• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

C

Coach

Guest
Ska du mÄla den svart?

LĂ€r inte funka till avantage, helt olika klockor.
Du tÀnker pÄ den vita gissar jag ? Den ska förbli vit ;)
Ja det Àr bra att veta angÄende Avantage och lÀnken. Har fÄtt Aerospace pÄ hjÀrnan nu sÄ oavsett vill jag införskaffa nÄgon utav dom modellerna i svart för att komplettera Aerospace fÀrgskalan.

Funderar frÀmst pÄ en Evo med gummi sÄ dÀrav tÀnkte jag att en lÀnk kan komma till anvÀndning sen.
 
Senast Àndrad:

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
@yonsson @Pinsam
20190523_233859.jpg
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Behöver lite hjĂ€lp pojkar och flickor sĂ„klart :) sjukt sugen pĂ„ en Exospace B55 men Ă€r rĂ€dd att 46mm Ă€r för stort. Är det nĂ„gon som har haft nĂ„gon? KĂ€nns som den bĂ€rs lĂ€tt för att vara 46mm men kĂ€nns som en dopad Aerospace? @JensBP vet inte du allt? ;):breitling:
Screenshot_20190521-143818_Samsung Internet.jpg

LĂ„nad Bild
Är du med pĂ„ att den laddas mha kabel som ansluts pĂ„ boettens vĂ€nstra sida? Tog ett tag innan jag sjĂ€lv greppade det, sen var den inte aktuell lĂ€ngre för egen del, tyvĂ€rr!
 

Boozer_87

Panerai
Är du med pĂ„ att den laddas mha kabel som ansluts pĂ„ boettens vĂ€nstra sida? Tog ett tag innan jag sjĂ€lv greppade det, sen var den inte aktuell lĂ€ngre för egen del, tyvĂ€rr!
Om jag förstÄr det rÀtt sÄ har den en batteritid pÄ 30-50 dygn och man laddar den fullt pÄ nÄgra timmar, kÀnns som ett ickeproblem :)
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Om jag förstÄr det rÀtt sÄ har den en batteritid pÄ 30-50 dygn och man laddar den fullt pÄ nÄgra timmar, kÀnns som ett ickeproblem :)
Jepp, det kan man (inte jag) leva med, men kontakten Àr ju fuuuuul ;) hade den suttit pÄ baksidan hade jag nog inte brytt mig lika mycket
 

oftast

Panerai
2-Faktor
Skamlös krosspost: fin start och slut pÄ arbetsdagen att gÄ förbi den hÀr montern i entrén :)
IMG_20190524_181520.jpg
 

oftast

Panerai
2-Faktor
Hur fÄr man en Brattemonter vid entrén pÄ jobbet? :)

Starta ett flygbolag=)

FlyTobias
Piloterna och flygpersonalen fÄr brattar som anstÀllningsbonus. FrÄgan Àr hur bra det hade gÄtt för företaget dock... ;)
Haha jag önskade att det sistnÀmnda var sant men det stÀmmer att jag jobbar för ett flygbolag. Vi har nÄgra specialversioner av Breitlings i ett samarbete med dem. Har Àven ett Breitling-stripat veteranflygplan i flottan
 
Topp