• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

mega

Rolex
Rengöring = skÄl med varmt vatten och lite diskmedel. I med klockan (om du vet att den Àr tÀt förstÄs...) lÄt ligga en stund.
DÀrefter ta en svÀng med en tandborste (obs, oanvÀnd...) torka av.
Resultat, rent och snyggt :)
Är du osĂ€ker pĂ„ klockans tĂ€thet sĂ„ drar du till nĂ€rmaste AD och fĂ„r det kontrollerat innan du drĂ€nker klockan!

Lycka till!
Vad kan hÀnda om jag anvÀnder min ordinarie tandborste istÀllet? Risk för repor? Tandsten pÄ vridringen?
FrÄgar Ät en kompis.
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
LÀnge sen jag postade hÀr. Team 60 Plutonen fÄr dock tid pÄ handleden dÄ och dÄ. Som idag t.ex.
IMG_0610.JPG
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Ja... trot eller ej. Fick nÄt jÀvla infall och sÄlde rollen igÄr! SÄ nu Àr det Brattejakt. Kanske en stÄlfisk för att vÀrma upp. Eller kanske en skylander. Din Àr ju riktigt trevlig. Visst var det en sÄdan du hade?
Det gjorde du rÀtt i! GÀss, Avenger Skyland har jag. Det finns sÄ mkt mysigt du kan utforska ju sÄ gÄ bananas.

Kul att du Àr tbx
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jag har ju risig koll pÄ "allt", finns det typ TT-navitimers sÄ var det in en fubbe med en aÄdan pÄ butiken i gÄr.

För övrigt sÄ har jag nu dykargummi pÄ flyg-klockan. Ganska knÀppt i sak, och jag Àr inte helt sÀker pÄ att det blev bra. Ska kÀnna lite pÄ det, och blir gummit kvar sÄ ska jag mattborsta spÀnnet.
IMG_7119.JPG
IMG_7120.JPG
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Jag har ju risig koll pÄ "allt", finns det typ TT-navitimers sÄ var det in en fubbe med en aÄdan pÄ butiken i gÄr.

För övrigt sÄ har jag nu dykargummi pÄ flyg-klockan. Ganska knÀppt i sak, och jag Àr inte helt sÀker pÄ att det blev bra. Ska kÀnna lite pÄ det, och blir gummit kvar sÄ ska jag mattborsta spÀnnet.
IMG_7119.JPG
IMG_7120.JPG
Inga konstigheter tycker jag
 
Topp