tur för dig för jag tÀnker inte sÀlja tillbaks chronomaten till dig!!!Denna klocka Àr den som anvÀnds mest i skrivande stund, sÄ nöjd.
![]()
den har inte lÀmnat armen sedan i fredags!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
tur för dig för jag tÀnker inte sÀlja tillbaks chronomaten till dig!!!Denna klocka Àr den som anvÀnds mest i skrivande stund, sÄ nöjd.
![]()
Chronomat yachting
Det mesta tyder pÄ att det Àr första ÄrgÄngen 1989,Vad Àr det för Ärsmodell? Den ser ut att vara i ett fint skick.
Det mesta tyder pÄ att det Àr första ÄrgÄngen 1989,
SÄldes troligtvis inte med pilotlÀnk dock.
ja och snyggMen pilotlÀnken Àr riktigt skön.
MÄnadskalender a la @Rolex tid Àr pengar
Tycker inte den Àr plottrig alls. Haft den pÄ lÀnk och tycker den Àr vÀldigt stilren. Underskattad klocka. DÀremot var 50th Anniversary Scott Carpenter rÀtt rörig tyckte jag. Det hÀnder sÄ mycket pÄ urtavlan sÄ det blir helt enkelt svÄrt att avlÀsa tiden pÄ ett snabbt och enkelt sÀtt.
![]()
Den e grymt fin... Kul att du Àr nöjd..tur för dig för jag tÀnker inte sÀlja tillbaks chronomaten till dig!!!
den har inte lÀmnat armen sedan i fredags!
![]()
grattis!Min första Breitling,
Vart lite problem i början, men @kluckan hjÀlpte mig att fÄ den inbokad för rep, tack!
Nu gÄr den fint, och har putsats upp med duk utan slipmedel.
Supernöjd!
Fint ska det va
FÄr ju inte tacka nej till gratis annual calendarMÄnadskalender a la @Rolex tid Àr pengar
Impulsköp av ball borstad Bratte pÄ kvÀllskvisten, tack till @Jesper1993 för en grymt trevlig och smidig affÀrNu behövs bara nÄgra extra lÀnkbitar för att slippa köra med öppen dykförlÀngning
![]()
Var varit sugen pÄ en Breitling ett bra tag. Vill börja med att köpa en billig Àldre Breitling mellan 5-10kkr för att kÀnna av.
Vad tycker ni om denna ute för försÀljning hÀr pÄ forumet.
https://klocksnack.se/threads/breitling-colt-chrono-21-8-prisbump.118141/
Var varit sugen pÄ en Breitling ett bra tag. Vill börja med att köpa en billig Àldre Breitling mellan 5-10kkr för att kÀnna av.
Vad tycker ni om denna ute för försÀljning hÀr pÄ forumet.
https://klocksnack.se/threads/breitling-colt-chrono-21-8-prisbump.118141/
Bara delvis svar pÄ din frÄga, men för 11 tkr sÄ hamnar du prismÀssigt ganska nÀra en Chronomat frÄn samma era. En klocka jag tycker Àr betydligt roligare.
Jag tycker att den ligger för högt i pris. Vill du "kÀnna pÄ" Breitling lite sÄ tycker jag att du ska kika efter typ 41mm, denna Àr vÀl 38mm?
Tack för era svar, hur mycket tycker ni denna klocka Àr vÀrd?