Vete fan. Jag kÀnner mig allmÀnt off och deppig pÄ sistone.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag med. Orkar inte ens bli glad nÀr jag smeker mina Breitlings...sjukt...Vete fan. Jag kÀnner mig allmÀnt off och deppig pÄ sistone.
Den dÀr Àr trevlig!TrÄden verkar ha gÄtt i vintervila. Maler pÄ och bombar med min Colt eftersom lite inspirationsbilder alltid Àr trevligt.
NĂ„gra fler?
Tackar! TvÄ veckor owg med den nu och fortfarande lika nöjd. Det bÄdar gott .Den dÀr Àr trevlig!
Det Àr bara att gratulera till en fulltrÀff!14 mÄn. OWG med min Avenger II GMT och inte ens lÀngtat efter nÄgot annat Detta efter ca 5 Ärs vilset sökande och flippande. Kvar för att stanna.
Vore ju fantastiskt om man kunde hitta den rÀtta nÄgon dagDet Àr bara att gratulera till en fulltrÀff!
Ăr i samma tankar, hitta en klocka att behĂ„lla och köra OWG med. Har bara inte hittat rĂ€tt Ă€nnu..
Verkligen! B60 skulle kunna vara en kandidat om den gick att fÄ tag i och inte drogs tillbaka..Vore ju fantastiskt om man kunde hitta den rÀtta nÄgon dag
Hade B60 funkat rent storleksmÀssigt för min smala handled sÄ hade det varit en sjÀlvklar livskamratVerkligen! B60 skulle kunna vara en kandidat om den gick att fÄ tag i och inte drogs tillbaka..
JÀkligt skönt och rofyllt nÀr man har hittat rÀtt . Hoppas stenhÄrt pÄ min Colt gmt och det kÀnns bra Àn sÄ lÀnge, men det har det gjort förr om man sÀger sÄ .14 mÄn. OWG med min Avenger II GMT och inte ens lÀngtat efter nÄgot annat Detta efter ca 5 Ärs vilset sökande och flippande. Kvar för att stanna.
Det Àr en lÄng (men rolig) resa, kort för vissa, lÄng för andra och vissa fÄr aldrig ro.Det Àr bara att gratulera till en fulltrÀff!
Ăr i samma tankar, hitta en klocka att behĂ„lla och köra OWG med. Har bara inte hittat rĂ€tt Ă€nnu..
Naturlig dipp. Logga ut en vecka sÄ kommer suget gradvis dÀrefter.Jag med. Orkar inte ens bli glad nÀr jag smeker mina Breitlings...sjukt...
Àr ju ingen chronomat uran en galacticGanska ball Chronomat som gick osÄld pÄ dagens klockauktion pÄ Kaplans. FöregÄngarens boett till B01, men likadan bezel som till B01 som kom strax efter?
LÀskigt nog kliar det lite i fingrarna trots att jag redan har en i stort sett likadan Chronomat, men med annan bezel och lite annorlunda fÀrger pÄ tavlan.
https://www.kaplans.se/sv/butiken/vara/1501558
à hh.. Det förklarar ju allt.Àr ju ingen chronomat uran en galactic
Jag hade gamla 42an och jag tycker att bandhornen Ă€r för lĂ„nga.Har börjat hungra efter en Superocean Heritage II 44 mm. Hittar dock extremt lite content pĂ„ nĂ€tet och KS. Ăr det nĂ„gon som har skaffat en och kan ge lite feedback?
Var nÀra att slÄ till pÄ en 42 mm men tyckte inte att proportionerna mellan lug width och case funkade riktigt. 44:an flyger betydligt bÀttre i min mening och gillar proportionerna pÄ urtavlan bÀttre.
14 mÄn. OWG med min Avenger II GMT och inte ens lÀngtat efter nÄgot annat Detta efter ca 5 Ärs vilset sökande och flippande. Kvar för att stanna.
Precis samma klocka dock. En Evolution med fulare bezel bara, som Breitling gett nytt namn för att sÀrskilja den frÄn B01 som var samtida.à hh.. Det förklarar ju allt.
Det var lite det jag tÀnkte. Konstig modell...Precis samma klocka dock. En Evolution med fulare bezel bara, som Breitling gett nytt namn för att sÀrskilja den frÄn B01 som var samtida.
Det var lite det jag tÀnkte. Konstig modell...
Vad har du för storlek pĂ„ handlederna?Hade en 42mm och Ă€lskade den! Gillar normalt stora klockor min i mina! ögon var 44âan för stor pĂ„ denna modell (sĂ„ kul att alla tycker olika, vad skulle vi annars snacka om). Det mesh armbandet Ă€r nog det skönaste jag haft.
Cirkus 17,5, ingen biff med andra ordVad har du för storlek pÄ handlederna?