Den blÄ ser otroligt fin ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man blir ju lite sugen, bra beater. Men jag har sagt till Svante att skalla mig om jag nÄgonsin fÄr för mig att köpa en sÄdan sÄ jag vÄgar inte.Den blÄ ser otroligt fin ut.
Man blir ju lite sugen, bra beater. Men jag har sagt till Svante att skalla mig om jag nÄgonsin fÄr för mig att köpa en sÄdan sÄ jag vÄgar inte.![]()
Jag tycker den Àr ganska alldaglig och trÄkig, finns inget roligt utmÀrkande pÄ den. Riktigt trÄkig detaljfinish pÄ visare och index ocksÄ men det kan/bör ju Àndras.Varför var du emot den?
Navitimer rattrapante, förra Ärets nyhet![]()
![]()
Avantage Àr den bÀsta Aerospace. Saknar min!![]()
Har varit ute efter en ana-digi klocka ett tag, varför vet jag inte men tycker det Àr coolt pÄ nÄgot sÀtt.
SÄ det blev en Aerospace Avantage, förmodligen en av de bÀsta i kategorin
Har ni tips pÄ nÄgot nÀttare band att komplettera lÀnken med?
LĂ€der?Mocka?Gummi? Ej Nato!
Med skillnaden att boetten Àr grymt cool pÄ IWCn.Breitling VAR inte först.
![]()
Breitling VAR inte först.
![]()
Hehe, heeeelt otroligt faktiskt!DÀr ser man. IWC kom pÄ bÄde streck index, svart urtavla OCH att man kan sÀtta en lÀnkbit kl 12 och en lÀnkbit kl 6 och vips har man en armbandsklocka. Och sÄ var Breitling sÄ frÀcka att de stal dessa banbrytande uppfinningar rakt av.
Gryyyymt!Ăntligen kom min första âBling blingâ. En Colt GMT. DĂ„lig bild, men lyckades fĂ„nga tvĂ„ Ă€lsklingar i en bild. Just nu Ă€r jag överlycklig.![]()
Tack sjÀlv!NyförvÀrvet pÄlÀnken var brÄkig men nu Àr vi vÀnner. Den svarta hÀmnaren har fÄtt ett syskon
tackar @-RI- för en smidig affÀr !
![]()
Mycket braTack sjÀlv!Bra fredag!
Tack sÄ mycket!Gryyyymt!![]()
TyvÀrr sÄ tror jag att det inte blir bÀttre för Breitlings del dÄ Kern & teamet Àr mestadels frÄn IWC.DÀr ser man. IWC kom pÄ bÄde streck index, svart urtavla OCH att man kan sÀtta en lÀnkbit kl 12 och en lÀnkbit kl 6 och vips har man en armbandsklocka. Och sÄ var Breitling sÄ frÀcka att de stal dessa banbrytande uppfinningar rakt av.
Det dÀr borde vara min gamla. Roligt att se![]()
Aerospace avantage pÄ nato. Gillart
TyvÀrr sÄ tror jag att det inte blir bÀttre för Breitlings del dÄ Kern & teamet Àr mestadels frÄn IWC.
Hoppas bara dom inte förstör för Mycket av Schnider eran för dÀr tog Breitling ju ett Stort kliv i försÀljningen av Urverken.
Eftersom det Ă€r Rikskapitalbolag som Ăger
Breitling SÄ vill ju de ha Resultat , av det jag förstod sÄ fÄr VÀl Kern Max 3Är pÄ sig att höja Sifforna annars blir det nog Bye bye.