Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Uppdatering ang fel klocka med mig hem.
Skickade mail till sÀljaren sent igÄr dÄ jag insÄg att det Àr stÀngt Àven idag. Och fick svar nu pÄ morgonen.
Dem bekrÀftar att ngt blivit fel och vi ska hitta en lösning pÄ onsdag.
KÀnner mig lÀttad nu, Àr glad dem sköter detta snyggt.
Tummen upp för Bergströms gb.
De borde ha öppet idag, rÀknas ju som lördag.Ganska spÀnnande att dom erkÀnner att nÄgot Àr fel men inte kontaktat dig, om det mÀrkts Àr det de enda rÀtta dÄ de kan stoppa dig frÄn att plasta av klockan osv. Hur kan de annars mÀrka att det blivit fel nÀr ingen Àr i butiken och det Àr stÀngt..
KÀnns som de försökte lager rensa pÄ ett fullt sÀtt men Àr jag Àr oavsett glad för din skull att de löser det snyggt
Grattis till en sjukt fin klocka!
Kan ju vara sÄ att de insÄg misstaget nÀr de lÀste mailet!Ganska spÀnnande att dom erkÀnner att nÄgot Àr fel men inte kontaktat dig, om det mÀrkts Àr det de enda rÀtta dÄ de kan stoppa dig frÄn att plasta av klockan osv. Hur kan de annars mÀrka att det blivit fel nÀr ingen Àr i butiken och det Àr stÀngt..
KÀnns som de försökte lager rensa pÄ ett fullt sÀtt men Àr jag Àr oavsett glad för din skull att de löser det snyggt
Grattis till en sjukt fin klocka!
De borde ha öppet idag, rÀknas ju som lördag.
Kan ju vara sÄ att de insÄg misstaget nÀr de lÀste mailet!
Kan ju vara sÄ att personal befinner sig i butiken trots att den Àr stÀngd för allmÀnheten. Vi behöver inte dra förhastade slutsatser.Hur kan dom inse det nÀr det var stÀngt, insyn över lagertillgÄng och kassasystem i hemmet som sÀljare för sÄna produkter kÀnns lite orealistiskt men vad vet jag..
Kan ju vara sÄ att personal befinner sig i butiken trots att den Àr stÀngd för allmÀnheten. Vi behöver inte dra förhastade slutsatser.![]()
De borde ha öppet idag, rÀknas ju som lördag.
Skönt med alla dessa konspirationsteorier utifrÄn att han gissar att de hade stÀngt.Varför dÄ ha butiken stÀngd, med en hel del insyn i retail Àr det högst osannolikt med personal i butikerna nÀr det Àr stÀngt. Oavsett sÄ löste de det snyggt och bestÀllde en ny klocka vilket Àr det absolut enda rÀtta
Hrmph
B13358 Chrono CockpitDen va snygg! ..vad Àre för ref pÄ herrmodellen dÀr![]()
Thanx! Ska lÀsa allt sen
Klockan levereras med svart gummi som pÄminner om mesh, köpte Àven till ett nylon med gummi pÄ insidan samt att jag fick ett i mörkt kalvskinn sÄ har 3 st totalt.Skönt att höra, jÀkla klantigt men klart att alla kan göra fel. Det viktigaste Àr ju hur man agerar för att ordna till det och det lÄter onekligen som det kommer ta hand om det!
Som relativt nybliven Àgare till en SOH2 sjÀlv kan jag varmt rekommendera ett olivgrönt military canvas till den, passar kanon! Och sjÀlvklart Àven deras Classic Aero rubber som sitter som gjutet!
HemmaknÄpat lÀder. Prata med @mjleather Àr mitt tips.Klockan levereras med svart gummi som pÄminner om mesh, köpte Àven till ett nylon med gummi pÄ insidan samt att jag fick ett i mörkt kalvskinn sÄ har 3 st totalt.
Men sÄg en jÀkligt hÀftig kombo idag med rött lÀder jag ska försöka jaga rÀtt pÄ
Ăh, B60 Ă€r sĂ„ dĂ„lig kvalle sĂ„ jag hoppar![]()
Var inne och tjötade en stund med Leif pÄ MÄrtenssons, alltid lika trevligt. Vet inte vad Breitlingfolket sysslar med i Halmstad men dÀr finns bÄde en blÄ B60 och 2st Skyracers osÄlda.
Japp det var det.Var vÀl pÄ Jarl? Men visst, sÀljare som sÀljare.
Kom verkligen denna tavlan redan -95? Har för mig att den kom först i början av -00 talet.Köpte denna 1995, har funderat pÄ o sÀlja ibland.....men Ängrar mig alltid i sista sekund...It must be love..![]()
![]()
Du har helt rÀtt, nÀr jag köpte uret sÄ var det annan tavla, men efter nÄgra Är sÄ uppdaterade jag med ny tavla och fick monterat alla gulddetaljerna. Kommer dock inte ihÄg Ärtal, men kan mycket vÀl va början pÄ 2000-talet.Kom verkligen denna tavlan redan -95? Har för mig att den kom först i början av -00 talet.
Visste inte ens att man kunde eftermontera gulddetaljer frÄn andra modeller pÄ den tiden. Inte konstigt i sÄ fall att det finns sÄ mycket mish mash dÀr ute.Du har helt rÀtt, nÀr jag köpte uret sÄ var det annan tavla, men efter nÄgra Är sÄ uppdaterade jag med ny tavla och fick monterat alla gulddetaljerna. Kommer dock inte ihÄg Ärtal, men kan mycket vÀl va början pÄ 2000-talet.
Köpte denna 1995, har funderat pÄ o sÀlja ibland.....men Ängrar mig alltid i sista sekund...It must be love..![]()
![]()
MissförstÄ mig rÀtt.....det Àr original gulddetaljer frÄn Breitling avsedda för Chronomaten som monterades av urmakaren, nÀr jag köpte den sÄ var den helt "silverfÀrgad" , men jag ville ha lite mer blingVisste inte ens att man kunde eftermontera gulddetaljer frÄn andra modeller pÄ den tiden. Inte konstigt i sÄ fall att det finns sÄ mycket mish mash dÀr ute.
Visste inte ens att man kunde eftermontera gulddetaljer frÄn andra modeller pÄ den tiden. Inte konstigt i sÄ fall att det finns sÄ mycket mish mash dÀr ute.
ĂndĂ„ franken.MissförstĂ„ mig rĂ€tt.....det Ă€r original gulddetaljer frĂ„n Breitling avsedda för Chronomaten som monterades av urmakaren, nĂ€r jag köpte den sĂ„ var den helt "silverfĂ€rgad" , men jag ville ha lite mer bling![]()
ĂndĂ„ franken.Inget fel i det men nu stĂ„r det vĂ€l fel referens bĂ„de pĂ„ cert och baklock? DĂ„ Ă€r det en franken, trodde inte ADs sysslade med sĂ„dant ens dĂ„. Spm sagt, mĂ„nga Breitlings dĂ€r ute dĂ€r delar inte stĂ€mmer, dĂ€r lĂ€nk eller visare Ă€r fel mm mm.