• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Gillar mycket.
Varje gÄng jag tar pÄ mig denna, sÄ tÀnker jag att denna skulle vara min owg.
Inga konstigheter alls, bra kvalite rakt igenom, mycket semestervÀnlig, fröjd för ögat, gmt, bezel för att tajma in pastan.
Vad mer behövs????
1FFA8583-8CE4-48BC-9D12-073BFDA21376.jpeg
KĂ€nner samma sak:)
 
ViklÄs Àr alldeles för posh. Helt klart alldeles för kÀlkborgerligt och prÄligt. Det Àr dags för ett mer jordnÀra val av spÀnne! #viklÄsupproret
aha,farbror vill vara lite nutida och hipp,;),,kanske ett sÄnt hÀr kunde vara coolt? , passar bra ihop med rutig skjorta ,vÀldoftande skÀgg,och en ekologisk svÄröl i glaset.
cykelhjc3a4lm-rc3a5d-barnhjc3a4lm-spc3a4nne-grc3b6nt.jpg
 
Senast Àndrad:
aha,farbror vill vara lite nutida och hipp,;),,kanske ett sÄnt hÀr kunde vara coolt? , passar bra ihop med rutig skjorta ,vÀldoftande skÀgg,och en ekologisk svÄröl i glaset.
cykelhjc3a4lm-rc3a5d-barnhjc3a4lm-spc3a4nne-grc3b6nt.jpg

Det dÀr Àr borgerligt om nÄgot. Hela din hipsterreferens Àr borgerlig. #brÀnnallahipsters #viklÄsupproret
 
Tillbaka
Topp