• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Har dammsugit nÀtet för att fÄ se lite handledsbilder pÄ en Colt 36. NÄgon som sitter pÄ nÄgra bilder?

DÄ vinkar vi farvÀl till denna skönhet och efter idag Àr jag inte lÀngre en Breitling Àgare! PÄ Äterseende fÄr man sÀga!
image.jpg

Bara bandet alltsÄ? MÄste ha ett svart viklÄs men dom kostar fan huggorm.

Hej
Det bandet kostar ca 600 Kr even pro driver 3 listar samma.

Om du ska har viklÄset i Blacksteal sÄ gÄr dessa pÄ 7000 kr (pvd behandlat) Jag har bara dessa i detta utförande.
Sen dom som inte har (pvd) startar pÄ ca 3800 -4000 kr

//Simon

Senast Àndrad:
Fick i dag svar frÄn Breitling i Schweiz angÄende min Navitimerkrona.
"Har varit i kontakt med Huvudkontoret, och det stÀmmer att du fÄtt fel krona men vi kan inte belasta Jarl Sandin för det, eftersom detta utförande inte finns i vÄrt rep/del system."

SÄ naturligtvis finns de i borstat utförande. Nu nÄgra veckors leveranstid, sedan sÀtter JS uris Hanna dit rÀtt krona.

Lite krÄngel men rÀtt skall vara rÀtt!
Tack för hjÀlpen T-P!!

"Har varit i kontakt med Huvudkontoret, och det stÀmmer att du fÄtt fel krona men vi kan inte belasta Jarl Sandin för det, eftersom detta utförande inte finns i vÄrt rep/del system."

SÄ naturligtvis finns de i borstat utförande. Nu nÄgra veckors leveranstid, sedan sÀtter JS uris Hanna dit rÀtt krona.

Tack för hjÀlpen T-P!!
SÄ himla gött! No more franken! ;)

9320A2B3-3A5F-4699-9511-578E810DCD5D.jpeg

Hörni, jag har bestÀmt mig för att det hÀr lilla monstret ska fÄ stanna ett tag till och jag funderar pÄ om ett lÀder vore coolt pÄ, vad tror brattegÀnget om den saken?
Ja. Eller varför inte ett svart eller sandfÀrgat textilstrap? Hadley Roma is the shit

Tack för hjÀlpen T-P!!
Skönt!

Ja, förutom att felaktigt informera kunden att denne har en moddad krona. ;)

Tillbaka
Topp