• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nej! :p
27D660D1-DD13-4EAE-83B1-DF210AD5596D.jpeg
Vad Àr det för referens pÄ din klocka? JÀttefin!

Efter lite gott tjöt med @Anthraxabuz sÄ blev tankarna pÄ en uppgradering av Aerospacen till ett konkret hjÀrnskav.
Ni vet hur det Àr.
Men, jag behöver lite input. Kanske missar jag nÄgon modell?
Min ganska öppna spec Àr typ sÄhÀr:
Runt 20k, mer vattentÀt Àn aerospace (sÄ den kÀnns trygg som badklocka), inte pro1-lÀnk. Kvarts ok, ej fullset ok, titan, stÄl, whatever, men inte svart. Stor. :D
Hade tÀtheten inte varit en frÄga hade jag nog gÄtt pÄ Airwolf (som jag alltid gillat). Superocean Heritage 46 Àr helt fantastisk, men dÄ mÄster jag nog stretcha budgeten litet, för att köpa ett billigt exemplar.
Superocean Abyss tycker jag om, men det Àr nÄgot som skaver litet. TÀnker mig av nÄgon anledning att den bÀrs liten.
Seawolf Àr riktigt bra, men Àr inte helt hundra dÀr heller.
Tips?
47D3B4D0-F7B9-48C4-8201-79478E214F51.jpeg

NÄgon som kan rekommendera ett no name svart viklÄs som funkar med Pro 3 gummit?
Originalet kostar ju huggorm och Àr inte aktuellt idagslÀget men sÄ smÄning om......
Jag har lagt ett antal timmar pÄ detta men inte hittat nÄgot alternativ sÄ det Àr nog bara att kötta ut cashen!

NÄgon som kan rekommendera ett no name svart viklÄs som funkar med Pro 3 gummit?
Originalet kostar ju huggorm och Àr inte aktuellt idagslÀget men sÄ smÄning om......

Jag köpte detta en gÄng i tiden, har dock inte testat med Breitling gummi. Men det borde vÀl funka, hade det dock till seawolfen tillsammans med ett rött gummi frÄn watch band center
20mm 316L Stainless Steel Wetsuit Ratchet Buckle Button Control diver extension clasp, PVD Black
CLASP20-017BK

Jag köpte detta en gÄng i tiden, har dock inte testat med Breitling gummi. Men det borde vÀl funka, hade det dock till seawolfen tillsammans med ett rött gummi frÄn watch band center
20mm 316L Stainless Steel Wetsuit Ratchet Buckle Button Control diver extension clasp, PVD Black
CLASP20-017BK
Wow ser ju ut att fungera med brattegummin. Snyggt ocksÄ.

Tillbaka
Topp