• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

20180109_095703.jpg

Funderar pÄ att lÄta den hÀr gÄ vidare. NÄgon hÀr som Àr intresserad? Kan ta annan billigare Breitling i inbyte.

Menvafaaan. A-strÀngen pÄ gitarren Àr ju av. JÀvla ungar utan plektrum.....

Men de Àr vÀl Ànnu tightare nya?
Monterade ihop lÀnken nu, den Àr fan stretchig som en 60tals-jubilee...
Men det funkar vÀl pÄ den tooligaste Bratten?? :)
20180204_202024.jpg
20180204_202011.jpg
20180204_202009.jpg

Jag Àr inne pÄ att köpa en Breitling Heritage 42mm men skulle vilja byta ut lÀnken mot en gummilÀnk. Jag har sett att det finns "gummi-mesh" band med viklÄs (som pÄ den bifogade bilden). NÄgot som vet vart man fÄr tag pÄ ett sÄdant?

Bilagor

• Breitling-Superocean-Heritage-Chronoworks-aBlogtoWatch-13.jpg
    Breitling-Superocean-Heritage-Chronoworks-aBlogtoWatch-13.jpg
    48.1 KB · Visningar: 4
Hos AD kan jag tÀnka mig... Men det finns vÀl bara svarta?

FÄr göra ett försök dÀr imorgon. Det vet jag inte, det Àr dock svart jag Àr ute efter.
Vet ni om man kan montera det befintliga viklÄset pÄ ett sÄnt band eller fÄr man ett nytt viklÄs med dom nya banden som sitter fast?

FÄr göra ett försök dÀr imorgon. Det vet jag inte, det Àr dock svart jag Àr ute efter.
Vet ni om man kan montera det befintliga viklÄset pÄ ett sÄnt band eller fÄr man ett nytt viklÄs med dom nya banden som sitter fast?
Det beror pÄ vad för viklÄs du har. Men alla viklÄs till gummi ska funka

7A9D518E-2219-4301-ADB0-150545F70145.jpeg
nÄn som vet ref pÄ den hÀr navitimern? Riktigt snygg och stooort begÀr att köpa!! Ping @Gripenbro.se

Edit
Ref A23322 köpes annons ligger ute ;)

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp