Absolut INTE!... Àr det verkligen snyggt, det?
Go MN!
Men hÀr dÄ, panelen? Ska Seawolfen bort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Absolut INTE!... Àr det verkligen snyggt, det?
Go MN!
... Àr det verkligen snyggt, det?
Go MN!
Man mÄste vÀl fÄ ha lite armband?Bort med pÀrla bandet eller var den nu Àr
//Simon
NÀ isf... Den gula Àr riktigt bra!!Crosswinden bredvid.
NÀ behÄll Seawolfen. Riktigt skön modell trots sin storlek. Gillar den skarpt.... Àr det verkligen snyggt, det?
Go MN!
BĂ€sta tavlan!Kul med bratte igen. LĂ€nge sedan!
Det va pÄ tiden du postade en bild hÀrPostar en bild frÄn gÄrdagen som tillbringades vid sjön.
Tack broder. Det e ju en grym badklocka.Det va pÄ tiden du postade en bild hÀr
Vackla sÄ du ramlar hÄrt i backen och sÀlj den fula klockan till mig.
Vacklar fram och tillbaka med den hÀr. En fin, passande lÀnk kanske skulle öka viljan att behÄlla den. NÄgra förslag?
KÀnns mkt mer tool och hardcore mer stencil-siffrorna. Asgrymt! Skulle jag ocksÄ valt lÀtt för att sÀrskilja frÄn uppsjön av liknande klockor.Kul med bratte igen. LÀnge sedan!
HahaVackla sÄ du ramlar hÄrt i backen och sÀlj den fula klockan till mig.
Tycker ocksÄ mer om sifforrna tror jag! Haft stapel pÄ mina senaste avengers. SvÄrt att hitta sifforrna begmarknadennKÀnns mkt mer tool och hardcore mer stencil-siffrorna. Asgrymt! Skulle jag ocksÄ valt lÀtt för att sÀrskilja frÄn uppsjön av liknande klockor.
Bra pris för dig eller mig? Bra pris för Breitling-sÀljare pÄ KS Àr ju en utopi, man kan knappt sÀlja nÄgot fastÀn man lÀgger sig billigast ww bland alla snÄla bratteboys pÄ KS.Haha
Jag lutar faktiskt Ät att lÀgga ut den hÀr.
Ge mig ett bra pris sÄ
Schysst klocka, men man kan nÀstan tro att du bor pÄ södermalm med alla de snörena.Man mÄste vÀl fÄ ha lite armband?
Bra pris för dig eller mig? Bra pris för Breitling-sÀljare pÄ KS Àr ju en utopi, man kan knappt sÀlja nÄgot fastÀn man lÀgger sig billigast ww bland alla snÄla bratteboys pÄ KS.
Seawolfen ska stanna, annars kanske jag blir tvungen att rÀdda den. Men jag har siktet pÄ andra grejer, sÄ jag har inte rÄd.... Àr det verkligen snyggt, det?
Go MN!
Bratten har stannat, syns helt klart pÄ bilden
Finn ett fel (inte pannan).
HalvrÀtt, den tickar fortfarande. Har dock tappat 8 timmar.Bratten har stannat, syns helt klart pÄ bilden
PÄ tre dagar?HalvrÀtt, den tickar fortfarande. Har dock tappat 8 timmar.
Sedan du bar den för typ 2-3 veckor sedan.PÄ tre dagar?
Inget roligt, bara o ge den en biljett Schweiz - "Ä vÄga dej inte tbx innan du funkar" - lider med dig, sjÀlv hade jag blivit vansinnig.HalvrÀtt, den tickar fortfarande. Har dock tappat 8 timmar.
Har ju fler klockor som tur Àr. Hade det varit enda klockan sÄ hade man ju gÄtt bananas.Inget roligt, bara o ge den en biljett Schweiz - "Ä vÄga dej inte tbx innan du funkar" - lider med dig, sjÀlv hade jag blivit vansinnig.
Varför sitter du ens och trycker pÄ den?Har ju fler klockor som tur Àr. Hade det varit enda klockan sÄ hade man ju gÄtt bananas.
VÀgen till Gud gÄr genom lidelse.Varför sitter du ens och trycker pÄ den?