• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Provade SOH pÄ allvar i lördags. Nu blir det hÀr ju en mupp-post utan bilder, men ni vet ju vad jag snackar om.
42 mm, blÄ, med mesh och ett pro diver, kan det bli en fin kombo att gosa med i sommar?
Skulle rekommendera deras Aero rubber till, riktigt jÀkla skönt och snyggt med texturen i gummit! Jag sportar ju min svarta SOH2 med mesh, aero rubber eller military canvas. En sjukt trevlig klocka!

Tog inga wristshots för jag orkade inte lirka upp luren ur hojvÀskan. DÄlig ursÀkt.
TyvÀrr mÄste i sÄ fall Seawolf lÀmna...

F1594CB6-CEB6-43AC-B87F-63068098C7D5.jpeg

PostNord dödade min Breitling-kines. :(
Dags att superlimma.

Eriksons ocksÄ för den som bor i vÀstra delen av stan

0A0129DC-FAD2-4FAE-ACE4-279810CBD452.jpeg

Snygga men det finns hur mÄnga olika mÀrken som ser likadana ut.
Breitlings skilde sig frÄn mÀngden förr. Detta Àr helt menlöst vem skulle lÀgga massa pengar pÄ en klocka som ser ut som en timex med text istÀllet för en snygg symbol (ankaret vingarna)

Men nu mÄste de leva bara pÄ namnet och inte en unik design med den snygga loggan.

Lite som Mercedes med istÀllet för stjÀrnan sÄ skriver man MB i grillen.

Tillbaka
Topp