Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymt bra initiativ att göra en vattentÄlig navitimer. Det har jag efterfrÄgat lÀnge! Synd bara att den inte Àr snyggfan för Kern! Haha
Absolut, den Ă€r grym! Har i princip inte plockat av den sedan jag fick hem den.Ăr den allt vad du drömde om?![]()
Som ersÀttare till galactic Unitime Àr den vÀl iof inte lika illa. Men kÀnns som en hÀdelse att kalla den för navitimerMan kan vÀl se den delvis som en ersÀttare till Galactic Unitime. Vilken man föredrar Àr nog en smaksak. SjÀlv har jag alltid varit svag för Breitlings kÀrva borstade modeller (en personig favorit Àr 90-tals Blackbird) och lite mindre inne pÄ stort och blankt.
![]()
Tanken Àr att besöka de en av dagarnaKan finnas pÄ Eriksonurs Mini basel
Vilka kommer dit frÄn denna trÄd ?
//Simon
Som ersÀttare till galactic Unitime Àr den vÀl iof inte lika illa. Men kÀnns som en hÀdelse att kalla den för navitimer![]()
Joo jag vet :/ haha dom dÀr var faktiskt Ànnu vÀrre ! FörstÄr inte att dom ska hÄlla pÄ sÄdÀr. Blir bara rörigtTyvÀrr Àr det vÀl sÄ Breitling alltid gjort vad man kunnat för att skapa oreda med sina modellnamn Navitimer och Chronomat. Vissa som hetat Chronomat kan i liknande utförande löngre fram komma att kallas Navitimer och vice versa. HÀr tex Àr tvÄ hyggligt moderna Navitimers (avi och premier).
![]()
![]()
FÄr man inte ha renar pÄ mackomrÄdet?En bild till @PCB.
Man vet att man Àr lÄngt norrut nÀr det Àr mer skotrar Àn bilar vid macken. #fördomar
![]()
Vart ska du? Drar till KlÀppen pÄ söndag...Mot skidÄkning.
![]()
Vart ska du? Drar till KlÀppen pÄ söndag...
Synd annars hade vi kunnat köra hotshotsTÀrnaby/Hemavan. TÀnkte dra nÄgra repor med Stenmark eller Anja.![]()
Jag har inget emot gamla logon pÄ Navi, dÄ det Àr mer retro, men tÀnk om (nÀr?) de tar bort vingarna pÄ Aerospace. HelgerÄn!
![]()
Endast dessa som finns pÄ hemsidan tillverkas.Det kanske Är pÄ gÄng! Surfade in pÄ hemsidan. Enbart nightmission och B50/55 kvar.
![]()
Eller.. har de strykt Aerosoace Evo!?!?...
![]()
Endast dessa som finns pÄ hemsidan tillverkas.
Finns sÀkert att hitta men skulle inte VÀnta för lÀnge med ett köp.DÄ Àr det no more Aerospace!! (Förutom svart titan)
Synd! Den har stÄtt pÄ min önskelista lista ett tag!
Tragiskt. SvÄrt att hitta en bÀttre tvÀttstugeklocka...DÄ Àr det no more Aerospace!! (Förutom svart titan)
Synd! Den har stÄtt pÄ min önskelista lista ett tag!
![]()
![]()
Kör nyintroducerad och utgÄngen B60 idag.![]()
Den Àr vÀldigt bra. Ser ut att ha allt. Dessutom vÀldigt exklusiv.![]()
![]()
Kör nyintroducerad och utgÄngen B60 idag.![]()
Gillar den riktigt mycket faktiskt, helt perfekt storlek. Tycker vÀl kanske de har slarvat lite med finishen men det kan jag leva med.Den Àr vÀldigt bra. Ser ut att ha allt. Dessutom vÀldigt exklusiv.
Aha sorry visste inte:/Inga annonser i trÄdarna @joper olof