M a r c u s
Basic
Funderar pÄ att lÄta den hÀr gÄ vidare. NÄgon hÀr som Àr intresserad? Kan ta annan billigare Breitling i inbyte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr Àr stenhÄrd! Har du referensnumret i hövvet sÄ man kan googla lite?![]()
Funderar pÄ att lÄta den hÀr gÄ vidare. NÄgon hÀr som Àr intresserad? Kan ta annan billigare Breitling i inbyte.
Den dÀr Àr stenhÄrd! Har du referensnumret i hövvet sÄ man kan googla lite?
Edit: a44360 ?
Monterade ihop lÀnken nu, den Àr fan stretchig som en 60tals-jubilee...
Men det funkar vÀl pÄ den tooligaste Bratten??
![]()
![]()
![]()
LĂ€nken!!!Den som ser felet vinner en...
![]()
LĂ€nken!!!
Ja jÀklar. Men det Àr ju rÀtt coolt ÀndÄ.Monterade ihop lÀnken nu, den Àr fan stretchig som en 60tals-jubilee...
![]()
![]()
![]()
Men de Àr vÀl Ànnu tightare nya?Ja jÀklar. Men det Àr ju rÀtt coolt ÀndÄ.
Min Àr lite fastare...
![]()
Men de Àr vÀl Ànnu tightare nya?
Ja mkt tajtare. Min gamla Steelfish var som ny, stor skillnad.Men de Àr vÀl Ànnu tightare nya?
Har du Àgt en proetta??Knappt, du behöver aldrig tandtrÄd pÄ de dÀr lÀnkarna.![]()
Men just denna lÀnk Àr den skönaste jag haft. Lite stretch Àr ju mumma Àr komforten.Men de Àr vÀl Ànnu tightare nya?
VaddÄ??!! Den Àr ju stenhÄrd...LÀnken!!!
HahaaDu har satt klockan pÄ fel arm
Nahhhh...tycker pro 2 Àr grym.Fel arm , sen Àr det ju fel lÀnk
Pro1 Àr rÀtt pÄ stÄlfisken![]()
Nej, faktiskt inte.![]()
Men de Àr vÀl Ànnu tightare nya?
LĂ€nken!!!
Monterade ihop lÀnken nu, den Àr fan stretchig som en 60tals-jubilee...
![]()
![]()
![]()
Du har satt klockan pÄ fel arm
LÀnken Àr helt rÀtt![]()
Njaaaa, det tvistas om detta![]()
Menvafaaan A-strÀngen pÄ gitarren Àr ju av ju...Fel arm , sen Àr det ju fel lÀnk
Pro1 Àr rÀtt pÄ stÄlfisken![]()
HahahahahaMenvafaaan A-strÀngen pÄ gitarren Àr ju av ju...
![]()
Ja jÀklar. Men det Àr ju rÀtt coolt ÀndÄ.
Min Àr lite fastare...
![]()
Denna Àr i stÄl till superocean.JensBP Àr din Pro1 i titan? IsÄfall, har du kanske en lÀnkbit som ligger och skrotar?![]()
Aha attans... Tack ÀndÄ!Denna Àr i stÄl till superocean.
Hade nyss en likadan i titan till aerospace men hela klockan Àr sÄld.
Hos AD kan jag tÀnka mig... Men det finns vÀl bara svarta?Jag Àr inne pÄ att köpa en Breitling Heritage 42mm men skulle vilja byta ut lÀnken mot en gummilÀnk. Jag har sett att det finns "gummi-mesh" band med viklÄs (som pÄ den bifogade bilden). NÄgot som vet vart man fÄr tag pÄ ett sÄdant?
Hos AD kan jag tÀnka mig... Men det finns vÀl bara svarta?
Det beror pÄ vad för viklÄs du har. Men alla viklÄs till gummi ska funkaFÄr göra ett försök dÀr imorgon. Det vet jag inte, det Àr dock svart jag Àr ute efter.
Vet ni om man kan montera det befintliga viklÄset pÄ ett sÄnt band eller fÄr man ett nytt viklÄs med dom nya banden som sitter fast?