frasse
Basic
Trist. Hela grejen med Breitlings tapp sista Ärtiondet Àr att de leker Rolex och har för dyra priser mot vad man fÄr och vad konkurrensen erbjuder.
Ja klockor för 30-60lök med modifierade eta verk. Hmm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trist. Hela grejen med Breitlings tapp sista Ärtiondet Àr att de leker Rolex och har för dyra priser mot vad man fÄr och vad konkurrensen erbjuder.
Inom tre Är har Breitling nya Àgare igen. Betta emot?Ja klockor för 30-60lök med modifierade eta verk. Hmm.
5 Är. Det tar nÄgra Är innan alla fattar.Inom tre Är har Breitling nya Àgare igen. Betta emot?
En bra inkörsdrog.Synd tror mÄnga inte vill lÀgga mer Àn 15-20tusen.
Tycker skyracern Àr sÄ cool att jag för första gÄngen sÄlt en för att bara 6mÄn senare köpa en ny.
Annars Àr man ju mest been there done that.
Unikt material unik design. Nyskapande och praktisk.
BÀttre Àn vilken stÄl colt som helst.
Samt nÄbar för de flesta kostnadsmÀssigt. Quartz som Àr billigt serva bara +.
Man ska inte underskatta riskkapilisternas dÄliga tÄlamod.5 Är. Det tar nÄgra Är innan alla fattar.
Samma kÀnsla jag fick nÀr jag fick klÀmma pÄ den som nyhet. KÀnns lite som en tusenkronorsklocka för runt tjugo. Med grönt band ser den dock rÀtt cool ut.MÄste sÀga att Skyracern kÀnns som en plastig Ur & Penn klocka och var besviken pÄ Breitling nÀr de slÀppte den.... Fast inte lika besviken som nÀr Kern fuckade upp mÀrket tÀtt inpÄ....
Tack för svar! 50 Àr ett riktigt j-a grÀnsfall för mig men jag fÄr vÀl pallra mig ivÀg och prova.. Den Àr sjukt snygg!Tack! Min Àr 41mm. Har inte mÀtt lug2lug men skulle gissa pÄ 50. Dock svÀnger de ner i en extrem vinkel sÄ den upplevs mycket kortare Àn sÄ. BÀrs outstanding.
Ja det Àr tur att vi tycker olika. SjÀlv hade jag tagit en begagnad stÄlcolt alla dagar i veckan om jag var tvungen att vÀlja mellan dessa bÀgge.Synd tror mÄnga inte vill lÀgga mer Àn 15-20tusen.
Tycker skyracern Àr sÄ cool att jag för första gÄngen sÄlt en för att bara 6mÄn senare köpa en ny.
Annars Àr man ju mest been there done that.
Unikt material unik design. Nyskapande och praktisk.
BÀttre Àn vilken stÄl colt som helst.
Samt nÄbar för de flesta kostnadsmÀssigt. Quartz som Àr billigt serva bara +.
De tvingar ju sina ADs hÄlla vissa volymer sÄ problemet förskjuts nog nÄgra Är.Man ska inte underskatta riskkapilisternas dÄliga tÄlamod.
Breitling behöver en billig instegsmodell, material spelar mindre roll. Varför ska man hoppa pÄ just Breitling för 30 papp nÀr det finns sÄ mycket annat i samma prisklass och nÀr de nu börjar se ut som mycket annat... Tidigare var ju designen utmÀrkande, pÄ gott och ont.MÄste sÀga att Skyracern kÀnns som en plastig Ur & Penn klocka och var besviken pÄ Breitling nÀr de slÀppte den.... Fast inte lika besviken som nÀr Kern fuckade upp mÀrket tÀtt inpÄ....
FörstÄr det logiska men min högst subjektiva Äsikt Àr att just den klockan Àr skrÀp. Provade den pÄ armen och blev typ lack haha. Men visst, kul att det finns folk som gillar den och som sedan fÄr upp ögonen för riktiga Brattar!Breitling behöver en billig instegsmodell, material spelar mindre roll. Varför ska man hoppa pÄ just Breitling för 30 papp nÀr det finns sÄ mycket annat i samma prisklass och nÀr de nu börjar se ut som mycket annat... Tidigare var ju designen utmÀrkande, pÄ gott och ont.
MÄste sÀga att Skyracern kÀnns som en plastig Ur & Penn klocka och var besviken pÄ Breitling nÀr de slÀppte den.... Fast inte lika besviken som nÀr Kern fuckade upp mÀrket tÀtt inpÄ....
Ja det Àr tur att vi tycker olika. SjÀlv hade jag tagit en begagnad stÄlcolt alla dagar i veckan om jag var tvungen att vÀlja mellan dessa bÀgge.
