Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kom Äter snart!DÄ vinkar vi farvÀl till denna skönhet och efter idag Àr jag inte lÀngre en Breitling Àgare! PÄ Äterseende fÄr man sÀga!
![]()
Bye byeDÄ vinkar vi farvÀl till denna skönhet och efter idag Àr jag inte lÀngre en Breitling Àgare! PÄ Äterseende fÄr man sÀga!
![]()
Big like!Var och hÀmtade upp ett gummi band till svarte pettermÄste ju testa en sÄdan me
![]()
//Simon
Hur mÄnga kosta och varifrÄn?Var och hÀmtade upp ett gummi band till svarte pettermÄste ju testa en sÄdan me
![]()
//Simon
Hur mÄnga kosta och varifrÄn?
Den dÀr i 41 Àr drömmenDenna fick sig ett litet bad i dag ordning och reda eller nÄgot liknande ^^
Bara bandet alltsÄ? MÄste ha ett svart viklÄs men dom kostar fan huggorm.Hej
Ca 600 Kr Eriksons urhanden i Sundbyberg
//Simon
@Oli har vÀl haft ett till salu innan? har för mig att det lÄg ute vÀldigt lÀnge utan napp, kanske kan fÄ det till ett mer humant pris?Bara bandet alltsÄ? MÄste ha ett svart viklÄs men dom kostar fan huggorm.
Bara bandet alltsÄ? MÄste ha ett svart viklÄs men dom kostar fan huggorm.
Precis, huggorm!Hej
Det bandet kostar ca 600 Kr even pro driver 3 listar samma.
Om du ska har viklÄset i Blacksteal sÄ gÄr dessa pÄ 7000 kr (pvc behandlat) Jag har bara dessa i detta utförande.
Sen dom som inte har (pvc) startar pÄ ca 3800 -4000 kr
//Simon
Precis, huggorm!![]()
Dyrt ja!Hej
Det bandet kostar ca 600 Kr even pro driver 3 listar samma.
Om du ska har viklÄset i Blacksteal sÄ gÄr dessa pÄ 7000 kr (pvc behandlat) Jag har bara dessa i detta utförande.
Sen dom som inte har (pvc) startar pÄ ca 3800 -4000 kr
//Simon
SÄ himla gött! No more franken!Fick i dag svar frÄn Breitling i Schweiz angÄende min Navitimerkrona.
"Har varit i kontakt med Huvudkontoret, och det stÀmmer att du fÄtt fel krona men vi kan inte belasta Jarl Sandin för det, eftersom detta utförande inte finns i vÄrt rep/del system."
SÄ naturligtvis finns de i borstat utförande. Nu nÄgra veckors leveranstid, sedan sÀtter JS uris Hanna dit rÀtt krona.
Lite krÄngel men rÀtt skall vara rÀtt!
Tack för hjÀlpen T-P!!
Dyrt ja!
Men det Àr PVD behandlat inte PVC behandlat...hade nog haft en lite annan look dÄ![]()
![]()
FÄr vÀl se om skattmasen tycker att jag gjort rÀtt för mig framÄt pÄskDyrt ja!
Men det Àr PVD behandlat inte PVC behandlat...hade nog haft en lite annan look dÄ![]()
![]()
Kommer garanterat Äter nÄn gÄng i framtiden! DÄ med en Navitimer! Har lovat mig sjÀlv att Àga en nÄn gÄng i livet! Har inte det hittils och det var just den som fick mig intresserad av klockor frÄn början!Kom Äter snart!
Ja. Eller varför inte ett svart eller sandfÀrgat textilstrap? Hadley Roma is the shit![]()
Hörni, jag har bestÀmt mig för att det hÀr lilla monstret ska fÄ stanna ett tag till och jag funderar pÄ om ett lÀder vore coolt pÄ, vad tror brattegÀnget om den saken?
Har liiiiiiiiite svÄrt för domJa. Eller varför inte ett svart eller sandfÀrgat textilstrap? Hadley Roma is the shit
Kostar skjortan. Kör pÄ hirsh kapten istÀllet.Har liiiiiiiiite svÄrt för dommen ett ljusbrunt brattelÀder....
![]()
Skönt!Fick i dag svar frÄn Breitling i Schweiz angÄende min Navitimerkrona.
"Har varit i kontakt med Huvudkontoret, och det stÀmmer att du fÄtt fel krona men vi kan inte belasta Jarl Sandin för det, eftersom detta utförande inte finns i vÄrt rep/del system."
SÄ naturligtvis finns de i borstat utförande. Nu nÄgra veckors leveranstid, sedan sÀtter JS uris Hanna dit rÀtt krona.
Lite krÄngel men rÀtt skall vara rÀtt!
Tack för hjÀlpen T-P!!
Watchboys grejer Àr helt ok. Behöver dock sourca ett oem 18 mm vanligt spÀnne. @JensBP , har du nÄt billigt sÄnt liggandes??Kostar skjortan. Kör pÄ hirsh kapten istÀllet.