mao
Basic
Jag kan ta ett Vad vill du eller BCF ha?NÄgon som behöver resetui?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kan ta ett Vad vill du eller BCF ha?NÄgon som behöver resetui?
NÄgon som behöver resetui?
Jag kan ta ett Vad vill du eller BCF ha?
Har du kommit över en lÄda boxar eller Àr det resultatet av galet mycket pengar spenderade pÄ service. Jag har skrapat ihop en servicebox pÄ mina Är.NÄgon som behöver resetui?
Det Àr nog hÀrifrÄnHar du kommit över en lÄda boxar eller Àr det resultatet av galet mycket pengar spenderade pÄ service. Jag har skrapat ihop en servicebox pÄ mina Är.
Haha inte lÀtt att Àga breitling.. 6e servicen pÄ nÄgra veckorHar du kommit över en lÄda boxar eller Àr det resultatet av galet mycket pengar spenderade pÄ service. Jag har skrapat ihop en servicebox pÄ mina Är.
Gissar att stan betyder Stockholm, sÄ dÄ fÄr jag passa! Grattis till inropningen!Kan tÀnka mig att lÀmna över nÄgra etuier mot en rimlig summa till bcf. Men gör det helst f2f i stan sÄ slipper jag skicka
Kan tÀnka mig att lÀmna över nÄgra etuier mot en rimlig summa till bcf. Men gör det helst f2f i stan sÄ slipper jag skicka
Ser ut att sitta bra pÄ dig?
Hade finbesök idag och provade SOH2 i 42mm. Liten men naggande god.
För liten för min smak. 46mm tycker jag Ă€r för stor sĂ„ 44mm Ă€r nog âthe way to goâ om det nĂ„gonsin blir en SOH.Ser ut att sitta bra pĂ„ dig?
Var badar ni?Blir bad idag med.
Var badar ni?
GÀller detta Àven gnagare.Kan tÀnka mig att lÀmna över nÄgra etuier mot en rimlig summa till bcf. Men gör det helst f2f i stan sÄ slipper jag skicka
Hade finbesök idag och provade SOH2 i 42mm. Liten men naggande god.
Den som lÄg pÄ K/S? I sÄ fall sjukt mycket snyggare i "verkligheten"!
Den som lÄg pÄ K/S? I sÄ fall sjukt mycket snyggare i "verkligheten"!
Schysst dinka men anvÀnder du Apple Quicktake?Lite torsdags bratte...