Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag roddar 18 cm sÄ det kanske finns hoppCirkus 17,5, ingen biff med andra ord
Verkligen! B60 skulle kunna vara en kandidat om den gick att fÄ tag i och inte drogs tillbaka..
Helt klart rimligt.....Du kan fÄ köpa min...
FörstÄr dig, den Àr klockren.Snarare...
FörstÄr dig, den Àr klockren.
Dum grej att dra tillbaka produktionen, tror det skulle vara en god kandidat till en storsÀljare.
Fortfarande hos Postnord@Spincini spiiiiiinciiiiiniiiiiii wtf
Omg! Va fan hÀnderFortfarande hos Postnord
Vi vill faktiskt inte se fler bilder av B60, dÄ du strör salt i ett helt öppet sÄr...Kastar in en bild pÄ min blÄa B60 frÄn sommarens fotbolls VM
Behöver nÄgot som piggar upp i regnrusket.
14 mÄn. OWG med min Avenger II GMT och inte ens lÀngtat efter nÄgot annat Detta efter ca 5 Ärs vilset sökande och flippande. Kvar för att stanna.
För en som inte trillat dit Àn. Vad Àr det som gör den sÄ magisk? Att den Àr snygg kan jag se. Och instÀmma i. Men vad Àr det som gör att ron infinner sig?Inte OWG men jÀvlar vad bra den Àr. Den enda klocka som jag kÀnt att jag inte vill flippa. (15 mÄnader idag, nytt rekord)
Kan bara tala för mig sjĂ€lv, men den har allt jag gillar, blĂ„ tavla, inga siffror, GMT, röda detaljer, klassisk âtooligâ design. Sitter bra pĂ„ min smala arm och bygger inte sĂ„ högt. KĂ€nns vĂ€ldigt âoömâ vilket i kombination med att jag kommit över min repnojja gör att det Ă€r en följeslagare i alla lĂ€gen, Ă€ven vid tuffare tag. Med ett ganska âmainstreamâ urverk sĂ„ Ă€r jag heller inte orolig för framtida servicekostnader. Detta i kombo med gummi och ett fantastiskt viklĂ„s med mikrojustering âon the flyâ har fĂ„tt den att bli en evig följeslagare.För en som inte trillat dit Ă€n. Vad Ă€r det som gör den sĂ„ magisk? Att den Ă€r snygg kan jag se. Och instĂ€mma i. Men vad Ă€r det som gör att ron infinner sig?
Köpte mig en PO ceramic och tÀnkte att nu blir det lugnt ett tag. Det gick... sÄdÀr. Nu sitter jag med Aeroapace EVO och det kÀnns bÀttre Àn PO:n. Men kommer det att hÄlla i sig ett helt Är...!? Jag tvivlar. Fast jag hoppas.
SÄ. Vad bakom Avengern Àr det som gör att lugnet kommer? Tell me!
LÄter som ett normalt pris i dagens lÀge! TyvÀrr Àr det svÄrt med mÀrkesspecifika delar vilket gör det svÄrt att hitta alternativNÄgon som vet en bra klockmÀstare som utför bra service pÄ 7750?
Den e ju vanlig och sÀgs vara lÀttservad vad jag lÀst till mig Àn.
Tror dom ville ha 6500:- pÄ lokala affÀren. Tips pÄ en bra och billig service pÄ Avenger Skyland med 7750.
England skulle vara billigare?
Tror icke-ad fÄr svÄrt med mÀrkesdelarna sÄ du fÄr nog hosta upp 6500kr. Det Àr vad jag betalade för 3-4 Är sedan pÄ min Avengers Skyland.NÄgon som vet en bra klockmÀstare som utför bra service pÄ 7750?
Den e ju vanlig och sÀgs vara lÀttservad vad jag lÀst till mig Àn.
Tror dom ville ha 6500:- pÄ lokala affÀren. Tips pÄ en bra och billig service pÄ Avenger Skyland med 7750.
England skulle vara billigare?
LÀgg pÄ en nolla pÄ priset och sÀlj den till Kern.B60 sÀger hej
Har fotat av den sÄ gott jag kan och den kommer snart upp pÄ ett sÀlj nÀra dig
Ja varför inte TÀnkte ge nÄgon KSare chansen först baraLÀgg pÄ en nolla pÄ priset och sÀlj den till Kern.
Limited edition Àr den ju inte, tillbakadragen eller discontinued kÀnns vÀl mer vettigt? Eller begrÀnsad.Ja varför inte TÀnkte ge nÄgon KSare chansen först bara
Vad kallas en sÄn hÀr modell som har dragits tillbaka ? Finns det nÄgot bÀttre ord Àn limited edition undrar jag dÄ den verkligen Àr ytterst begrÀnsad.