• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Riktigt trÄkig chock och glÀdjedödare sÄ hÀr pÄ morgonkvisten. :grumpy:

Dock kan jag tycka den gamla Àr mycket finare estetiskt, Àven om den nya har ett lite roligare verk i Tudor-verket.
Precis tudor verket snackade de om..
Ja nu ska jag inte uppta trÄden mer med detta. rÀtt ska va rÀtt

Nu Àr jag novis men.. Har hört att modeller med ETA-verk kan bli mer eftertraktade pÄ sikt? Enklare/billigare att serva osv.

Generell frÄga alltsÄ, gÀller ej bara brattar. Vad tror ni?

Pinsamt dÄligt, trÄkigt att behöva komma med dÄliga nyheter @Hoglundd men ju snabbare du tar tag u det ju bÀttre blir det. Enklaste sÀttet att se skillnad Àr lyspluppen i vridringsinlÀgget.

Nu Àr jag novis men.. Har hört att modeller med ETA-verk kan bli mer eftertraktade pÄ sikt? Enklare/billigare att serva osv.

Generell frÄga alltsÄ, gÀller ej bara brattar. Vad tror ni?
Pinsamt dÄligt, trÄkigt att behöva komma med dÄliga nyheter @Hoglundd men ju snabbare du tar tag u det ju bÀttre blir det. Enklaste sÀttet att se skillnad Àr lyspluppen i vridringsinlÀgget.
Åker ner Imorn direkt pĂ„ morgonen
Jag ska ha den andra punkt
Men fÄr vÀl lugna mig med Ä bli arg innan jag vet hur dem bemöter detta.
KÀnns som om det ÀndÄ Àr lite pyssel med omregistrering mm. Men bör ju inte vara mitt problem. Bergströms hanterar nog detta proffsigt hoppas jag pÄ

Frugan fick ju inte följa med pÄ Gtg sÄ jag var tvungen att ta med henne pÄ puben i kvÀll.
IMG_4841.JPG

Uppdatering ang fel klocka med mig hem.
Skickade mail till sÀljaren sent igÄr dÄ jag insÄg att det Àr stÀngt Àven idag. Och fick svar nu pÄ morgonen.
Dem bekrÀftar att ngt blivit fel och vi ska hitta en lösning pÄ onsdag.
KÀnner mig lÀttad nu, Àr glad dem sköter detta snyggt.
Tummen upp för Bergströms gb.

Senast Àndrad:
Uppdatering ang fel klocka med mig hem.
Skickade mail till sÀljaren sent igÄr dÄ jag insÄg att det Àr stÀngt Àven idag. Och fick svar nu pÄ morgonen.
Dem bekrÀftar att ngt blivit fel och vi ska hitta en lösning pÄ onsdag.
KÀnner mig lÀttad nu, Àr glad dem sköter detta snyggt.
Tummen upp för Bergströms gb.
Skönt att höra, jÀkla klantigt men klart att alla kan göra fel. Det viktigaste Àr ju hur man agerar för att ordna till det och det lÄter onekligen som det kommer ta hand om det!

Som relativt nybliven Àgare till en SOH2 sjÀlv kan jag varmt rekommendera ett olivgrönt military canvas till den, passar kanon! Och sjÀlvklart Àven deras Classic Aero rubber som sitter som gjutet!

Skönt att höra, jÀkla klantigt men klart att alla kan göra fel. Det viktigaste Àr ju hur man agerar för att ordna till det och det lÄter onekligen som det kommer ta hand om det!

Som relativt nybliven Àgare till en SOH2 sjÀlv kan jag varmt rekommendera ett olivgrönt military canvas till den, passar kanon! Och sjÀlvklart Àven deras Classic Aero rubber som sitter som gjutet!
Japp fÄtt ett till mail nu att min Àr bestÀlld ifrÄn breitling generalagent och dem kontaktar mig nÀr det Àr dags att hÀmta ut ja kÀnns otroligt skönt
Bandet ska kollas upp

Japp fÄtt ett till mail nu att min Àr bestÀlld ifrÄn breitling generalagent och dem kontaktar mig nÀr det Àr dags att hÀmta ut ja kÀnns otroligt skönt
Bandet ska kollas upp
Gött!! SÀger vÀl allt om sÀljpersonalen. Ofta har de vÀldigt liten koll. Som nÀr de bestÀmt hÀvdade att de satt rÀtt helblanka krona pÄ min helborstade Navitimer...

Gött!! SÀger vÀl allt om sÀljpersonalen. Ofta har de vÀldigt liten koll. Som nÀr de bestÀmt hÀvdade att de satt rÀtt helblanka krona pÄ min helborstade Navitimer...

Tjena
Om jag nu minns sÄ var det even att TP inte hade den listad i deras lager (helborstade)
Men det löste vÀl Stefan pÄ TP i TÀby :)
Han kan sina saker vad jag har haft med han att göra +1 :)

Men sÀljpersonalen ska ju ta reda pÄ detta via TP tycker jag ;)
Detta ska inte slutkunden behöva göra :rolleyes:
Even om det gÀller Göteborg :D

//Simon

Tillbaka
Topp