• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Har sett den nya i nÄgon annons hÀr, ser ganska trÄkig ut jÀmfört med förra!
De Àndrade ju Àven boxen till Skyracern av nÄgon anledning..

Jo jag har sett dessa nya modeller i Annons med bara B :depressed:
Skyracern box har vart varierande redan dÄ dom slÀppte denna 2017 om jag minns rÀtt. :rolleyes:

Men det Àr ju tur att man har lite boxar över nu even service boxarna mm. :cigar:

//Simon

Gott nytt Ă„r :) :breitling:

FrÄn vÀnster sett :watching:

1. Breitling, Chronomat 44 Blacksteel Special Edition. (Svart tavla glasbaksida) :breitling:

2. Breitling, Chronomat 44 Blacksteel Special Edition med Silicon band i svart/gul. (Gul tavla glasbaksida) :breitling:

3. Breitling, Chronomat 44 i 2 Tone med lÀnk som Àr standard. (Svart tavla) :breitling:

:D

//Simon

- Fantastiskt fina klockor!

AFFCD2D0-4F10-48F7-B249-F436578E99D6.png

ApropÄ klimatsmart..
Jag undrar hur mycket lyx-klockindustrin verkligen pÄverkar miljön med lÄdorna i det stora. Tror inte det Àr sÀrskilt mycket. Vill de gÄ bort frÄn papp sÄ kan man ju byta till recycled aluminium frÄn pantade burkar eller nÄgot. Att ta bort lÄdorna helt bara för att verka klimatsmart tycker jag Àr fÄnigt.

1. Breitling, Chronomat 44 Blacksteel Special Edition. (Svart tavla glasbaksida) :breitling:

2. Breitling, Chronomat 44 Blacksteel Special Edition med Silicon band i svart/gul. (Gul tavla glasbaksida) :breitling:

3. Breitling, Chronomat 44 i 2 Tone med lÀnk som Àr standard. (Svart tavla) :breitling:

//Simon

Wow..:woot:

:breitling::breitling::breitling:

Jag undrar hur mycket lyx-klockindustrin verkligen pÄverkar miljön med lÄdorna i det stora. Tror inte det Àr sÀrskilt mycket. Vill de gÄ bort frÄn papp sÄ kan man ju byta till recycled aluminium frÄn pantade burkar eller nÄgot. Att ta bort lÄdorna helt bara för att verka klimatsmart tycker jag Àr fÄnigt.

HÄller med. Klockindustrins pÄverkan Àr försumbar.

Jo jag har sett dessa nya modeller i Annons med bara B :depressed:
Skyracern box har vart varierande redan dÄ dom slÀppte denna 2017 om jag minns rÀtt. :rolleyes:

Men det Àr ju tur att man har lite boxar över nu even service boxarna mm. :cigar:

//Simon
Ska dom helt allvarligt ta bort loggan? LÄter helt sinnes, det Àr för mig deras trademark.

Ska dom helt allvarligt ta bort loggan? LÄter helt sinnes, det Àr för mig deras trademark.

Jag instÀmmer.
Den Àr redan borta even pÄ vissa klockor kan finnas kvar pÄ dom som Àr i lager hos general agenten :breitling:
Jag har vingar pÄ alla mina iofs sÄ Àr dessa köpta 2017 ;)

Even den som jag köpte sent pÄ 2017 den bestÀlldes frÄn tillverkaren dÄ den var en limiterad

//Simon

För min del ska dom ha vingarna det sedan gammalt :breitling:
Jag kommer inte köpa vinglöst men det Àr min filosofi :cigar:
Sedan har jag ju redan ett gÀng fÄr se om man slÀpper en nÄgon gÄng :rolleyes:

//Simon
Ja jag hÄller med dig. Ingen som har en super avenger II som kan lÀgga upp en bild med den pÄ handleden? 48 verkar maffigt :)

//Simon
Grym anlÀggning!. Vilken klocka Àr förknippad med "gripen"-boxen?

Tillbaka
Topp