Deras nya modeller mÄ ha bra urverk men i ren retro-feeling fÄr de stryk av mycket, t ex longines bigeye. Som man dessutom plockar ut ny runt 20.Breitling behöver en billig instegsmodell, material spelar mindre roll. Varför ska man hoppa pÄ just Breitling för 30 papp nÀr det finns sÄ mycket annat i samma prisklass och nÀr de nu börjar se ut som mycket annat... Tidigare var ju designen utmÀrkande, pÄ gott och ont.
Breitling behöver en billig instegsmodell, material spelar mindre roll. Varför ska man hoppa pÄ just Breitling för 30 papp nÀr det finns sÄ mycket annat i samma prisklass och nÀr de nu börjar se ut som mycket annat... Tidigare var ju designen utmÀrkande, pÄ gott och ont.
Exakt sen Àr ju Àven vad mÀrket förmedlar nu ska det bli mainstrem och pk.
Det Àr förlegat med tuffa machopiloter vrÄlande flygplan och brudar i reklamen.
Ărligt talat gillar mĂ„nga icke pk och att sticka ut varför tror man trumph vann?
Breitling förlorar bara pÄ sin nya stil med metrosexuella skÄdisar med designat skÀggolja.
Snart ska de vÀl sÀlja klimatsmarta klockor dÀr man fÄr 10planterade trÀd i djungeln pÄ köpet.
Vill de ha kina som marknad dÄ ska de nog köra pÄ sitt gamla recept.
Nej. Dels Àr det Asien och inte Kina (fr tidigare Europa och USA som fokusmarknad, folk glömmer snabbt bort att det bor sisÄdÀr 250 miljoner mÀnniskor enbart i Indonesien).Vill de ha kina som marknad dÄ ska de nog köra pÄ sitt gamla recept.
Nej. Dels Àr det Asien och inte Kina (fr tidigare Europa och USA som fokusmarknad, folk glömmer snabbt bort att det bor sisÄdÀr 250 miljoner mÀnniskor enbart i Indonesien).
Sedermera har de redan fĂ„tt bevisat att âgamla receptetâ inte hĂ„ller pĂ„ marknaden dĂ€r en stor anledning Ă€r befolkningens handleder. Det Ă€r sĂ€llsynt med Frasse-armar =)
Jo sÄ kan man ju resonera. Men om Navitimer eller chronomat kÀnns plottrig idag pÄ 44mm kan du ju förestÀlla dig hur det skulle se ut pÄ 40 med samma design/tavlor..Ja men dÄ kan man ju bara göra mindre klockor inte fula.
Dan henry lyckas varför skulle inte breitling kolla in dh 1939 sÄ mkt detaljer pÄ 40mm.Jo sÄ kan man ju resonera. Men om Navitimer eller chronomat kÀnns plottrig idag pÄ 44mm kan du ju förestÀlla dig hur det skulle se ut pÄ 40 med samma design/tavlor..
Frugan har bestÀmt sin nyÄrsklocka sjÀlv Àr man kluven
44 sÀger du. Det ser lagom ut. Jag köpte en 42 men den Àr helt för liten tycker jag. Jaha dax att byta klockaEn nyare chronomat frugans Àr 30mm nÄgot, mitten 39mm och lÀngst t höger 44mm
44 sÀger du. Det ser lagom ut. Jag köpte en 42 men den Àr helt för liten tycker jag. Jaha dax att byta klocka
Nya sÄklart!
Frugan har bestÀmt sin nyÄrsklocka sjÀlv Àr man kluven
Nya sÄklart!
Exakt sen Àr ju Àven vad mÀrket förmedlar nu ska det bli mainstrem och pk.
Det Àr förlegat med tuffa machopiloter vrÄlande flygplan och brudar i reklamen.
Ărligt talat gillar mĂ„nga icke pk och att sticka ut varför tror man trumph vann?
Breitling förlorar bara pÄ sin nya stil med metrosexuella skÄdisar med designat skÀggolja.
Snart ska de vÀl sÀlja klimatsmarta klockor dÀr man fÄr 10planterade trÀd i djungeln pÄ köpet.
Vill de ha kina som marknad dÄ ska de nog köra pÄ sitt gamla recept.
DjÀvulskt braGott nytt Är
FrÄn vÀnster sett
1. Breitling, Chronomat 44 Blacksteel Special Edition. (Svart tavla glasbaksida)
2. Breitling, Chronomat 44 Blacksteel Special Edition med Silicon band i svart/gul. (Gul tavla glasbaksida)
3. Breitling, Chronomat 44 i 2 Tone med lÀnk som Àr standard. (Svart tavla)
//Simon