dom har fÄtt en helt ny mercedes buss som ska stripas blÄ nu i dagaena som kommer!Lustigt det dÀr hur Malmös "finaste buss" samtidigt kan vara Sveriges fulaste buss....
Mehehehehe
Klockan Àr det dock inget fel pÄ!
sveriges bÀsta lag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
dom har fÄtt en helt ny mercedes buss som ska stripas blÄ nu i dagaena som kommer!Lustigt det dÀr hur Malmös "finaste buss" samtidigt kan vara Sveriges fulaste buss....
Mehehehehe
Klockan Àr det dock inget fel pÄ!
Hej alla Breitling fantaster!
Har nyligen inhandlat mig min första Breitling. Det blev en Breitling Avenger GMT 2, à rsmodell: 2018
Vad tycker folket om denna? Har gÄtt i tankar pÄ en chronomat/chronograph 39mm.
man kan iallafall inte sÀga att det Àr en liten klocka!Jaha dÄ har B60 Äterigen landat hos mig efter en stunds frÄnvaro hos min bror.
Kör den pÄ diver pro lll gummi med titanspÀnne istÀllet för lÀnken men jag hittar fortfarande inte rÀtt kÀnsla för den.
Jag har fantiserat och trott att den skulle kÀnnas bÀttre pÄ gummi Àn lÀnk men det Àr nÄgot som inte klaffar.
Jag upplever den nog som lite stor dÄ jag pÄ senare tiden kört med mindre ur sÄ det kanske Àr en vanesak.
Jag gillar verkligen tavlan pÄ B60 och tycker överlag att hela klockan Àr as snygg.
Jag ska ge den en chans sÄ fÄr vi se om det blir en flipp framöver
Fel datum Àr det ocksÄ ser jag nu
Det Àr vÀl relativt med storlek pÄ klocka.man kan iallafall inte sÀga att det Àr en liten klocka!
snyggt med svarta subdials!
Ărligttalat sĂ„ Ă€r breitlings gummi snygga som fan och bekvĂ€ma
Testa nato eller Cordura! Jag satte pÄ gummi pÄ min igÄr men gillar den inte alls lika mycket pÄ det som pÄ nato.Jaha dÄ har B60 Äterigen landat hos mig efter en stunds frÄnvaro hos min bror.
Kör den pÄ diver pro lll gummi med titanspÀnne istÀllet för lÀnken men jag hittar fortfarande inte rÀtt kÀnsla för den.
Jag har fantiserat och trott att den skulle kÀnnas bÀttre pÄ gummi Àn lÀnk men det Àr nÄgot som inte klaffar.
Jag upplever den nog som lite stor dÄ jag pÄ senare tiden kört med mindre ur sÄ det kanske Àr en vanesak.
Jag gillar verkligen tavlan pÄ B60 och tycker överlag att hela klockan Àr as snygg.
Grymt fin klocka dock.Jaha dÄ har B60 Äterigen landat hos mig efter en stunds frÄnvaro hos min bror.
Resonerade precis sÄ som du beskriver.Grymt fin klocka dock.
Lite av en graal dÄ jag Àlskar aerospacen men föredrar de icke digitala delarna med B60n
Kan vara vÀrt ett försökTesta nato eller Cordura! Jag satte pÄ gummi pÄ min igÄr men gillar den inte alls lika mycket pÄ det som pÄ nato.
Postnord har haft den i sitt vÄld i snart tio dagar@Spincini spiiiiiinciiiiiniiiiiii wtf
Har haft en blÄ. Saknar den faktiskt ibland. Mycket trevlig klocka!En snabb bild pÄ dagens nykomling.
Riktigt mysig liten pjÀs. Fantastiskt detaljrik och en mycket bekvÀm storlek.
Helgen Àr rÀddad .
Kan bara hÄlla med. En vecka pÄ handleden och jag Àr fortfarande lika nöjd. Det bÄdar gott. Perfekt storlek med sina 40.5mm och grymt detaljrik tavla. Har inte ens funderat pÄ att ta av den sÄ stor owg-potential utan tvekan. (om det nu Àr möjligt)Har haft en blÄ. Saknar den faktiskt ibland. Mycket trevlig klocka!
Vilken referens Àr det dÀr?Jag velar fortfarande om den ska fÄ lÀmna eller vara kvar.
Minns inte referens, men modellen Àr Colt 36Vilken referens Àr det dÀr?
kan nog stĂ€mma att det Ă€r denna!!Ăr det denna kanske?
Den blÄa Blacksteel som kommer pÄ canvas.
snart kommer en LE
slÀpptes det inte nÄgon sammarbets superocean rÀtt nyligen?
Behöver en Quartz beater.. kikar pÄ A743881
(...)
Haha, har ju en eller tvÄ kvar iaf
Ă€r detta billigt?
blir nyfiken men Àr nÀstan pank efter att ha hjÀlpt @klockodile bli av med sin breitling samling haha
den ser rÀtt frÀck ut men nÀrmare sÄ ett köp kommer jag inte gÄHaha, har ju en eller tvÄ kvar iaf
Svaret pÄ din frÄga kan jag inte, men spontant tycker jag det verkar vara ett bra pris.