Simon.x
Silver
Nice med en RAVEN i 44Myser med mina favoriter![]()
![]()
![]()

//Simon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice med en RAVEN i 44Myser med mina favoriter![]()
![]()
![]()
Bästa av allt som jag trodde någon skulle reagera på är framställningen, dock är det ju snart rätt, detaljer pojkarNice med en RAVEN i 44
//Simon
Bästa av allt som jag trodde någon skulle reagera på är framställningen, dock är det ju snart rätt, detaljer pojkar"ställer om och skäms"
Jag skämdes för att jag ställt klockan en timma fel @Simon.xJag skäms inte över dessa 3 det blev bara så 2017
Tror denna model typen lanserades ca 2009 inte helt säker.
Den du har skulle passa i min samling. Men inte i min Winder
![]()
![]()
![]()
![]()
//Simon
Jag skämdes för att jag ställt klockan en timma fel @Simon.xvakna nu
din samling är ju verkligen inget att skämmas för , FET! Ähh bara att köpa större winder! 2009, vad menar du? Lite oklart? Tips på annat passande strap till min? Vad tror du om denna?
![]()
Ok nu är jag medDet jag menar med 2009 att ringen fick en liten fasning samt 5 10 20 25 35 40 50 55 markeringar. Samt att raiders inte har 15 30 45
Jag kör på original banden gummina är billiga men viklåset kostar en del i Blacksteal
Jag har inte testat det band du länkar till men den kan passa i färgen till din klockabara den är i 22mm
Det har väl du på din eller ?
Bratte gummin till viklås går på ca 600 Kr pro III samt den jag har på den svarta samma pris
//Simon
Nu vet jag inte om dom har samma färg som du har i silikon i samma kulörer.Ok nu är jag medyes 22, tänkte det kunde vara en kul matchning, finns ju inget orginal som till din? Gillar ju mest "orginal" såklart!
Tummen upp och Grattis till en av få!Nusåärdet dags!
![]()
Tandtrollen var på plats!
En stor sockerbit närmar sig....mums!
![]()
Gratis socker är gott tänkte de och hoppade upp för att börja käka...
![]()
Ahhhh så gott!!
![]()
Men fasen vad det luktar läder nedifrån...vad kan det vara? Fy!!
![]()
Någon slags pung....eller liknande...
![]()
Usch sa den ene till den andre...
Vi får slänga den. Men vänta...kanske finns det mer socker inuti?
![]()
Ähhh grått socker, inte bra .
Vilken lustig sak.
![]()
Neeeeejjjj, tandborstmannen tar den! Men fy hur den används! Inte rätt sida eller vinkel. Dessutom äckligt blå, som tandkrämen.
![]()
Dumma dumma tandborsthand! Oj nu bytte han sida. Redo att tajma alla tandborstningar, "bäst att vi flyr" och det gjorde de.
![]()
Tandtrollen reste sin väg till en granne med Choklad på sin Daytona.
Min B60 blir hel och ren och inte söndergnagd.
TACK!! Perfekt service. Klockmaster Globen, Robban och Svante
Tjipp och hej!
FörNusåärdet dags!
![]()
![]()
![]()
Ahhhh så gott!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken lustig sak.
![]()
Neeeeejjjj, tandborstmannen tar den! Men fy hur den används! Inte rätt sida eller vinkel. Dessutom äckligt blå, som tandkrämen.
![]()
Dumma dumma tandborsthand! Oj nu bytte han sida. Redo att tajma alla tandborstningar, "bäst att vi flyr" och det gjorde de.
![]()
Tjipp och hej!
Och en av de bästa dessutom! Bara att gratulera
Så jävla bra! Blå vinner över den svarta!Nusåärdet dags!
![]()
![]()
![]()
Ahhhh så gott!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken lustig sak.
![]()
![]()
![]()
Tjipp och hej!
Otroligt fin och gör sig bra på länken. Passar ju bra i dessa tider när alla lanserar gmt ocksåÄntligen har jag hittat passande ändlänkar och klockan är tillbaka från service.
Inte lika cool som @Affe s guldare men ändå hyfsat ovanlig föreställer jag mig. Känns skönt med GMT på armen när man sitter och funderar på utlandsresa.
Vad tycker ni nu när länken är på plats? Jag gillar den.
![]()
Otroligt fin och gör sig bra på länken. Passar ju bra i dessa tider när alla lanserar gmt också![]()
TackOch en av de bästa dessutom! Bara att gratulera
Så det var du som la in den sista i Globens kassaskåp. Grattis till den!!Nusåärdet dags!
![]()
![]()
![]()
Ahhhh så gott!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken lustig sak.
![]()
![]()
![]()
Tjipp och hej!
Snygg som fan men du vet vad länken behöver.Äntligen har jag hittat passande ändlänkar och klockan är tillbaka från service.
Inte lika cool som @Affe s guldare men ändå hyfsat ovanlig föreställer jag mig. Känns skönt med GMT på armen när man sitter och funderar på utlandsresa.
Vad tycker ni nu när länken är på plats? Jag gillar den.
![]()
Cool!!! Detsamma.
Snygg som fan men du vet vad länken behöver.![]()
Men borde inte alla gmt-klockor egentligen heta UTC-klockor? GMT används ju knappt längre.Exakt! Därför kör en lite ovanligare variant.![]()
Vet inte riktigt vad jag skall svara *skratt*Så det var du som la in den sista i Globens kassaskåp. Grattis till den!!
Fick klämma lite på Svantes och kom fram till att det ändå inte var något för mig.
Men borde inte alla gmt-klockor egentligen heta UTC-klockor? GMT används ju knappt längre.![]()
Jag sitter och funderar vart jag ska åka med mina bonuspoäng på flyget. Jag kanske får användning av funktionen ändå.