• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

IMG_20180326_223407.png

Jag tillhör de som inte varit sÄ skeptisk.
 
Jag Àr skeptisk till nya navi8 men denna Colt slÄr ju nuvarande Colt med hÀstlÀngder. Kan bli bra om de lÀgger till röd text igen. KlÄr dock inte A17380 som Àr i en egen liga.
Se nu vÀnder det, hade pÄ kÀnn att du var lite Kern-curious Jens, om 10 Är sitter du vid Boule-banan och lÀxar upp alla om hur fantastisk Navi 8 Àr och att det var ett sjukt misstag att tillsÀtta Jean Claude Biver 122 Är gammal som ny vd för Breitling.
 
Har alltid haft Bratte som mitt favoritMÀrke men efter Navi 8 samt Basel kÀnns det som :depressed: .
Hoppas jag har fel men magkÀnslan Àr blÀÀ i detta fall.
ZenithkÀnns intressant Samt Tag Àr Verkligen pÄ g.
Kanske satsa pÄ annat MÀrke?

Det Àr vÀl som man brukar sÀga med aktier - bli aldrig förÀlsad i dem för kÀrleken kommer aldrig att besvaras.

Visst, Àr det sÄ att man tycker att ett företag slÀpper en modell som Àr sÄÄÄÄÄ helt oacceptabelt fel att man helt vill lÀmna företag (och alla andra modeler som man kanske gillar) som kund, sÄ Àr det vÀl bara att göra det och vÀlja ett företag som aldrig slÀpper en modell man inte gillar.

SjÀlv har jag alltid gillat IWC. De har slÀlppt en del (IMHO) rÀtt fula och konstiga modeller, men det gör mig inte sÄ mkt. Det Àr för de snygga jag gillar dem.
 
Det Àr vÀl som man brukar sÀga med aktier - bli aldrig förÀlsad i dem för kÀrleken kommer aldrig att besvaras.

Visst, Àr det sÄ att man tycker att ett företag slÀpper en modell som Àr sÄÄÄÄÄ helt oacceptabelt fel att man helt vill lÀmna företag (och alla andra modeler som man kanske gillar) som kund, sÄ Àr det vÀl bara att göra det och vÀlja ett företag som aldrig slÀpper en modell man inte gillar.

SjÀlv har jag alltid gillat IWC. De har slÀlppt en del (IMHO) rÀtt fula och konstiga modeller, men det gör mig inte sÄ mkt. Det Àr för de snygga jag gillar dem.
SÄ Àr det med mitt tycke om Breitling ocksÄ. En hel del supernajs, en del kass, enl del najs och en lite del supernajs. Och det klarar jag mig bra pÄ
 
Ang legend som Breitling nÀmner nu förtiden,
Se hur det gick för den som utalade sig senast som legend ''Jesus'' :(

Ps hörde detta i en ''film'' jag sÄg;)

Trevlig PĂ„sk :)

//Simon
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp