Inte helt omöjligt att sÀljaren i all hast tagit fel nÀr ni varit överens. Det Àr lÄngt ifrÄn alla sÀljare som Àr helt med i matchenBlev fan lite ledsen farbror pÄ riktigt nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte helt omöjligt att sÀljaren i all hast tagit fel nÀr ni varit överens. Det Àr lÄngt ifrÄn alla sÀljare som Àr helt med i matchenBlev fan lite ledsen farbror pÄ riktigt nu
Hoppas detInte helt omöjligt att sÀljaren i all hast tagit fel nÀr ni varit överens. Det Àr lÄngt ifrÄn alla sÀljare som Àr helt med i matchen
SjÀlvklart kommer dom att lösa det, för dig gÀller det enbart att vara trevlig och inte brusa upp.Hoppas det
Eller rÀttare sagt jag har bara varit intresserad av den nya sÄ detta mÄste lösas
Riktigt trÄkig chock och glÀdjedödare sÄ hÀr pÄ morgonkvisten.Hoppas det
Eller rÀttare sagt jag har bara varit intresserad av den nya sÄ detta mÄste lösas

Precis tudor verket snackade de om..Riktigt trÄkig chock och glÀdjedödare sÄ hÀr pÄ morgonkvisten.
Dock kan jag tycka den gamla Àr mycket finare estetiskt, Àven om den nya har ett lite roligare verk i Tudor-verket.
Nu Àr jag novis men.. Har hört att modeller med ETA-verk kan bli mer eftertraktade pÄ sikt? Enklare/billigare att serva osv.
Generell frÄga alltsÄ, gÀller ej bara brattar. Vad tror ni?
à ker ner Imorn direkt pÄ morgonenPinsamt dÄligt, trÄkigt att behöva komma med dÄliga nyheter @Hoglundd men ju snabbare du tar tag u det ju bÀttre blir det. Enklaste sÀttet att se skillnad Àr lyspluppen i vridringsinlÀgget.
Ăr nog hugget som stucket. Folk brukar ju vilja ha modellen med bĂ€st spec.Nu Ă€r jag novis men.. Har hört att modeller med ETA-verk kan bli mer eftertraktade pĂ„ sikt? Enklare/billigare att serva osv.
Generell frÄga alltsÄ, gÀller ej bara brattar. Vad tror ni?
Tittat pĂ„ kvittot och dĂ€r stĂ„r 41150:-Ăr nog hugget som stucket. Folk brukar ju vilja ha modellen med bĂ€st spec.
Som jag skrev, rÀtt sÄ sÀker pÄ att de tagit fel.
Tittat pÄ kvittot och dÀr stÄr 41150:-
Och i bifogad bild ser man att Àldre modell har prislapp 40 050:-
SĂ„ ngt har blivit fel helt klart
Borde lösa sig nÀr det stÄr 41150:- pÄ mitt kvitto
ĂndĂ„ illa att man inte har koll pĂ„ vilken modell man skickar med kunden.Som jag skrev, rĂ€tt sĂ„ sĂ€ker pĂ„ att de tagit fel.
Verkligen! Helt sinnesĂndĂ„ illa att man inte har koll pĂ„ vilken modell man skickar med kunden.
Vad rara ni ÀrFrugan fick ju inte följa med pÄ Gtg sÄ jag var tvungen att ta med henne pÄ puben i kvÀll.
![]()
Skönt att höra, jÀkla klantigt men klart att alla kan göra fel. Det viktigaste Àr ju hur man agerar för att ordna till det och det lÄter onekligen som det kommer ta hand om det!Uppdatering ang fel klocka med mig hem.
Skickade mail till sÀljaren sent igÄr dÄ jag insÄg att det Àr stÀngt Àven idag. Och fick svar nu pÄ morgonen.
Dem bekrÀftar att ngt blivit fel och vi ska hitta en lösning pÄ onsdag.
KÀnner mig lÀttad nu, Àr glad dem sköter detta snyggt.
Tummen upp för Bergströms gb.
Japp fÄtt ett till mail nu att min Àr bestÀlld ifrÄn breitling generalagent och dem kontaktar mig nÀr det Àr dags att hÀmta ut ja kÀnns otroligt sköntSkönt att höra, jÀkla klantigt men klart att alla kan göra fel. Det viktigaste Àr ju hur man agerar för att ordna till det och det lÄter onekligen som det kommer ta hand om det!
Som relativt nybliven Àgare till en SOH2 sjÀlv kan jag varmt rekommendera ett olivgrönt military canvas till den, passar kanon! Och sjÀlvklart Àven deras Classic Aero rubber som sitter som gjutet!
Gött!! SÀger vÀl allt om sÀljpersonalen. Ofta har de vÀldigt liten koll. Som nÀr de bestÀmt hÀvdade att de satt rÀtt helblanka krona pÄ min helborstade Navitimer...Japp fÄtt ett till mail nu att min Àr bestÀlld ifrÄn breitling generalagent och dem kontaktar mig nÀr det Àr dags att hÀmta ut ja kÀnns otroligt skönt
Bandet ska kollas upp
Var vÀl pÄ Jarl? Men visst, sÀljare som sÀljare.Gött!! SÀger vÀl allt om sÀljpersonalen. Ofta har de vÀldigt liten koll. Som nÀr de bestÀmt hÀvdade att de satt rÀtt helblanka krona pÄ min helborstade Navitimer...
Gött!! SÀger vÀl allt om sÀljpersonalen. Ofta har de vÀldigt liten koll. Som nÀr de bestÀmt hÀvdade att de satt rÀtt helblanka krona pÄ min helborstade Navitimer...
Den va snygg! ..vad Àre för ref pÄ herrmodellen dÀrFrugan fick ju inte följa med pÄ Gtg sÄ jag var tvungen att ta med henne pÄ puben i kvÀll.
![]()
Nu matchar fÀrgen pÄ gumibandet med tavlan mycket bÀttre Àn med mitt gamla svartaband. Tack @Rodret för bytesaffÀren och hoppas mitt svarta band landar hos dig om nÄgra dagar
BlÄtt band.
![]()
Svart band.
![]()
Nu matchar fÀrgen pÄ gumibandet med tavlan mycket bÀttre Àn med mitt gamla svartaband. Tack @Rodret för bytesaffÀren och hoppas mitt svarta band landar hos dig om nÄgra dagar
BlÄtt band.
![]()
Svart band.
![]()
Japp stÀmmerDet blev ju bra med det blÄ bandet
Men du har vÀl lÀnk till denna med ?
//Simon
Herrmodell? Det finns en barnmodell och en dammodell pÄ bilden, eller vad sÀger du @TiE kompis?Den va snygg! ..vad Àre för ref pÄ herrmodellen dÀr![]()

hahah Oki.. fÄr jag bÄda reffarna sÄ googlar jag ;-)
NÀr Tobbe vaknat sÄ löser han sÀkert det dÄ jag inte har en aning. Men visst Àr de snygga, bÄda modellerna!hahah Oki.. fÄr jag bÄda reffarna sÄ googlar jag ;-)