• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

IMG_20181230_101117178-01.jpeg

GlÀdjande att numera kunna posta i denna eminenta trÄd. Ett besök hos den lokala AD:n hÀromdagen i annat Àrende slutade med att denna införskaffades. Ref: a17313.
Första Breitlingen för min del. FörtrÀffligt trevligt med polerade ytor mÄste jag sÀga! Supernöjd Àn sÄ lÀnge.

Tjena gÀnget!
Är rĂ€tt ny i denna fantastiska vĂ€rld och har en frĂ„ga angĂ„ende Breitling.
Har lÀnge sneglat pÄ en berra, frÀmst en colt dÄ jag vill ha en instegsmodell som jag förstÄtt colten som.
Undrar om ni har nÄgra förslag pÄ refs, eller kanske andra modeller runt 10-15 lök!
Mvh en inbiten nybörjare i detta trÀsket!

Tjena bratte Ă€lskare ;) har haft en del Breitling klockor genom Ă„ren och alltid haft en speciell kĂ€rlek till de Ă€ldre chronomaterna :) nu Ă€r fallet sĂ„ att jag har en nyare chronomat pĂ„ gĂ„ng och vet detta inte Ă€r gruppen om Ă€kta/fake men skulle behöva lite hjĂ€lp :) klockan i frĂ„ga finns pĂ„ bild nedan samt Ă€ven ett intyg frĂ„n JĂ€lmers ur:) jag ska Ă„ka och kĂ€nna/klĂ€mma pĂ„ den om 1h men vill veta om ni ser nĂ„gra ”fel” :)
Uppskattar alla svar :)

Bilagor

• 3591D56C-F76C-46D0-AB16-9A00953F56EA.jpeg
    3591D56C-F76C-46D0-AB16-9A00953F56EA.jpeg
    56.5 KB · Visningar: 3
Tjena gÀnget!
Är rĂ€tt ny i denna fantastiska vĂ€rld och har en frĂ„ga angĂ„ende Breitling.
Har lÀnge sneglat pÄ en berra, frÀmst en colt dÄ jag vill ha en instegsmodell som jag förstÄtt colten som.
Undrar om ni har nÄgra förslag pÄ refs, eller kanske andra modeller runt 10-15 lök!
Mvh en inbiten nybörjare i detta trÀsket!
Listar 20k men brukar oftast gÄ att fÄ lite rabatt pÄ Breitling, annars om du hittar en beg. sÄ brukar de ligga pÄ 12-15k
SkÀrmavbild 2018-12-30 kl. 17.56.28.png

Tjena bratte Ă€lskare ;) har haft en del Breitling klockor genom Ă„ren och alltid haft en speciell kĂ€rlek till de Ă€ldre chronomaterna :) nu Ă€r fallet sĂ„ att jag har en nyare chronomat pĂ„ gĂ„ng och vet detta inte Ă€r gruppen om Ă€kta/fake men skulle behöva lite hjĂ€lp :) klockan i frĂ„ga finns pĂ„ bild nedan samt Ă€ven ett intyg frĂ„n JĂ€lmers ur:) jag ska Ă„ka och kĂ€nna/klĂ€mma pĂ„ den om 1h men vill veta om ni ser nĂ„gra ”fel” :)
Uppskattar alla svar :)

Blev köp dÄ jag fick tag i tidigare Àgare vilket Àven Àr han som ordnat fram vÀrdeintyget :)

IMG_20181230_101117178-01.jpeg

GlÀdjande att numera kunna posta i denna eminenta trÄd. Ett besök hos den lokala AD:n hÀromdagen i annat Àrende slutade med att denna införskaffades. Ref: a17313.
Första Breitlingen för min del. FörtrÀffligt trevligt med polerade ytor mÄste jag sÀga! Supernöjd Àn sÄ lÀnge.
Colten Àr riktigt snygg! DÄlig pÄ ref:arna, -Àr det 41mm eller 44mm. Lite intresserad av lug2lug-mÄttet pÄ 41:an..

1480D4A7-4F40-471E-9C91-6B0949541B95.jpeg

Japp, bekrÀftat av honom.
Synd tror mÄnga inte vill lÀgga mer Àn 15-20tusen.

Tycker skyracern Àr sÄ cool att jag för första gÄngen sÄlt en för att bara 6mÄn senare köpa en ny.

Annars Àr man ju mest been there done that.

Unikt material unik design. Nyskapande och praktisk.

BÀttre Àn vilken stÄl colt som helst.
Samt nÄbar för de flesta kostnadsmÀssigt. Quartz som Àr billigt serva bara +.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp