• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Grymt nöjd med detta lilla mÀsterverk.
Kanske inte det mest exklusiva men dock förbaskat trevlig :).
PSX_20181120_103754.jpg

Kul att det nÄgon till som har förstÄnd nog att uppskatta den.
20181120_105729-01.jpeg

Hej

jag undrar hur det fungerar om skatt/moms nÀr man köper en begagnad klocka frÄn USA t.ex?? fÄr alla betala skatt gÄr det att kringgÄ momsen pÄ nÄgot sett, osv??:rolleyes:

jag Àr vÀldigt tacksam för svar och erfarenheter!?'

mvh fredrik

Hej

jag undrar hur det fungerar om skatt/moms nÀr man köper en begagnad klocka frÄn USA t.ex?? fÄr alla betala skatt gÄr det att kringgÄ momsen pÄ nÄgot sett, osv??:rolleyes:

jag Àr vÀldigt tacksam för svar och erfarenheter!?'

mvh fredrik
Köper du utanför eu fÄr du rÀkna med att betala tull + moms.
Detta Àr inte rÀtt forum att ta hjÀlp av för att fuska med moms osv. :)

• Like
Reactions: bvb
hitta en liten rolig bild pÄ telefonen frÄn i somras nÀr man körde malmös finaste buss!
tyvÀrr Àr det lite för mycket rolex och AP bland spelarna!
fÄr ha nÄn overhead och visa dom positiva sakerna med breitling och försöka locka över dom
20180807_182701.jpg

@reem81
Allt som gÄr in i EU ska momsas utifrÄn vÀrde vid intrÀde i EU varesig det Àr nya eller begagnade saker. Vi diskuterar som sagt inte hur man begÄr brott, vilket du blivit informerad om tidigare.
Momsen utifrÄn ifrÄn nuvarande vÀrde, inte nyvÀrde.

Har du fler frÄgor om detta sÄ fÄr du lÀsa pÄ tullverkets hemsida.

Hur Àr B60 pÄ nato ? Jag provade endast att köra min pÄ lÀnken och blev inte riktigt nöjd med det men kÀnner att jag borde provat den pÄ nato eller gummi nÀr det begav sig.
Kanske hade varit en hit :rolleyes:
GRYM pÄ nato, helt OK men lite vass pÄ lÀnk och lite för lÀtt pÄ gummi. :)

hitta en liten rolig bild pÄ telefonen frÄn i somras nÀr man körde malmös finaste buss!
fÄr ha nÄn overhead och visa dom positiva sakerna med breitling och försöka locka över dom
20180807_182701.jpg

Coola de dÀr semi-vintage Yachting modellerna. Om alla stjÀrnor stÄr rÀtt (sÀljare, skick, urtavla/visare, pris etc) nÄgon gÄng i framtiden sÄ skulle det nog kunna bli en sÄdan i klocklÄdan.

Coola de dÀr semi-vintage Yachting modellerna. Om alla stjÀrnor stÄr rÀtt (sÀljare, skick, urtavla/visare, pris etc) nÄgon gÄng i framtiden sÄ skulle det nog kunna bli en sÄdan i klocklÄdan.
fick hjÀlp att hitta min pÄ ebay utav @JensBP
klockan köptes frÄn moldavien och det tog över ett Är för att röklukten skulle slÀppa frÄn gummibandet:D

20180807_182701.jpg
Lustigt det dÀr hur Malmös "finaste buss" samtidigt kan vara Sveriges fulaste buss....

Mehehehehe

Klockan Àr det dock inget fel pÄ!

Hej alla Breitling fantaster!
Har nyligen inhandlat mig min första Breitling. Det blev en Breitling Avenger GMT 2, Årsmodell: 2018
Vad tycker folket om denna? Har gÄtt i tankar pÄ en chronomat/chronograph 39mm.
Den Àr trevlig!
Men frĂ„gan Ă€r ju vad du sjĂ€lv tycker? Du ska ju inte behĂ„lla den bara för den Ă€r ”godkĂ€nd” av oss hĂ€r :)

Hej alla Breitling fantaster!
Har nyligen inhandlat mig min första Breitling. Det blev en Breitling Avenger GMT 2, Årsmodell: 2018
Vad tycker folket om denna? Har gÄtt i tankar pÄ en chronomat/chronograph 39mm.

En av Breitlings mest lyckade modeller imo. Hade den gjorts med dykarring istÀllet för GMT sÄ Àr risken stor att den hade petat bort SMPc:n frÄn min handled.

Tillbaka
Topp