Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skulle rekommendera deras Aero rubber till, riktigt jÀkla skönt och snyggt med texturen i gummit! Jag sportar ju min svarta SOH2 med mesh, aero rubber eller military canvas. En sjukt trevlig klocka!Provade SOH pÄ allvar i lördags. Nu blir det hÀr ju en mupp-post utan bilder, men ni vet ju vad jag snackar om.
42 mm, blÄ, med mesh och ett pro diver, kan det bli en fin kombo att gosa med i sommar?
Riktigt braProvade SOH pÄ allvar i lördags. Nu blir det hÀr ju en mupp-post utan bilder, men ni vet ju vad jag snackar om.
42 mm, blÄ, med mesh och ett pro diver, kan det bli en fin kombo att gosa med i sommar?
RÀtt olika klockor sÄ inget enkelt beslutTog inga wristshots för jag orkade inte lirka upp luren ur hojvÀskan. DÄlig ursÀkt.
TyvÀrr mÄste i sÄ fall Seawolf lÀmna...
Postmord lever upp till ryktet![]()
PostNord dödade min Breitling-kines.
Dags att superlimma.
Najs! Avenger II GMT?SÄ jÀvla nöjd med denna, en pusch/glide lösning pÄ lÄset och den hade varit perfekt !![]()
Fuck, dÄ Àr det ju givet att Seawolf fÄr stanna. Inte ens vÀrt att fundera överTog inga wristshots för jag orkade inte lirka upp luren ur hojvÀskan. DÄlig ursÀkt.
TyvÀrr mÄste i sÄ fall Seawolf lÀmna...
YesNajs! Avenger II GMT?
Jahopp.. dÄ blev man sugen pÄ en sÄn oxÄ
Dom Àr grymt braJahopp.. dÄ blev man sugen pÄ en sÄn oxÄ![]()
Jo man hinner ju knappt anvÀnda uren innan man hittar nytt ÄssÄ flippas de igenDom Àr grymt brahar bÄde den svarta och den i stÄl ! Möjligt att den svarta fÄr lÀmna snart dock dÄ nytt ska in
![]()
Haha jag vet! Det börjar verkligen urarta för migJo man hinner ju knappt anvÀnda uren innan man hittar nytt ÄssÄ flippas de igen![]()
SÄ var det Àven för mig innan min blÄ Avenger II GMT kom i min Àgo. Supernöjd & nykÀr sju mÄn. senare.Jo man hinner ju knappt anvÀnda uren innan man hittar nytt ÄssÄ flippas de igen![]()
7mÄn!SÄ var det Àven för mig innan min blÄ Avenger II GMT kom i min Àgo. Supernöjd & nykÀr sju mÄn. senare.
Valid point...Fuck, dÄ Àr det ju givet att Seawolf fÄr stanna. Inte ens vÀrt att fundera över![]()
KĂ€nner samma
HAhaa Stencool ju!
Definitivt en staty man vill sÀtta sitt mÀrkesnamn pÄ.HAhaa Stencool ju!![]()
Den Àr grym!!Vad tycker ni om Night Misson? SjÀlv Àlskar jag den stealthiga looken.
![]()
Gillade men fick repÄngest.Vad tycker ni om Night Misson? SjÀlv Àlskar jag den stealthiga looken.
![]()
Vad tycker ni om Night Misson? SjÀlv Àlskar jag den stealthiga looken.
![]()
Eriksons ocksÄ för den som bor i vÀstra delen av stan
![]()
Ingen lÀnk! Det Àr sedan gammalt.. du Àr gammal.Gillar...men följer det med lÀnk till klockan?! Man mÄste kunna alternera med lÀnk, det Àr sedan gammalt!