• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Har varit pÄ jakt efter en kvartsare och valet föll pÄ en Aerospace E75362. Men vill variera mig lite och köra lÀder ibland, tips pÄ fÀrg/band vore kanon.
 

Bilagor

  • 863C636B-0C31-47E6-ABC6-10DE2A600F04.jpeg
    863C636B-0C31-47E6-ABC6-10DE2A600F04.jpeg
    192.1 KB · Visningar: 0
Grymt bra initiativ att göra en vattentÄlig navitimer. Det har jag efterfrÄgat lÀnge! Synd bara att den inte Àr snygg :D fan för Kern! Haha

Man kan vÀl se den delvis som en ersÀttare till Galactic Unitime. Vilken man föredrar Àr nog en smaksak. SjÀlv har jag alltid varit svag för Breitlings kÀrva borstade modeller (en personig favorit Àr 90-tals Blackbird) och lite mindre inne pÄ stort och blankt.

Breitling_Glactic_Unitime_wrist_1_560.jpg
 
Man kan vÀl se den delvis som en ersÀttare till Galactic Unitime. Vilken man föredrar Àr nog en smaksak. SjÀlv har jag alltid varit svag för Breitlings kÀrva borstade modeller (en personig favorit Àr 90-tals Blackbird) och lite mindre inne pÄ stort och blankt.

Breitling_Glactic_Unitime_wrist_1_560.jpg
Som ersÀttare till galactic Unitime Àr den vÀl iof inte lika illa. Men kÀnns som en hÀdelse att kalla den för navitimer :D
90-tals blackbird Àr coola! :)
 
Som ersÀttare till galactic Unitime Àr den vÀl iof inte lika illa. Men kÀnns som en hÀdelse att kalla den för navitimer :D

TyvÀrr Àr det vÀl sÄ Breitling alltid gjort vad man kunnat för att skapa oreda med sina modellnamn Navitimer och Chronomat. Vissa som hetat Chronomat kan i liknande utförande löngre fram komma att kallas Navitimer och vice versa. HÀr tex Àr tvÄ hyggligt moderna Navitimers (avi och premier).

79D57FDF-99D1-456C-BF06-6AA5CBCFCDFC.jpeg


19FF6605-0C1B-4ACD-9308-D8086917F38A.jpeg
 
TyvÀrr Àr det vÀl sÄ Breitling alltid gjort vad man kunnat för att skapa oreda med sina modellnamn Navitimer och Chronomat. Vissa som hetat Chronomat kan i liknande utförande löngre fram komma att kallas Navitimer och vice versa. HÀr tex Àr tvÄ hyggligt moderna Navitimers (avi och premier).

79D57FDF-99D1-456C-BF06-6AA5CBCFCDFC.jpeg


19FF6605-0C1B-4ACD-9308-D8086917F38A.jpeg
Joo jag vet :/ haha dom dÀr var faktiskt Ànnu vÀrre ! FörstÄr inte att dom ska hÄlla pÄ sÄdÀr. Blir bara rörigt :D
 
Tillbaka
Topp