• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Denna klocka Àr den som anvÀnds mest i skrivande stund, sÄ nöjd.
01.jpg
tur för dig för jag tÀnker inte sÀlja tillbaks chronomaten till dig!!!:D
den har inte lÀmnat armen sedan i fredags!
20190819_131030.jpg

Tycker inte den Àr plottrig alls. Haft den pÄ lÀnk och tycker den Àr vÀldigt stilren. Underskattad klocka. DÀremot var 50th Anniversary Scott Carpenter rÀtt rörig tyckte jag. Det hÀnder sÄ mycket pÄ urtavlan sÄ det blir helt enkelt svÄrt att avlÀsa tiden pÄ ett snabbt och enkelt sÀtt.

1a960c7b0ffddccd43582f9eded5c9e5.jpg

En kosmonaut stÄr högt pÄ önskelistan :heart:

Lyckas jag inte lista ut vad klockan Àr fÄr jag kolla mobilen. Snygg Àr den! :p

Min första Breitling,

Vart lite problem i början, men @kluckan hjÀlpte mig att fÄ den inbokad för rep, tack!

Nu gÄr den fint, och har putsats upp med duk utan slipmedel.
Supernöjd!

Bilagor

• Screenshot_20190820_072033_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20190820_072033_com.android.gallery3d.jpg
    102.9 KB · Visningar: 1
  • Screenshot_20190820_100230_com.facebook.orca.jpg
    Screenshot_20190820_100230_com.facebook.orca.jpg
    75.8 KB · Visningar: 1
DÄligt med bilder pÄ Aerospace Night Mission?
Letar fö efter en sÄdan. SÄ om nÄgon vill sÀlja, dra ett PM.

Var varit sugen pÄ en Breitling ett bra tag. Vill börja med att köpa en billig Àldre Breitling mellan 5-10kkr för att kÀnna av.

Vad tycker ni om denna ute för försÀljning hÀr pÄ forumet.

https://klocksnack.se/threads/breitling-colt-chrono-21-8-prisbump.118141/

Bara delvis svar pÄ din frÄga, men för 11 tkr sÄ hamnar du prismÀssigt ganska nÀra en Chronomat frÄn samma era. En klocka jag tycker Àr betydligt roligare.

Var varit sugen pÄ en Breitling ett bra tag. Vill börja med att köpa en billig Àldre Breitling mellan 5-10kkr för att kÀnna av.

Vad tycker ni om denna ute för försÀljning hÀr pÄ forumet.

https://klocksnack.se/threads/breitling-colt-chrono-21-8-prisbump.118141/

Jag tycker att den ligger för högt i pris. Vill du "kÀnna pÄ" Breitling lite sÄ tycker jag att du ska kika efter typ 41mm, denna Àr vÀl 38mm?

Bara delvis svar pÄ din frÄga, men för 11 tkr sÄ hamnar du prismÀssigt ganska nÀra en Chronomat frÄn samma era. En klocka jag tycker Àr betydligt roligare.
Jag tycker att den ligger för högt i pris. Vill du "kÀnna pÄ" Breitling lite sÄ tycker jag att du ska kika efter typ 41mm, denna Àr vÀl 38mm?

Tack för era svar, hur mycket tycker ni denna klocka Àr vÀrd?

Tillbaka
Topp