Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
helt sÀker?
En drömtrippel nÄgon gÄng i livet..
helt sÀker?
tycker dom nya Àr rent för stora....
den Àr super svÄr att hitta och enligt mina kÀllor sÄ var den dessutom rÀtt svÄr att sÀlja nÀr den sÄldes i butikVad finns det för tankar kring SuperOcean Heritage 38mm? Jag tror jag aldrig sett nÄgot hÀr pÄ KS, och det finns vÀldigt fÄ begagnade pÄ C24... verkar vara en vÀldigt sval modell!
- Gillar ocksÄ den dÀr (speciellt den svarta pÄ gummiband), men tavlan ser mysko ut nÀr index och datumfönster klipper siffror. Verkar ganska ovanlig. En till salu pÄ Blocket och sÄ har jag en vÀn som har en. Aldrig sett i butik.Letar fortfarande efter nÄgon som har en Superocean 44 special som har lust att berÀtta lite erfarenheter och Äsikter
TrÄden Àr bÀttre med bilder!
Var det inte ett principbeslut frÄn högste ort att quartz var nÄt man inte skulle hÄlla pÄ med, om det inte fanns en professionell touch pÄ den. AlltsÄ att det skulle vara ett sjÀlvÀndamÄl att det var just quartz i just den applikationen. T ex Aerospace och liknande. I klockor likt den behövs det och ska finnas dÀr. Annars inte.NÄgon som vet (eller hört rykten) om varför Breitling drog tillbaka den första klockan med nya inhouse quartz-kronografverket? Den fanns tydligen bara nÄgra mÄnader i butik. Jag tycker den Àr snygg, men undrar naturligtvis vad som medförde att den togs bort direkt.
- Gillar ocksÄ den dÀr (speciellt den svarta pÄ gummiband), men tavlan ser mysko ut nÀr index och datumfönster klipper siffror. Verkar ganska ovanlig. En till salu pÄ Blocket och sÄ har jag en vÀn som har en. Aldrig sett i butik.
NÄgon som vet (eller hört rykten) om varför Breitling drog tillbaka den första klockan med nya inhouse quartz-kronografverket? Den fanns tydligen bara nÄgra mÄnader i butik. Jag tycker den Àr snygg, men undrar naturligtvis vad som medförde att den togs bort direkt.
Titta pÄ tavlan en gÄng till...Klipper siffror? Tavlan Àr ju sifferlös!
Kul att du har en polare som har en, fÄr du en chans att klÀmma och kÀnna pÄ den kan du ju dra ivÀg ett pm sen om du har lust
Typ vad ovanstÄende skrev, quartz va olyxigt etc.
Jag förstÄr dock inte varför de inte bara kan anvÀnda beteckningen professional mer och kasta i verket, typ "avenger chrono professional, superocean professional".
Har precis fÄtt hem en efterlÀngtad Breitling Pluton Team60 nÄgon pÄ KS som har en och vill dela lite inspirationsbilder pÄ klockan med olika band? Vad tror ni
om mocka eller skinn?
om
Snyggt @Ville_W fÄr bli att införskaffa ett blÄtt Nato passar tavlan riktigt schmut! Tack för inspiration ska in och kika pÄ din pakettrÄdVisst har jag den kvar @Camo00 @Henrik Lonnborg. Titta gÀrna in pÄ min paketöppningstrÄd
Numera bÀr jag den pÄ ett mörkblÄtt premiumnato frÄn @Singular som matchar tavlan bra.
Titta pÄ tavlan en gÄng till...
Om du ska bÀra klockan mycket pÄ nato sÄ sÀtt nÄgot skydd över bakboetten. All mÀrkning Àr ytlig och slits lÀtt.Snyggt @Ville_W fÄr bli att införskaffa ett blÄtt Nato passar tavlan riktigt schmut! Tack för inspiration ska in och kika pÄ din pakettrÄd
Spana efter ngt erbjudande hos en optiker över julen Àr du snÀll - och Äk kollektivt...Greppar fortfarande inte, Àr det sekundskalan ni far efter?
Tack för tipset! Den verkar anvÀnts en del med Nato dÄ boetten Àr redan nu rÀtt sliten tyvÀrr.Om du ska bÀra klockan mycket pÄ nato sÄ sÀtt nÄgot skydd över bakboetten. All mÀrkning Àr ytlig och slits lÀtt.
Spana efter ngt erbjudande hos en optiker över julen Àr du snÀll - och Äk kollektivt...
Index kl 9 skÀr av siffran 2 i 21. Datumfönstret skÀr av siffran 5 i 15
Index kl 6 skÀr av 18.
Alla dessa siffror finns pÄ tavlan. Ser du inre dessa sÄ har du ett problem - pÄ riktigt
Skitsnygg! Fasen sÄ bra. GrattisBlev en till Breitling idag. FrÄgade tidigare om modellen dÄ den Àr lite speciell. Var osÀker dÄ, men efter att ha kollat pÄ den i verkligheten slog jag till. KÀnns som en kul modell faktiskt, lite udda i och med att den bara gjordes mellan 2011-2012. En bonus Àr att den Àr nyservad ocksÄ.
Kom pÄ ett slitet lÀder, sÄ slÀngde pÄ ett gummi istÀllet. Har pilotlÀnk som ska pÄ framöver ocksÄ.
Ăn sĂ„ lĂ€nge toknöjd