig gammal ajfÄn 4S med damm innanför linsglaset faktisk, hemligheten Àr att fota ute i bra ljus.Vilka jÀkla fina bilder. telefonen eller kamera? Förstod inte riktigt de tidigare inlÀggen med makro kopplat till mobilen. Vad sjutton Àr det för prylar?
Vill inte vara sÄn men efter att ha Àgt nÄgra Brattar ink B-1, sÄ skulle jag nog inte vilja sÀtta dem i samma liga direkt. Kan förvisso vara kompisar ÀndÄ!Skulle kunna vara en fin kompis till min B1, om man nu skulle fÄ tag pÄ en
Skickas frÄn min iPhone
Ah, hoppas du inte tog det som att jag fikar efter din, det var inte meningen. Klart du hÄller i den, skulle jag gjort. Men jag ska nog hÄlla lite utkik efter en tror jag
Skickas frÄn min iPhone
Lugnt det. Och som Tobbe-i-Etuna sÀger, sÄ hade jag i normala fall sÀkert dragit ett pm inom en vecka men jag tror inte att det blir sÄ, dÄ jag mÄste sÀga att det Àr den ultimata Bratten jag lagt vantarna pÄ!Ah, hoppas du inte tog det som att jag fikar efter din, det var inte meningen. Klart du hÄller i den, skulle jag gjort. Men jag ska nog hÄlla lite utkik efter en tror jag
Skickas frÄn min iPhone
Haha. Den som lever fÄr se, men jag Àr inte pÄ jakt förrÀn i höst. DÄ ska 60- Ärs dinka inhandlas.Lugnt det. Och som Tobbe-i-Etuna sÀger, sÄ hade jag i normala fall sÀkert dragit ett pm inom en vecka men jag tror inte att det blir sÄ, dÄ jag mÄste sÀga att det Àr den ultimata Bratten jag lagt vantarna pÄ!Men hej, ett pm kanske kommer ÀndÄ, man vet aldrig..
![]()
Haha. Den som lever fÄr se, men jag Àr inte pÄ jakt förrÀn i höst. DÄ ska 60- Ärs dinka inhandlas.
Skickas frÄn min iPhone
Vi kanske fÄr peppa och tipsa varandra?Vad spÀnnande, undrar vad jag sjÀlv ska dra till med??????
Kommer inte bli mycket jobbat idag, sitter och pillar pÄ alla funktionerDen ser vÀldigt bra ut pÄ dig, mega![]()
En riktig skönhet. Undrar vad den kostar, den liksom lyser multo dineroDen hÀr ligger pÄ auktion via chrono 24. Hade jag begripit mig pÄ sÄnt sÄ hade jag nog lagt ett bud, vilken skönhet!
![]()
En riktig skönhet. Undrar vad den kostar, den liksom lyser multo dinero![]()
Utropspris strax över 7000kr och vÀrderad till ca 15000kr.
Mindre Àn jag trodde..Utropspris strax över 7000kr och vÀrderad till ca 15000kr.
Inte fan. Kör pÄ bara.Fan vad jag Àr sugen. Synd att man ska vara sÄ oduglig.
Inte fan. Kör pÄ bara.. FrÄga nÄn av experterna hÀr o trÄden, vetja
- tobbe, ricrob m fl.
Den 40-talaren i mitten ser riktigt fin ut!Min Breitling-samling har ju figurerat med bilder bÄde hÀr och dÀr pÄ forumet sÄ jag drar till med samlingsbilden:
![]()
Och för utförligare text hÀnvisar jag till trÄden:
https://klocksnack.se/threads/att-samla-breitling.11413/
Den 40-talaren i mitten ser riktigt fin ut!
Finns det nÄgon Navitimer som Àr mindre Àn 43mm som inte Àr allt för gammal? Gillar verkligen de Àldre men gissar pÄ att de Àr riktigt dyra.
Camo00 SlÀng upp lite mer bilder och info om din Àldre Bratte!
Det finns mÄnga dÀr ute, bara att sÀtta igÄng och leta!Jag vill ocksÄ ha en gammal Breitling!