• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

donpasta

Panerai
Synd blev inget med Breitlingen dÄ sÀljaren ville ha för högt pris. SvÄrt att hitta en Breitling Chromat UTC med stÄl och guld och med blÄ urtavlor!
 
PÄ tal om Breitling och lÀnkar.....
EE88597F-268D-47D5-B818-6CE87183CFEA.png

Skulle inte göra ont. Vad kan det kosta med pvd/dlc/tuschpenna mÄntro?
 

xmb216bc

Panerai
Micromy i TÀby gjorde sÄdant tidigare, men inte nu lÀngre, det var nÄgon hÀr som hade nyttjat deras tjÀnster. Jag försökte en gÄng, men de lyckades aldrig fÄ lÀnken tillrÀckligt ren, sÄ det blev aldrig nÄgot. Vet inte vad det kan finnas för övriga firmor som gör pvd behandlingar
 

CptSlow

Rolex
2-Faktor
Av nÄgon anledning blir jag alltid sugen pÄ en Seawolf sÄ hÀr Ärs. Har haft en i titan förut men spanar pÄ stÄlmodellen nu, dvs ref A17330. Hur skiljer de sig storleksmÀssigt egentligen? Jag Àr inte byggd som ett kassaskÄp men jag minns att titanvarianten inte alls sÄg för stor ut pÄ mig. NÄgon som haft bÄda och kan uttala sig?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Av nÄgon anledning blir jag alltid sugen pÄ en Seawolf sÄ hÀr Ärs. Har haft en i titan förut men spanar pÄ stÄlmodellen nu, dvs ref A17330. Hur skiljer de sig storleksmÀssigt egentligen? Jag Àr inte byggd som ett kassaskÄp men jag minns att titanvarianten inte alls sÄg för stor ut pÄ mig. NÄgon som haft bÄda och kan uttala sig?
Samma size, dubbla vikten. SÄ du kan ju gissa sjÀlv hur den kommer sitta.
 

Rige

Breitling
Nej det Àr ju sÄnt....kanske tog i liiite pÄ beskrivningen ;)
Men jag menar sÄhÀr. Jag tar ingen av mina nuvarande pÄ ex löpning, badning, skogsjobb, flytthjÀlp osv. SÄ det jag menar Àr nog att jag Àr lite vÀl rÀdd om mina övriga och inte att jag ska stÀda slaktavfall med dem :D
För dem jobben har jag en Casio world timer för 200:):woot:
Jag förstod detta:)
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Badar ni med era klockor eller hur gör ni ?
Fukt tÀcks vÀl inte av garanti el hur tÀnker ni
Ingen tvekan att hoppa i:p Har man en premium klocka som skall vara byggd för alla upptĂ€nkliga Ă€ventyr sĂ„ ska den fanimej palla lite ”plask i strandkanten”. Är bara kronan inskruvad sĂ„ ser jag inga hinder (Ă€ven om det pĂ„stĂ„s att den Ă€r tĂ€t Ă€ndĂ„, men dĂ„ kanske inte till de stora djupen?)
 
Topp