Trycker? Har fan inte tryckt pÄ knapparna.Varför sitter du ens och trycker pÄ den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trycker? Har fan inte tryckt pÄ knapparna.Varför sitter du ens och trycker pÄ den?
Skulle jag haft en trasif dubbel doa-klocka sÄ skulle jag skickat den samma dag, inte smekt den i veckor.Trycker? Har fan inte tryckt pÄ knapparna.
Har ingen aning om vad det dÀr Àr för klocka men min Àr ju första HAQ-kronon med in house för bövelen. RÀcker vÀl att kunna ta fram den och kittla den lite ibland, förutsatt att den funkar alltsÄ.Skulle jag haft en trasif dubbel doa-klocka sÄ skulle jag skickat den samma dag, inte smekt den i veckor.
Jag antar att du tröttnat totalt och inte ens vill ha modellen lÀngre eller?
Kern har byggt in en bugg sÄ ingen ska behÄlla en utgÄngen modell..Har ingen aning om vad det dÀr Àr för klocka men min Àr ju första HAQ-kronon med in house för bövelen. RÀcker vÀl att kunna ta fram den och kittla den lite ibland, förutsatt att den funkar alltsÄ.
Tycker fortfarande den Àr schysst men det börjar bli irriterande sÄklart. FÄr se om de kan laga den, annars fÄr det vÀl bli Äterköp eller dylikt.
Alla Skyracers kommer rasa innan nyÄr.Kern har byggt in en bugg sÄ ingen ska behÄlla en utgÄngen modell..
Vet du inte vad en trasif dubbel doa-klocka Àr? Trodde du kunde det hÀr med dinkor...Har ingen aning om vad det dÀr Àr för klocka men min Àr ju första HAQ-kronon med in house för bövelen. RÀcker vÀl att kunna ta fram den och kittla den lite ibland, förutsatt att den funkar alltsÄ.
Tycker fortfarande den Àr schysst men det börjar bli irriterande sÄklart. FÄr se om de kan laga den, annars fÄr det vÀl bli Äterköp eller dylikt.
Trasig ska det stÄ. Det fattar nog herr Y.Vet du inte vad en trasif dubbel doa-klocka Àr? Trodde du kunde det hÀr med dinkor...
Trasig förstod t.o.m jag men sen... Still not thereTrasig ska det stÄ. Det fattar nog herr Y.
Sen att den Àr en dubbel DOA Àr ju ganska kÀnt vid detta laget...
âDead on arrivalâ, det Ă€r bara att Jens skrev med smĂ„ bokstĂ€ver först för att förvilla.Trasig förstod t.o.m jag men sen... Still not there
Shit vad jag lĂ€r migâDead on arrivalâ, det Ă€r bara att Jens skrev med smĂ„ bokstĂ€ver först för att förvilla.
Det beror pĂ„ vad du menar med âhur lĂ„ng tidâ och vad som ska innefattas. Att det tar ett Ă„r att genomföra en förĂ€ndring i produktionen Ă€r ganska vedertaget, det gĂ€ller i princip alla större klocktillverkare. DĂ„ menar jag exempelvis förĂ€ndringar pĂ„ boett, visare, datumskiva. Ju mindre skala det Ă€r pĂ„ produktionen och ju minde eförĂ€ndringen Ă€r ju snabbare gĂ„r det.Vad Ă€r tillverkningstid för en genomsnittlig breitling.
Rolex hÀvdar att det tar ca 1 Är att tillverka en Rolex. De tillverkar dock 2000 klockor per dag.
Jag har en chronomat evoluation med breitling tillverkat valjoux 7750.hur lÄng tid kan de ha tagit att tillverka denna ?
kul att veta nÀr man sÀtter det i relation med kostnanden.
Schysst!SÄja! Nu Àr gummit pÄ plats!
Ja, visst blev det bra! Det Àr ett Bonetto Cinturini modell 280 som jag bytte till ett svart spÀnne pÄ. Köpt frÄn Polen via Allegro (Polens eBay, typ).Schysst!
Vad Àr det för gummi?
Tuff! Vad Àr det för ref pÄ den dÀr rackaren?Blir bad idag med.
MY EYES, MY EYES!!!Somrigt.
Tuff! Vad Àr det för ref pÄ den dÀr rackaren?
NÄgra kvÀllsbilder. Avenger II Seawolf.
NÄt blev galet. Grymt snygg Àr den iallafall med gummi.NÄgra kvÀllsbilder. Avenger II Seawolf.
NÄgra kvÀllsbilder. Avenger II Seawolf.